FB ...was da?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Dalijk gaat die z'n gram weer halen in fb!![]()
ja in zijn eentjequote:
zo kan ik heb ookquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef puntoortje het volgende:
het zal me echt een WORST zijn
zit niet zo te miepen kind!quote:
ow dat vindquote:
ow!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef demins het volgende:
Als er geen modjes zijn kunnen we ook met zijn állen naar de FB!![]()
je hebt helemaal gelijk!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
ik geef het op...hij was eerder..MAAR te vroeg...ik geef het op...sorry...heb hier geen zin in
Snap niet waar je je druk om maakt ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
ik geef het op...hij was eerder..MAAR te vroeg...ik geef het op...sorry...heb hier geen zin in
Tot later buuf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga, zoals beloofd mijn man ff pesten...
tot morgen ofzo...
middelvinger.................quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Snap niet waar je je druk om maakt ...
hou je topic huilie!
Aan haar oortjes natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:17 schreef demins het volgende:
Nou, ik verrek het anders om in dat baggertopic te posten, sterker nog ik verwaardig mij niet eens om in die kliko te![]()
![]()
. Ik maak van de gelegenheid gebruik om eens vroeger mijn nest in te kruipen. Morgen moet ik naar Walibi!
Waar kan ik je aan herkennen, snoes?
![]()
![]()
![]()
ja wat maak je je toch druk ...hij was vroeg open so what ...tis maar een topic...heb je vullingen niet uit je mond gejat ofzo heur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |