quote:
Jij leest ook geen topics he?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
12 jaar in je wagentje, aan die weg, is toch lang hoor Toonje, misschien moet je er nu maar mee kappen en iets serieus gaan doen. Stap uit die wagen en doe iets, iets dat binnen je mogelijkheden ligt zegmaar.
[afbeelding]
Ik gun die jongen gewoon een leuke hobby!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Stekelbees het volgende:
rofl omg te erg gwn
Denk trouwens dat er van dit topic best gelazer kan komen ;P
EN dan word davemaster aangeklaagd/opgesloten
HAHA BIZAR!!quote:
was al gezechtquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:27 schreef MrManiak het volgende:
Het is een TTT geworden!!! ONZIN TopTipTopic!
Quote itquote:
quote:
hier wordt toontje niet vrolijk vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Weer een nieuwe acte-de-presence van Pwntje, ditmaal als Smaakpolitie assistent!
[afbeelding]
![]()
ik zal t em eens vragen.... ik zie hem bijna elke dag wel met mooi "toon"-weer (niet te warm, maar zeker niet te koud....en regen is ook taboequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef TwyLight het volgende:
Wat zou hij van die topic vinden als die het zag
maak es een paar foto's van hem dan, kunnen er weer nieuwe paints komenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ik zal t em eens vragen.... ik zie hem bijna elke dag wel met mooi "toon"-weer (niet te warm, maar zeker niet te koud....en regen is ook taboe)
1 kwijl-druppel is goed, 2 kwijldruppels is slecht....en links en rechts tegelijkertijd kwijlen is waterpas
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef TrenTs het volgende:
Die van SuperHarregarre zijn echt geweldig.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Bullpit het volgende:
k weet niet of het al eerder vereld is maar : TTT
tuurlijk weet ik dat het al eerder vermeld is , maar nu kan ik nog effe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef masterrikkie het volgende:
er moet een icoontje van tootnjeToontje op fok forum komen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een fotoHet origineel dan
![]()
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |