quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van jaloezie niet onderdrukken..
Heh zeg, k zou je dochter kunnen zijn viespeukquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mijn PM functie is ingeschakeld!
oh? hoe oud ben je dan???quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Heh zeg, k zou je dochter kunnen zijn viespeuk![]()
onderdruk m maar dan ook niet....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van jaloezie niet onderdrukken..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dat niet dus we kunnen verder pratenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
K zit nou toch al een tijdje op fok maar dat wil maar niet wennenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:28 schreef murp het volgende:
[..]
oh? hoe oud ben je dan???
*fop fop fop*
Onderdruk hem dan ook maar niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:29 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
K zit nou toch al een tijdje op fok maar dat wil maar niet wennen
owquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef FerryB het volgende:
[..]
Onderdruk hem dan ook maar niet.
Die zin van jou krijg ik hoofdpijn van als ik geblowt heb.![]()
so talk....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dat niet dus we kunnen verder praten![]()
![]()
Dan snap ik de zinsbouw niet meer. Normaal lees ik er gewoon overheen...raaarrrquote:
Jij bent helemaal niet stonedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:34 schreef FerryB het volgende:
[..]
Dan snap ik de zinsbouw niet meer. Normaal lees ik er gewoon overheen...raaarrr![]()
maar jee was de hele week al op fok, en wtf.... heb je wel genoten ofzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
ja murp ik zit al een week in italie, morgen ben ik weer in nederland
je ben dus gewoon bezorgd...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:35 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet stoned![]()
en als je wel stoned bent... dan ben je zo sneu dat je tijdens een trip achter fok kruipt![]()
Ik kruip achter mijn muziek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:35 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet stoned![]()
en als je wel stoned bent... dan ben je zo sneu dat je tijdens een trip achter fok kruipt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |