Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:19 schreef MarsX het volgende:
Achter alles wat je doet zit natuurlijk kracht, de techniek die gebruikt word (die hiel-teen) zorgt ervoor dat je je voorste en achterste spieren van je onderbenen gebruikt. En inderdaad met triggers kan je zachter spelen, maar bij dubbel base betekend dat niet gelijk dat je super snel kan spelen...
Dubbel base moet je zoiezo goed trainen kwa timen ect, dan kan je beter krachtig spelen dan zacht.
Ook kan je dubbel base moeilijk met met je stokken spelen vergelijken, met je handen kan je natuurlijk erg snel spelen door je stokken te laten vallen (stuiteren dan weer ophoog door je vel). Met base is dit veel moeilijker.
Er zijn wel speciale "tools" hiervoor (stuiterballen, speciale veren, strakke gaasvellen met triggers) om dat te verbeteren.
Toch veel metaldrummers gebruiken (ja ook met triggers) veel kracht tijdens het spelen, vaak doen ze naast het gewoone oefenen nog beenspier oefeningen (met gewichten, fietsen ect.) om zo te kunnen spelen.
En het is wel degelijk te horen zonder triggers, want er spelen (gelukkig) nog genoeg metaldrummers zonder triggers.
En dan is er nog de illusie dat je als je een dubbel pedaal koopt opeens metal kan meespelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., dubbel base spelen vergt eenmaal veel oefening.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is goed.. dan laat ik het weten..quote:Op maandag 11 december 2006 21:46 schreef Ska-te het volgende:
Hmz...ik zit juist eraan te denken om er 1 te kopen
Dus als je besloten hebt...laat het dan ff wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je met veel vragen zit kan je ook een keer een kijkje nemen op www.drumforum.nl, alles over drummen staat daar op.quote:Op zondag 17 december 2006 12:41 schreef Thrilled het volgende:
Hoe zit het trouwens met isolatie en dergelijke? Hij staat nu in mijn kamer maar ik denk niet dat ik de komende tijd blije buren ga krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb er zelf op het moment geen geld voor om isolatie materiaal aan te schaffen ofzo...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop