Ik denk dat ik gewoon een goede zet heb gedaan voor wat betreft zelfbehoud in dezequote:Op woensdag 1 november 2006 09:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....![]()
Het modje van BB, van BB, van BB.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:53 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een goede zet heb gedaan voor wat betreft zelfbehoud in dezeHet moment dat jij begon te mailen van: "ik wil je een postma geven" had ik eigenlijk niet zo heel gek veel zin meer
FLUGEL, KONTEBONKERT! FLUGEL KONTEBONKERT! FLUGEL KONTEBONKERT!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Het modje van BB, van BB, van BB.
Het modje van BB, die heeft een dildo voor haar snee!![]()
is ze te schijterig voor!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
@ Day, wanneer maak je je fotoboek aan?
Nee, ik meen echt elk woord: is_ze_te_schijterig_voor.nl !quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze doet HBO, dit psychologische trukje heeft ze meteen door.
Dat is niet aardigquote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik meen echt elk woord: is_ze_te_schijterig_voor.nl !
Is ze tegen mij ook nooit!quote:
Lieve, lieve Peter,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen mij wel
Mijn kluisjestopic wordt misschien zelfs sticky![]()
Das lief, tnxquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve, lieve Peter,
Een sticky zit er niet in, helaas. Heb m'n best gedaan, maar helaas.
Ik ga wel een merge aanvragen voor beide kluisjes-topics en raad 'ns? Het krijgt jouw TT!
En als troost, heb ik http://fotoboek.fok.nl/user/Day voor je gemaakt, kijk effe bij 'favo user".
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef luciano het volgende:
Beste TL ............... of het nu een OPENBAAR of GESLOTEN forum is ........... ze staan op het OPENBARE WereldWijdeWeb , dus voor iedereen toegankelijk
TL bashen is zo zoutloosquote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Loopt er stiekem een weddenschap m.b.t het aantal bans dat jij weet te scoren in een BB-seizoen?
Het (cross)posten van andermans foto's hoort gewoon niet, dat is basic net-etiquette. Maar niet iedereen is even goed gemanierd.
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Misschien is het beter als je even een doosje tissues pakt ? doe maar:quote:Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef luciano het volgende:
En het op_de_man_spelen NOTA BENE door een MOD ......... hoort dat wel ??????
Etiquette zei je Gert ? Welke ? Die speciale_alleen_voor_TL_geldende_etiquette bedoel je zeker ???
I REST MY CASE UR HONOUR !
quote:
Ik ben tot de bodem gegaan Gertquote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Niet dat hij ongelijk heeft in deze maar ik vind Gert dit jaar wel een beetje de balkenende van het forum, de kleine fanatieke moralistquote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben tot de bodem gegaan Gert![]()
Maar ik kom langzaam weer bovendrijven![]()
Ze staan idd niet meer op een openbaar medium en dus is het plaatsen ervan tegen de wet in. Je schendt nu in de context van je postings waarbij je ze post meerdere wetten, waaronder die van schending van de privacy. Your totally fucked now dude!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef luciano het volgende:
ONtopic !
Ik heb zojuist gechecked waar de foto's stonden , en ik zie dat hij ze heeft verwijderd van photobucket .
Dat betekent dat ik ze NU dus NIET meer mag posten ?
Want ik hou me natuurlijk WEL aan de spelregels , dit i.t.t anderen ......
Ik hoor graag FB hierover nu .
Vergeet hem ook niet ff af te zeiken omdat hij naar de live was geweestquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet dat hij ongelijk heeft in deze maar ik vind Gert dit jaar wel een beetje de balkenende van het forum, de kleine fanatieke moralist
Voor iemand die de laatste tijd BB behoorlijk af zit te zeiken ten favoure van DGK is het idd enorm hypocrietquote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet hem ook niet ff af te zeiken omdat hij naar de live was geweest
Ik ben veel te oud om naar een schoolfeest te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |