quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[afbeelding]
Toet toetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat ben ik en nee, nog niet.... ben elke keer pas thuis als t al donker is (en toon "werkt" niet in het donkerquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:05 schreef Gelderland het volgende:
Er was toch iemand die bij hem in de buurt woonde? Heeft diegene Toontje al naar dit topic gewezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toon-weerquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
dat ben ik en nee, nog niet.... ben elke keer pas thuis als t al donker is (en toon "werkt" niet in het donkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar het is vandaag mooi toon-weer...lekker zonnetje, dus hij zal er wel zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik moet er zo toch nog effe zijn dus als ie er zit....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das zieligquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
toon-weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Print al die pics gewoon uit en geeft 't...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heeftie ook wat te doen als er geen vrachtwagens zittenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
toon was er nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
toon-weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Print al die pics gewoon uit en geeft 't...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heeftie ook wat te doen als er geen vrachtwagens zittenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die blijft inderdaad geniaalquote:Op maandag 6 november 2006 12:01 schreef Blauwbaard het volgende:
Inwoner Velsen klaagt 104.000 keer over Schiphol
toeterende vliegtuigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop