waar zit die ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef SuperWeber het volgende:* SuperWeber ontdekt net de woordenboek functie in FF 2.0
![]()
Spellingscontrole is een betere uitleg...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waar zit die ?
Oh zoeken in de van dale dat kan toch al jaren
waar zit dat dan ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Spellingscontrole is een betere uitleg...
Gewoon standaard staat de spellingcontrole in forms al aan (Engels), dan kun je ook nog een Nederlandse plug-in downloaden (Wel FF 2.0!!)quote:
doe eens linkje ik heb FF 2.0 NL.. waar staat forms ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gewoon standaard staat de spellingcontrole in forms al aan (Engels), dan kun je ook nog een Nederlandse plug-in downloaden (Wel FF 2.0!!)
Forms zijn velden waarin je typt... Zoals het quickreply veld enzo...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
doe eens linkje ik heb FF 2.0 NL.. waar staat forms ?
Kijk eens aan de handigheid.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Forms zijn velden waarin je typt... Zoals het quickreply veld enzo...
Het staat gewoon al aan!! Klik maar eens rechts in het quickreply veld...
Tof ende cool enzoquote:
alsmede tevens ookquote:
halloquote:
quote:
Ja in de nieuwe firefox dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
hoe komt dat ?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:32 schreef SuperWeber het volgende:
Scriptie
Ik ga dit een maand lang elke dag posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |