quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Je gaat niet mokken, denk erom!Anders géén Walibi!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
doe maar een baco...veeeeeel ba svp
nee das wel goed... dat maakt het wel beter...dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
asjeblieft skatje...
anything else...![]()
nou ja zeg!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij wil me door het stof laten kruipen.![]()
Whehehe.... toch leuk dat ik hem nu ook begrijp...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
achteraf was het wel een inkoppertje....maar ik snapte het echt niet...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe.... toch leuk dat ik hem nu ook begrijp...![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
asjeblieft skatje...
anything else...![]()
wrom???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mooi hoe eerder dit is afgelopen
Je bent gewoon een kloon van LSquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
rat van fortuin begint zo, gaat zo beginnen, rat van fortuin dat jullie het niet vergeten dat het rat van fortuin gaat beginnen hebben jullie het? dus rat van fortuin, strax om 21:30 op bnn nederland 3
do i look like i care...quote:
Ze begrijpt me zó goed! Alsof we al 50 jaar getrouwd zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe maar een colaatje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja zeg!![]()
wil je ook iets drinken, nu ik toch aan het schenken ben
even mijn eerste ondoordachte reactie hierop alhoewel ik nooit echt denk over wat ik ga posten en eigenlijk al helemaal nooit nadenk of ik het beter niet zou kunnen posten omdat ik iemand tegen de schenen aan schop en daar wil ik niet eens aan denken dus denk ik dat ik nu die reactie geef:quote:
...ah ...same old same old dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
even mijn eerste ondoordachte reactie hierop alhoewel ik nooit echt denk over wat ik ga posten en eigenlijk al helemaal nooit nadenk of ik het beter niet zou kunnen posten omdat ik iemand tegen de schenen aan schop en daar wil ik niet eens aan denken dus denk ik dat ik nu die reactie geef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wrom?quote:
Slik jij Ritalin?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
even mijn eerste ondoordachte reactie hierop alhoewel ik nooit echt denk over wat ik ga posten en eigenlijk al helemaal nooit nadenk of ik het beter niet zou kunnen posten omdat ik iemand tegen de schenen aan schop en daar wil ik niet eens aan denken dus denk ik dat ik nu die reactie geef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die vertelt ook altijd 20 x dat er een programma op tv komtquote:
neuh ...kreeg gewoon veruit de kutste hoerenklus, en ik heb al heel wat hoerenklussen en kutklussen in mijn leven gezien maar deze was toch wel het kutste van allemaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |