Kom, kom popje, het valt toch eigenlijk best mee! Vraag maar aan iedereen!quote:
Precies...lekker hoor...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:57 schreef demins het volgende:
[..]
Kom, kom popje, het valt toch eigenlijk best mee! Vraag maar aan iedereen!![]()
[wel allemaal meedoen, he!]
ik zit in me hoekjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
we zijn er stil van...
Dat heeft ie liever niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach kom maar, hij meent het niet zo. en anders ga je toch gewoon op m zitten...![]()
Toen was ik nog blond en slank.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo verlegen tally...je ziet er goed uit...![]()
Zal ik jou dan eens "even" uit je hoekje komen halen, schattebout?quote:
oh, gelukkig!quote:
ach joh, je moet maar zo zien, het gemiddelde is zo perfect op deze manier!quote:
doe je best!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens "even" uit je hoekje komen halen, schattebout?![]()
doe 's! of maak anders nog even een foto!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens "even" uit je hoekje komen halen, schattebout?![]()
quote:
nietus!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
p.s. Je moet wel ff je zooi bij elkaar rapen en een stukkie opzij trekken....oortjes zit een beetje door je in de verdrukking geloof ik...![]()
zo heb je 2 uiterste bij elkaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach joh, je moet maar zo zien, het gemiddelde is zo perfect op deze manier!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietus!die zit vrijwillig in een hoekje omdat ze te slank is naar jou smaak.
(als ik het goed begreep)
Denk je ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietus!die zit vrijwillig in een hoekje omdat ze te slank is naar jou smaak.
(als ik het goed begreep)
Ja dus...quote:
zu zei ut zelluf!quote:
Demins zei het al: tis allemaal mijn schuld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
p.s. Je moet wel ff je zooi bij elkaar rapen en een stukkie opzij trekken....oortjes zit een beetje door je in de verdrukking geloof ik...![]()
ja! me neusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja dus...![]()
...oortjes luistert nou....uh hoe zat het ook alweer....urm...iets met verandering van spijs enzo geloof ik...![]()
![]()
is niet zo... blijf maar hier.. hele probleem is al opgelost.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins zei het al: tis allemaal mijn schuld.Ik ga wel een eindje wandelen kruipen.
![]()
ga je nou uit je neus eten?quote:
Nou poeh hoor! Ik durf me de binnenkant niet eens voor te stellen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is niet zo... blijf maar hier.. hele probleem is al opgelost.
Dat gefocus op de buitenkant...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |