Ik zeg: groot gelijk. Ik bedoel, prima om die jongen in 't zonnetje te zetten. Maar: JE ZAL ER MAAR WONEN!!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
toon doet het minder leuk:
[..]
Ach je hebt er nauwelijks last van joh....quote:Op donderdag 2 november 2006 12:17 schreef zavygo het volgende:
[..]
Ik zeg: groot gelijk. Ik bedoel, prima om die jongen in 't zonnetje te zetten. Maar: JE ZAL ER MAAR WONEN!!
Eigenlijk moet Toontje wel 'n keer in dit topic komen kijken vind ik. Toon voor president!!
(waarbij vrijwel alle klachten van 1 persoon afkwamen)quote:Het aantal klagers blijkt een beter betrouwbare indicatie van geluidshinder dan het aantal klachten. In de maand september van 2006 registreerde de CROS 2.374 klagers met in totaal 79.212 klachten, meer dan 33 klachten per klager. De meeste klagers wonen in Amstelveen, 318, die in september gezamelijk 8.492 klachten indienden. Het grootste aantal klachten is afkomstig uit Velsen-Zuid, waar in dezelfde maand slechts 6 klagers 11.949 keer een klacht over geluidshinder hebben ingediend.
Normaal hou ik niet zo van 'makkelijk scoren'... maar bij deze betrapte ik mezelf toch wel op een glimlach....quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Toet toet, boink boink Peppi en Pwntje!![]()
[afbeelding]
Ja wat nou Peppie?quote:
dat ben ik en nee, nog niet.... ben elke keer pas thuis als t al donker is (en toon "werkt" niet in het donkerquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:05 schreef Gelderland het volgende:
Er was toch iemand die bij hem in de buurt woonde? Heeft diegene Toontje al naar dit topic gewezen![]()
toon-weerquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
dat ben ik en nee, nog niet.... ben elke keer pas thuis als t al donker is (en toon "werkt" niet in het donker)
maar het is vandaag mooi toon-weer...lekker zonnetje, dus hij zal er wel zittenik moet er zo toch nog effe zijn dus als ie er zit....
das zieligquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
toon-weerPrint al die pics gewoon uit en geeft 't...
heeftie ook wat te doen als er geen vrachtwagens zitten
![]()
toon was er nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
toon-weerPrint al die pics gewoon uit en geeft 't...
heeftie ook wat te doen als er geen vrachtwagens zitten
![]()
die blijft inderdaad geniaalquote:Op maandag 6 november 2006 12:01 schreef Blauwbaard het volgende:
Inwoner Velsen klaagt 104.000 keer over Schiphol
toeterende vliegtuigen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |