Ik wou het wel doen. Maar later niet gedaan. Iemand bij mij op de muziek school gaf cajon les, maar is daar mee gestopt, en wou het wel leren eigenlijk. Misschien dat ik het nog eens doe.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Ska-te het volgende:
Ik ga binnenkort een Cajon aanschaffen.
Ik heb met mijn band steeds vaker acoustische (radio) optredens en met een cajon kan je volgens mij best aardig een drumstel nabootsen.
Speelt hier iemand Cajon?
Jah ,, ik speel er ook mee voor acoustische shit,, super handig!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Ska-te het volgende:
Ik ga binnenkort een Cajon aanschaffen.
Ik heb met mijn band steeds vaker acoustische (radio) optredens en met een cajon kan je volgens mij best aardig een drumstel nabootsen.
Speelt hier iemand Cajon?
Yeah, same here. Zo'n LP block kan nog, maar daar houdt het dan ook mee op.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef CasB het volgende:
Cajons zijn ook echt weer een hype
* CasB heeft niks met percussie, alleen met drumstellen![]()
WOW!!!!! Die is vet!!! Is die in Nederland verkrijgbaar??????quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:48 schreef CasB het volgende:
Hmm whateverMet 2 mics kan het goed genoeg klinken...:)
ik heb geen idee, ik heb 'm zelf niet ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:38 schreef Ska-te het volgende:
[..]
WOW!!!!! Die is vet!!! Is die in Nederland verkrijgbaar??????Ik ben opslag verliefd
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Operc het volgende:
wat bedoelen jullie precies met LP blok?
dacht ik al (dat je die bedoelde dan he) ik heb een knal gele van Remo, ook leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:25 schreef Ska-te het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is van hard plastic. Ik heb de rode versie![]()
Ja die! Als in QOTSA - Little Sisterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:25 schreef Ska-te het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is van hard plastic. Ik heb de rode versie![]()
Gelijk ff downloaden. Ik kan me namelijk nietecht voorstellen wat ik ermee zou moeten doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja die! Als in QOTSA - Little Sister
Hoi Mijquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef dazzled het volgende:
@ Ska-te
Heb jij ervaring met labels?? Wil er graag wat info over hebben waarop te letten,,
ik hoor het wel,, groeten mij
okej,,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Hoi MijIk heb geen ervaring met labels. Ik zou je met alle liefde willen vertellen dat ik er 1 had. Maar helaas haha. Ik ken wel mensen die ermee te maken hebben, dus als je ècht iets wilt weten kan je altijd ff een emailtje opstellen en stuur ik hem wel door.
*kuch* vraag het eens op drumforum *kuch*quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef dazzled het volgende:
[..]
okej,,
Misschien moet ik de vraag wat algemener stellen,, gewoon aan iedereen hier..
dus wie heeft er een label en hoe is dat terecht gekomen?
waar op te letten bij gesprekken..
groeten mij
jah idd, kan zeker ook,,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef Ska-te het volgende:
[..]
*kuch* vraag het eens op drumforum *kuch*![]()
Ik heb hem gewoon 2e hands gevondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef morgane het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik heb 'm zelf niet ofzomaar kwam 'm iig hier tegen:
http://www.just-music.de/(...)ajon-3-36-444-0.html
89 eutjes volgens mij![]()
Uhmmmm, laten we zeggen 80 euro.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef morgane het volgende:
hoeveel wil je hebben voor de powerride?
Na jaren??? Dan was het inderdaad hoog tijd dat je hem stuk sloeg jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef Guusie het volgende:
grrr gister narevel kaduuk geslagen.. baal er echt enorm van maar was na die jaren echt absoluut te verwachten..
zal ik nou gewoon gelijk een nieuwe mooie snare kopen of niet.. weet iemand echt een goed klinkende snare? binnenkort maar ff winkeltjes binnen gaan stappen.
kut snare standaard typje van een beginners ding.. wil zoiezo wel een nieuw drumstel alleen daar zijn de centen nog niet voor.. dusja..quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Na jaren??? Dan was het inderdaad hoog tijd dat je hem stuk sloeg ja
Wat voor snare heb je? Het lijkt me namelijk onlogisch om dat meteen maar een nieuwe snare te kopen. Een nieuw vel is wel even een stukje goedkoper dan een nieuwe snare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |