Dat neem ik aan... je hoort gelukkig niet elke dag dat er iets gebeurt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met de landingsbanen van het internationale vliegveld is niets mis hoor![]()
Heel veel duizend+quote:Ik ben wel benieuwd in welke prijscategorie jullie reizen vallen trouwens...
We zijn rond 7 uur 's avonds in madrid en vliegen dan om 00:10 naar Santiago ... we zouden eigenlijk een vliegtuig later naar madrid hebben maar dat zat volquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:13 schreef OA het volgende:
Als jij gaat, kom ik terug...![]()
Hoe laat ga je eigenlijk vliegen?
Wij gaan heen rond 19:30 naar Madrid en daar vandaan rond 23:30 voor aankomst de andere ochtend om 8 uur.
Wij komen op de 28e 's ochtends op Schiphol, dus het kan best zijn dat jij hetzelfde vliegtuig weer richting Madrid neemt...![]()
¤ 3450,00 ppquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met de landingsbanen van het internationale vliegveld is niets mis hoor![]()
Ik ben wel benieuwd in welke prijscategorie jullie reizen vallen trouwens...
¤ 3006,00 ppquote:
Dat is wel een beetje jammer...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
We zijn rond 7 uur 's avonds in madrid en vliegen dan om 00:10 naar Santiago ... we zouden eigenlijk een vliegtuig later naar madrid hebben maar dat zat volgelukkig kennen wij bij toeval iemand die op het vliegveld van madrid werkt dus kunnen we daar waarschijnlijk naartoe!
ja zou zomaar hetzelfde vliegtuig kunnen zijn
![]()
Jullie gaan ook een week korterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
¤ 3006,00 pp![]()
![]()
Wat een partij geld eigenlijk voor een vakantie zeg....![]()
voor welke studie ben je gegaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef FLR het volgende:
Ik ben zelf net een weekje terug van een maandje studiereis door Chili, dus zal hier binnenkort ook maar eens wat ervaringen en zo neergooien![]()
Lijkt me leuk! Post maar raak!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef FLR het volgende:
Ik ben zelf net een weekje terug van een maandje studiereis door Chili, dus zal hier binnenkort ook maar eens wat ervaringen en zo neergooien![]()
Hoe zijn je vader en moeder in Nederland terecht gekomen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef francis997 het volgende:
leuk topicIk ga het zo ff doorlezen.
Ik ben zelf half Chileens, en half spaans. Mn moeder komt uit Chili, antofagasta.
En sinds ik in 1998 daar voor het eerst was met mn moeder vindt ik het prachtig, zo veel verschil. Inmiddels ben ik er al 4 keer geweest(alle keren ging ik op familie bezoek). En nu in November wordt mn 5e keer..en heel mischien blijf ik daar. Ik ga zelf naar Antofagasta in het noorden, de 2e regio.
Ik vertrek 30 November en heb een ticket tot 15 Maart, maar die ga ik verlengen indien ik terugkeer tot eind Juli, aangezien eind augustus school meestal begint hier in Nl.
De reis heeft mij zo'n 1200 eurotjes gekost.
Ik ben van plan om in februari naar Puerto Montt te gaan, waar een oom woont met neven van mn eigen leeftijd waarmee ik vaak chat.
Mijn moeder had een goede vriendin in chili en zij is rond haar 30e terug gekomen met ouders vanwege economische redenen, ze had 2 kinderen en kon die in chili niet onderhouden..en de zaak van de vader was falliet. En toen ze terugkwamen boden ze mn moeder aan om mee te komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe zijn je vader en moeder in Nederland terecht gekomen?
Bij mijn vriendin deed het ook pijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Zo, vandaag mijn eerste serie vacinaties gehaald... ik ben echt een mietje: heb last van mijn armen
... 27 sept moeten we weer om de 2e van de hep. A+B te halen (DTP hoefde maar 1 keer)... de laatste volgt dan een half jaar later ... we willen de aankomende jare nflink gaan reizen dus nu zijn we maar meteen redelijk goed voorbereid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |