quote:Op donderdag 2 november 2006 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we geen dekens hoor
En avatars!quote:
*Schop*quote:Op donderdag 2 november 2006 02:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan de komende dagen even niet veel reageren omdat ik mijn moeder op bezoek heb en dan is het niet echt gezellig om te gaan FOK!ken.![]()
De mail is onderweg, als ik een reactie heb dan laat ik het dit weekend hier weten.![]()
quote:
Ik denk dat je even moet gaan bellen. Vorig jaar heb ik het leger des heils e.d. gemaild, en kreeg pas weken later antwoord. Toen waren de sokken e.d. al afgeleverd bij de Goede Herderquote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Ik heb nog niks gehoord van ze dus ook nog niet veel te melden.![]()
Nou ja, ik heb vrijdag gemailt en in het weekend kan je geen reactie verwachten lijkt mij. Ik wacht dus nog even een paar dagen af voor ik ga bellen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet gaan bellen. Vorig jaar heb ik het leger des heils e.d. gemaild, en kreeg pas weken later antwoord. Toen waren de sokken e.d. al afgeleverd bij de Goede Herder
Enne enne enne enne?quote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vrijdag gemailt en in het weekend kan je geen reactie verwachten lijkt mij. Ik wacht dus nog even een paar dagen af voor ik ga bellen.![]()
Je moet bellen, niet mailen! Hupquote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vrijdag gemailt en in het weekend kan je geen reactie verwachten lijkt mij. Ik wacht dus nog even een paar dagen af voor ik ga bellen.![]()
Ga je gangquote:Op donderdag 9 november 2006 09:53 schreef buzzer het volgende:
Anders wil ik wel even bellen ?
Op ludieke manieren geld inzamelen... Leuk idee! Sjeen denkt aan cake bakken, auto's wassen, lege flessen wegbrengen etc.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
Ik heb de TT alvast aangepast, en het topic sticky gemaakt. Als M wat meer weet kan de kick-off plaatsvinden. Ik zit overigens te denken: kunnen we niet een leuke link maken met het LEF forum ? BV als RAOK: Collect money among you friends for the FOK Foundation ?
Vraag het even in Feedback.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:13 schreef DaantjeF het volgende:
Hoe kun je in een private message je i.p. verbergen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |