wannab dus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef FerryB het volgende:
Dan zal ik mij straks gewoon gaan gedragen naar iemand die hier al jaren komt.
Alleen dezequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:42 schreef PeZu het volgende:
is er al iemand door een bushokje getieft?
Ik ga harderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik luister de Q-Dance Hard stream al.
Die voldoet dan aan de fok regelementenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef FerryB het volgende:
Ik steek ff een blowtje aan om het niveua een beetje gelijk te blijven. Die post hiervoor was als een lid van 3 jaar. Vol spelfouten.
Ik heb al meer dan 20 posts in NBquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef TwyLight het volgende:
Zullen we vanaf nu een limit instellen voor vrouwelijke NB's gebruikers?
Binnen 20 post's hun tieten posten, of optiefen?
Ik zal je zo mijn anus laten zien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef TwyLight het volgende:
Hey PS
Het geld alleen voor nieuwe users
Dan ben ik het met de regel eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef TwyLight het volgende:
Hey PS
Het geld alleen voor nieuwe users
Heul veul meerquote:
Iedereen in dit topic heeft wel verstand. als je eent topic zoekt waar mensen normaal en met verstand posten zoek je maar een ander subforum. POL ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:51 schreef FerryB het volgende:
[..]
1979.
Iemand met wat meer verstand![]()
Denk ik
dat heb je snel gechecktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:51 schreef FerryB het volgende:
[..]
1979.
Denk ik
Je mag ook je tieten posten als je meer posts hebtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
welles![]()
en anders ga ik nu slapen
dacht het nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mag ook je tieten posten als je meer posts hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar mannen kijken altijd eerst naar tieten en dan pas gezichtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
mijn gezicht staat al in fobo.. is al erg genoeg![]()
is hun probleem... niet de mijnequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar mannen kijken altijd eerst naar tieten en dan pas gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hier net zo goed mee mee gaan hoor. Het gaat me er meer om dat je iemand die net op het forum actief wel wat vriendelijker kan behandelen. Iig zo werkt het op de meeste fora. Je zou blij moeten zijn met nieuwe leden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic heeft wel verstand. als je eent topic zoekt waar mensen normaal en met verstand posten zoek je maar een ander subforum. POL ofzo
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:56 schreef TwyLight het volgende:
Wie maakt er voor mij een adoreer foto met mijn username![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een vertrouwen in de mensheidquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:51 schreef FerryB het volgende:
[..]
1979.
Denk ik
Nah geen zin meer in.quote:
mmmm. okequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik kan hier net zo goed mee mee gaan hoor. Het gaat me er meer om dat je iemand die net op het forum actief wel wat vriendelijker kan behandelen. Iig zo werkt het op de meeste fora. Je zou blij moeten zijn met nieuwe leden.
Doe maar lachen, is gezond.quote:
Toffe smiliequote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de mensheid
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens.. Mooie ogen
mag ik nu je tieten zien?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:56 schreef TwyLight het volgende:
Wie maakt er voor mij een adoreer foto met mijn username![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |