ook onthouden: ik woon aan de LINKER kantquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als ik een kiekje van je buurvrouw rechts plaats? Ik had mijn mobieltje bij me en heb het verschijnsel "even" vastgelegd?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
De buurvrouw rechts van Puntoortje, waar ik eerder vandaag abusievelijk mijn lusten op botvierde! Het had natuurlijk de buurvrouw links moeten zijn![]()
[afbeelding]
ik help je wel onthoudenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook onthouden: ik woon aan de LINKER kant![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
De buurvrouw rechts van Puntoortje, waar ik eerder vandaag abusievelijk mijn lusten op botvierde! Het had natuurlijk de buurvrouw links moeten zijn![]()
[afbeelding]
Ziet er goed uit Demins..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
[afbeelding]
laat daar vanaf nu geen twijfel meer over zijn....quote:
ha ha haquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
[afbeelding]
woon jij rechts van mij ????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die foto was alleen voor jou bedoeld! Niet voor heel FOK!
![]()
okee...dus jij valt daarop ..quote:
Iedereen gezien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die foto was alleen voor jou bedoeld! Niet voor heel FOK!
![]()
blijkbaar...quote:
demins heeft er zin in!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen gezien?Talitha is er zélf over begonnen! Van mij zou niemand het gehoord hebben!
Nou kan ik die andere pics ook wel even plaatsen, denk je niet schatje?![]()
...ja sorry...ik hou wel van een "beetje" vlees...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee...dus jij valt daarop ..
ik ga maar weer in me hoekje zitten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ja sorry...ik hou wel van een "beetje" vlees...![]()
![]()
...wat zeg je...ik kan je niet goed horen...waarschijnlijk word je stemgeluid door iets onverklaarbaars gedemptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..als jullie me zoeken zit ik in een hoekje
tja, een beetje of een, uhm, homp....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Het is idd niks voor vegetariers!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen gezien?Talitha is er zélf over begonnen! Van mij zou niemand het gehoord hebben!
Nou kan ik die andere pics ook wel even plaatsen, denk je niet schatje?![]()
ach kom maar, hij meent het niet zo. en anders ga je toch gewoon op m zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |