Hey, supergoed idee! Ik sjouw elke keer met die losse stands rond. Alhoewel, ik heb maar klein auto'tje en het past allemaal net met flink geprop.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:44 schreef BeRightBack het volgende:
Lidl als goedkope drumwinkel.
Ik heb zonet een Golftas (met wieltjes!) gehaald bij de Lidl die perfect werkt als tas voor de hardware!
Hij kost 30 euro.
Als je in de muziekwinkel een "Hardwaretas" koopt ben je al gauw het dubbele kwijt.
De liggende versie die ik heb:
[afbeelding]
Ook is hij er in een staande variant:
[afbeelding]
Bij mij is het net andersom,, 5 jaar gedrumt en nu maar eens drumles nemen, haquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef Guusie het volgende:
pfff. net mijn laatste drumles gehad bij mijn drumleraar..
ik vind het toch echt vervelend na 5 jaar..
hm.
ivm met aankomende examens gestopt.. en ik wilde wat anders.. ga gewoon met drummen door.. maar na mijn exames waar ik ga studeren..
mm, ja dat was ook een reden idd, wel veel van die man geleerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef Ska-te het volgende:
Na 5 jaar is het sowieso weleens tijd dat je veranderd van leraar.
Elke leraar merkt weer andere dingen op. Dus je gaat er alleenmaar meer door vooruit
Maar ik kan idd begrijpen dat het klote is
Meshuggah?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef Guusie het volgende:
hahah queen! Tjezus, lange tijd dat niet meer gedrumt! Goeie tijden, versterker vol.. lekker mee drummen! Ben tegenwoordig opzoek naar echt moeilijk nummers en die liggen bij mij nog wel bij snelheid.. ik probeer steeds sneller te worden.. en dan zijn de stukken altijd een mooie doel!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef _nWo_ het volgende:
Meshuggah ?
Doe dan maar Bobby Jarzombek van Spactic Ink
http://youtube.com/watch?v=TXpFrexDJ4A
^^ God![]()
Ebay is wel te vertrouwen, maar Hayman is kut. Check www.drumforum.nl maar eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik reageerde een tijdje geleden hier, dat ik ook met drumles wilde beginnen enz. Nu heb ik inmiddels de drumlessen al aangevraagd maar ben nog op zoek naar een drumstel. Ik ben maar een student en heb dus niet veel geld, ik hoef ook niks speciaals op zich als ik er maar op kan oefenen.
Dit lijkt mij wel handig maar is dit qua kwaliteit iets? -> Link
En iemand enige ervaring met e-bay? weet niet of dat te vertrouwen is....
Ja veel goedkoper. Nieuw soms ook nog wel.quote:Edit, als het met een gewoon drumstel 2ehands volgens jullie goedkoper kan.. GRAAG. tips altijd welkom.
Achja, blasten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef MarsX het volgende:
[..]
hij speeld open handed
(btw ik zag laast: http://www.youtube.com/watch?v=VESHXz-Ou_I was ook wel geinig voor de snelheidsfreaks)
doet ie netjes, maar zijn preformance is om bij in slaap te vallenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef MarsX het volgende:
[..]
(btw ik zag laast: http://www.youtube.com/watch?v=VESHXz-Ou_I was ook wel geinig voor de snelheidsfreaks)
Iemand nog tips voor merken (zo goedkoop mogelijk zoals je wel had begrepen), waar ik verder nog op moet letten en waar ik het kan kopen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik reageerde een tijdje geleden hier, dat ik ook met drumles wilde beginnen enz. Nu heb ik inmiddels de drumlessen al aangevraagd maar ben nog op zoek naar een drumstel. Ik ben maar een student en heb dus niet veel geld, ik hoef ook niks speciaals op zich als ik er maar op kan oefenen.
Dit lijkt mij wel handig maar is dit qua kwaliteit iets? -> Link
En iemand enige ervaring met e-bay? weet niet of dat te vertrouwen is....
/Edit, als het met een gewoon drumstel 2ehands volgens jullie goedkoper kan.. GRAAG. tips altijd welkom.
Nee, sorry, ga gewoon naar een grote muziek winkel en check ze uit!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Iemand nog tips voor merken (zo goedkoop mogelijk zoals je wel had begrepen), waar ik verder nog op moet letten en waar ik het kan kopen?
ik heb zelf een senheisser hd 202. kost 30 euro ofzo en dat ding heb ik altijd op als ik ga spelen. ik hoor m'n drumstel en ik heb muziek erbijquote:Op maandag 5 maart 2007 08:11 schreef koenimex het volgende:
Even een vraag wbt gehoorbescherming: hoe pakken jullie dat aan? Zelf heb ik een gehoorbeschermer uit de bouwwereld; zie plaatje hieronder.
[afbeelding]
Als ik wil meespelen met muziek, doe ik eerst 2 oordopjes in mijn oren, en zet dan dat ding er overheen. Het ziet er hilarisch uit, maar het werkt wel.
Maar ik heb ook wel eens van die in-ear-oordopjes gezien (ook voor monitorsystemen). Weet iemand of dat net zo goed werkt, en wat dat +/- kost?
25¤ bij de feedback, ik heb hem zelf ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:34 schreef dazzled het volgende:
[..]
ik heb zelf een senheisser hd 202. kost 30 euro ofzo en dat ding heb ik altijd op als ik ga spelen. ik hoor m'n drumstel en ik heb muziek erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |