Dat is ook een manierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:07 schreef KreKkeR het volgende:
Ik feliciteer mensen tegenwoordig sowieso tijdens iedere conversatie, gewoon 'to be sure'.
Tip: je hoeft je tong er niet te bij gebruiken hoor, Isaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan om te zoenen met mensen (lees: mannen) die ik niet eens ken/amper ken. En ze doen het steedsVerschrikkelijk.
Huh?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan. Dat je mensen die niet jarig zijn behoort te feliciteren met de jarige.
Nee, coffeeshops. Want koffieshops heb je overal ter wereld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:18 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Huh?![]()
- Raar volkje...![]()
- maar ze hebben koffieshops!
- Da's wel waar.
Volgens mij is het ook typisch Hollandsquote:
Zo goed ben ik niet geintegreerd hoor .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook typisch Hollands![]()
Oke.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:15 schreef gangstaboii het volgende:
biogarde...je bent een tsjap geworden met je mod status
word Jehova!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft het ooit verzonnen dat je iedereen moet feliciteren?
ja, ook op werk, gaat de telefoon , is het mijn broer, die feliciteer ik dan dus met zijn dochter voordat ik haar aan de lijn krijg en haar zelf feliciteer, en dan leg ik neer, en dan word ik weer gefeliciteerd met mijn nichtje, door mijn afluisterende collega'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb geen problemen met het feliciteren van de jarige, het bruidspaar of iemand die een diploma/rijbewijs heeft gehaaldIk heb alleen een probleem met het feliciteren van iedereen die gelukkige ook maar minimaal kent.
uuuh niet, net zo min als die drie zoenen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:49 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, wat zeg je als je collega's je gaan feliciteren met je nichtje? Benader je zoiets luchtig "Ik ben niet jarig hoor" of ga je voor de directe methode "Doe niet zo belachelijk!"
Hoe krijgen we deze ridicule felicitatieterreur uit Nederland?
Ik probeer het nog wel eens met mededelingen over verkoudheden of bacterie-overdracht. Helpt ook nauwelijks. Wist je dat een willekeurige wc-bril op een bruiloftsfeest hygiėnischer is om te kussen dan de wang van de bruid?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:53 schreef milagro het volgende:
nou, mevrouw Zuurtje, hoor, was ik ineens of "heb je een vriend of zo"
zeggen dat je een koortslip voelt opkomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik probeer het nog wel eens met mededelingen over verkoudheden of bacterie-overdracht. Helpt ook nauwelijks. Wist je dat een willekeurige wc-bril op een bruiloftsfeest hygiėnischer is om te kussen dan de wang van de bruid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |