Je had ook toffe smsjesquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die pokerkoffer van Merel en een leasewagen van mijn werk.
Nu al een goede score dusquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die pokerkoffer van Merel en een leasewagen van mijn werk.
Zeg, ik ben 1.90m hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Feli A.
Dat je maar een grote jongen mag worden.
Ik bedoel maar, dan toren ik een whopping 60 mm. boven je uit.quote:
Toch schattig dat je probeert mee te doen met de grote jongens.quote:
Hehe, daar staat dan ook doorgaans het gespuis van Hoofddorp hoor. Met harde hand afstraffen!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:57 schreef jogy het volgende:
het gespuis van Hoofddorp
Jups.. moet het ook met 100mm minder doen.quote:
Mennnn.. als je naar 'The Challenge' gaat is het sowieso een erg kansloze avond.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe, daar staat dan ook doorgaans het gespuis van Hoofddorp hoor. Met harde hand afstraffen!
Mwah... Het honkbal van de Hoofddorp Pioniers is ook okee!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Gefeliciteerd Arma.
Jogy, ik heb even gekeken, maar behalve de skibaan en het eredivisie damesteam van Meersquash te Hoofddorp kan ik ook niets interessants vinden van jouw dorp.
Aangezien het thuiswerken bijzonder goed beviel gisteren, plak ik er nog een halve dag thuiswerk aan vast. Krijg ik eindelijk het rapport af waar ik nu al weken aan werk. Voor lunch kan ik dan ook mooi het eerste kliekje van gisteravond opwarmen. En daarna naar kantoor voor een bespreking (ambtenaar hè).
LoLz... net gezien dat de nieuwe cateraar zich al heeft gevestigd in onze kantine....quote:Op woensdag 1 november 2006 11:32 schreef Joene het volgende:
Net besloten dat ik zo aelsmear ga checken again.
Welk topic Noob ?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... net gezien dat de nieuwe cateraar zich al heeft gevestigd in onze kantine....
Maar eens ff checken wat ze kunnen.
Hey Joene... Ik ben dat ene topic kwijt man!
Bijna goed....quote:Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Die met die geile wijfuh!
Das voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:47 schreef n00cL30n het volgende:
Wordt Holleeder vandaag weer voorgeleid trouwens?.... Zag weer een hele rits motoragenten, landcruisers en twee gepantserde busjes voorbij komen op de Fok!kerweg.
Jahaa, ik weet het, maar je moet echt bij de incrowd zitten om de essentie van dit glorieuze dorp te aanschouwen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Jogy, ik heb even gekeken, maar behalve de skibaan en het eredivisie damesteam van Meersquash te Hoofddorp kan ik ook niets interessants vinden van jouw dorp.
De challenge is kek manquote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn.. als je naar 'The Challenge' gaat is het sowieso een erg kansloze avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |