Ik hoopte hiemee slechts mijn persoonlijke BB-experience wat nieuw leven in te blazen.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor iemand die de laatste tijd BB behoorlijk af zit te zeiken ten favoure van DGK is het idd enorm hypocriet
Klopt! Veel te oud!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud om naar een schoolfeest te gaan
Zit het nog uit te leggen ookquote:Op woensdag 1 november 2006 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoopte hiemee slechts mijn persoonlijke BB-experience wat nieuw leven in te blazen.![]()
En ik moet zeggen: het is leuker om tijdens de breaks naar Bridget te kijken wier lippen worden bijgestift, of naar Hilde die haar zoveelste glas wijn inschenkt, dan naar de reclame.
Maar verder.. het interesseert met nog steeds geen ruk wat Jeroen op dit moment doet.![]()
Ik denk dat ik, du moment dat ik mijn ponum elders op het wwweb heb gepleurd, je mening ga delen. Tot die tijd is het gewoon verzamelen en in mapjes op de harde schijf pleuren, je weet nooit ....quote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Loopt er stiekem een weddenschap m.b.t het aantal bans dat jij weet te scoren in een BB-seizoen?
Het (cross)posten van andermans foto's hoort gewoon niet, dat is basic net-etiquette. Maar niet iedereen is even goed gemanierd.
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Jij krijgt mijne als jij mij oortjes geeft.... dan heb ik kwartetquote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, du moment dat ik mijn ponum elders op het wwweb heb gepleurd, je mening ga delen. Tot die tijd is het gewoon verzamelen en in mapjes op de harde schijf pleuren, je weet nooit ....![]()
Op het eerste gezicht een aardige ruil, maar ik denk dat ik met oortjes plaatje een betere deal kan makenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt mijne als jij mij oortjes geeft.... dan heb ik kwartet![]()
Bij de inlegkruisjes van de AH.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Waar krijg je die kaartjes nou weer bij?![]()
Ik heb de jopen van nagenoeg alle mods, en die ruil ik alleen tegen een rood kleurtjequote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht een aardige ruil, maar ik denk dat ik met oortjes plaatje een betere deal kan maken![]()
Ik ruil voor de tieten van Day![]()
OK!!! Wil je dan óók een keer mee naar de live-uitzending?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit het nog uit te leggen ookIk kijk zelf bijna geen bb meer, meer dgk
![]()
ik wil alleen mee als ik de garantie krijg dat flugel er niet is!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
OK!!! Wil je dan óók een keer mee naar de live-uitzending?![]()
Dat gaat niet lukken!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wil alleen mee als ik de garantie krijg dat flugel er niet is!
Zie je wel, ik wist wel dat Hilde dat niet kon zijn...die neemt lang niet zoveel plek inquote:Op woensdag 1 november 2006 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken!
Ze was er maandagavond ook weer. Vermomd aan de bar tussen de ex-bewoners, wijn te slempen.![]()
En dat kun je zelf niet omdat?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Kan een modje misschien even een nieuwe SC aanmaken ? Alvast bedankt.
Flugs, zou jij aub svp de teveel geopende SC weer willen verwijderen?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Flugs, zou jij aub svp de teveel geopende SC weer willen verwijderen?
![]()
da's een ja zo te zien!!quote:
je hebt een ban!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef assuranseturix het volgende:
waarom mag ik niet meer posten in [BB SC # 109] waar het toch nog gezellig is
quote:
Slijmbalquote:
Niet achteraf janken, zul je het wel zelf naar gemaakt hebben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |