Ja 1 januari lekker ergens anders werken.quote:
Goeie zaakquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond en de komende 2 dagen eet ik hete kip met paprika, ananas, bambooscheuten en nasi. In een nostalgische bui heb ik weer eens een studentenéénpansmaaltijd klaargemaakt.
Recept:quote:
Ziet er lekker uit men ik krijg hongerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Recept:
2 stuks kipfilet
Flinke scheut olijfolie
Ketjap manis
Sojasaus
Zout
Peper
Kerriepoeder
Cayennepeper
Sambal
Kip in stukken snijden en de rest erbij gooien. Minimaal een kwartier in laten trekken.
Blikje ananas (stukjes)
Blikje bambooscheuten
3 paprika's
Paprika's in stukken snijden en blikjes uit laten lekken.
3 eieren
Snufje zout
Eieren loskloppen en zout toevoegen. Wok alvast warm laten worden. Geen olie in de wok, eiermix erin kieperen en blijven roeren. Kommetje van eiermix weer schoonspoelen en na een paar minuten het roerei daar weer in.
1 kilo kant en klare nasi
1 flesje roerbaksaus (naar keus, ik had deze keer sweet & sour)
Wok weer opwarmen en kippenvlees met marinade erin. Met 2 spatels bakken (keert vlees makkelijker). Zodra vlees dichtgeschroeid is, ananas, bambooscheuten en paprika erbij. Even doorwarmen. Flesje roerbaksaus leeggooien in de wok, door blijven roeren. Nasi erbij en weer door blijven warmen. Als de nasi warm is, roerei eroverheen en klaar is Kees. Even flink doorroeren voor het opscheppen en eet smakelijk de komende dagen!
[afbeelding]
Je hebt toch een kelder:Pquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ook handig: eerst even nakijken of je wel opslagbakjes hebt.
Ja, maar om het nou zo los over de keldervloer te strooien vind ik ook weer zo onnodig. Ik bedoelde dus van die tupperware-bakjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Joene het volgende:
Je hebt toch een kelder:P
whehehehe ik snap wat je bedoelde:Pquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar om het nou zo los over de keldervloer te strooien vind ik ook weer zo onnodig. Ik bedoelde dus van die tupperware-bakjes.
Tja jung, dan moet je toch maar die bak ijs leeglepelen en het daarin doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, maar om het nou zo los over de keldervloer te strooien vind ik ook weer zo onnodig. Ik bedoelde dus van die tupperware-bakjes.
quote:
Wat zij zegt oud!quote:
quote:Hoofddorp, voormalige groeikern, ongeveer 20 meter onder NAP. In Hoofddorp heb je de R&B avond op donderdag in de Challenge, je kan vliegtuigjes kijken bij Schiphol of bowlen bij Claus Partyhaus. Maar dan heb je het qua belevingen wel gehad daar. Zelfs de politie verveelt zich in Hoofddorp de tiefus. Dus zijn ze begonnen met het pesten van kleinere mensjes. GeenStijl bracht dit brute optreden van de politie onlangs genadeloos aan het licht. Want wat bleek? De politie bekeurt 's nachts en 's avonds Hoofddorpse jongeren puur 'omdat ze zijn'. Nee, dit is geen incident, het is structureel. Inmiddels is de gemeente Haarlemmermeer in rep en roer, agenda's worden omgegooid en vergaderingen verzet. Zowel de oppositie als de coalitie zijn het roerend met elkaar eens. GeenStijl bracht slechts het topje van de ijsberg, hier moet een einde aan komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |