Je mogen een prinsessenjurk uppimpen voor Jenna. Die is zondag jarig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:20 schreef flugeltje het volgende:
Zo, krijgen de zusjes weer eens een keer iets leuks?
wie is jenna nou weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:22 schreef Day het volgende:
[..]
Je mogen een prinsessenjurk uppimpen voor Jenna. Die is zondag jarig.
Ze zitten vanaf het begin in een uitzonderingspositie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn jarigen in het huis geweest waar he-le-maal niets voor gedaan werd, maar als de dochter van één van de zusjes jarig is krijgen ze een mooie jurk om op te pimpen en kado te doen....
dit is echt niet meer leuk iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn jarigen in het huis geweest waar he-le-maal niets voor gedaan werd, maar als de dochter van één van de zusjes jarig is krijgen ze een mooie jurk om op te pimpen en kado te doen....
Precies, lijden zal en moet dat kindquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Waarschijnlijk was de zoon van Eggie ook niet zo blij geweest met een opgepimpte prinsessenjurk, daarbij vind ik het wel een verschil of een kind 30 of 6 wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten vanaf het begin in een uitzonderingspositie.
Egberts zoon werd ook 30 toen hij in het huis zat, maar Egbert mocht nog geen knoop sturen.
Als dat echt zo erg zou zijn, dan had ze dat huis niet in moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de zoon van Eggie ook niet zo blij geweest met een opgepimpte prinsessenjurk, daarbij vind ik het wel een verschil of een kind 30 of 6 wordt.
Daar gaat het niet om, het gaat om het idee dat anderen niets mogen en kunnen doen voor hun dierbaren en Monique en nu ook Sabrina die mogelijk wél krijgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, lijden zal en moet dat kind![]()
Ik heb er niet zo'n moeite mee, laat haar lekker knutselen voor haar kind,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het idee dat anderen niets mogen en kunnen doen voor hun dierbaren en Monique en nu ook Sabrina die mogelijk wél krijgen.
Bovendien vind ik het inderdaad belachelijk dat er voor jarigen IN het huis niets gedaan wordt, er voor jarigen BUITEN het huis niets gedaan wordt, maar de verjaardag van de dochter van één van de zusjes wél ineens reden is voor een kadootje.... (overigens heeft Sabrina er zélf voor gekozen het huis in te gaan en ze liep daarbij ook het risico dat ze er niet zou zijn als Jenna jarig was, ze had ook vooraf een kado kunnen kopen en bij haar ouders neerleggen)
Ach, als ze meer dan een paar seconden vooruit kan denken, mogen we onze handjes dicht knijpen! De zusjes worden vorstelijk beloond voor hun (gespeelde?) domheid imho.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het idee dat anderen niets mogen en kunnen doen voor hun dierbaren en Monique en nu ook Sabrina die mogelijk wél krijgen.
Bovendien vind ik het inderdaad belachelijk dat er voor jarigen IN het huis niets gedaan wordt, er voor jarigen BUITEN het huis niets gedaan wordt, maar de verjaardag van de dochter van één van de zusjes wél ineens reden is voor een kadootje.... (overigens heeft Sabrina er zélf voor gekozen het huis in te gaan en ze liep daarbij ook het risico dat ze er niet zou zijn als Jenna jarig was, ze had ook vooraf een kado kunnen kopen en bij haar ouders neerleggen)
Maar ik ben van mening dat dit niet alleen binnen het huis maar vooral daarbuiten voor onterechte scheve ogen zorgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en hij roddelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rik is de kapper, voor de rest doet die niets.
Maar hij rookt wel![]()
Het is inderdaad zo dat BB hier voornamelijk schuldig aan is. De zusjes zien het echter ook als een 'normaal' iets. Zie ook eens de reactie van Monique op de joker van Jeroen. Ik geloof dat ze zelfs nog een opmerking maakte dat anderen altijd mazzel hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik ben van mening dat dit niet alleen binnen het huis maar vooral daarbuiten voor onterechte scheve ogen zorgt.
Hebben die zusjes hier om gevraagd ? Ik dacht het niet.
Gaat het de zusjes worden aangerekend ? Ik ben van mening dat jij nog genuanceerd kijkt maar hoef niet eens naar bijv VOL te surfen om me de serie verontwaardige reacties daar voor te stellen.
BB bewijst ze hier uiteindelijk geen dienst mee. Die zusjes zijn leuk genoeg van zichzelf en hebben dit soort dingen nou net niet nodig.
Daar moest ze haar bek houden inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat BB hier voornamelijk schuldig aan is. De zusjes zien het echter ook als een 'normaal' iets. Zie ook eens de reactie van Monique op de joker van Jeroen. Ik geloof dat ze zelfs nog een opmerking maakte dat anderen altijd mazzel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |