abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:18:48 #251
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_46800657
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:44 schreef BeRightBack het volgende:
Lidl als goedkope drumwinkel.
Ik heb zonet een Golftas (met wieltjes!) gehaald bij de Lidl die perfect werkt als tas voor de hardware!
Hij kost 30 euro.
Als je in de muziekwinkel een "Hardwaretas" koopt ben je al gauw het dubbele kwijt.
De liggende versie die ik heb:
[afbeelding]
Ook is hij er in een staande variant:
[afbeelding]
Hey, supergoed idee! Ik sjouw elke keer met die losse stands rond. Alhoewel, ik heb maar klein auto'tje en het past allemaal net met flink geprop.

Mocht je in een band zitten. Probeer dan om in vera te spelen in groningen! wat een toffe tent!!!
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:23:25 #252
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_46811380
Zaterdag lekker spelen met de band " nou en " !
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:05:32 #253
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_46812840
ohja die, van Gothic Meisje nou, veel plezier!

best slim bedacht, die tas
pi_46812913
pfff. net mijn laatste drumles gehad bij mijn drumleraar..

ik vind het toch echt vervelend na 5 jaar..

hm.

ivm met aankomende examens gestopt.. en ik wilde wat anders.. ga gewoon met drummen door.. maar na mijn exames waar ik ga studeren..
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:07:02 #255
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_46814907
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef Guusie het volgende:
pfff. net mijn laatste drumles gehad bij mijn drumleraar..

ik vind het toch echt vervelend na 5 jaar..

hm.

ivm met aankomende examens gestopt.. en ik wilde wat anders.. ga gewoon met drummen door.. maar na mijn exames waar ik ga studeren..
Bij mij is het net andersom,, 5 jaar gedrumt en nu maar eens drumles nemen, ha
pi_46815601
Na 5 jaar is het sowieso weleens tijd dat je veranderd van leraar.
Elke leraar merkt weer andere dingen op. Dus je gaat er alleenmaar meer door vooruit

Maar ik kan idd begrijpen dat het klote is
pi_46819108
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef Ska-te het volgende:
Na 5 jaar is het sowieso weleens tijd dat je veranderd van leraar.
Elke leraar merkt weer andere dingen op. Dus je gaat er alleenmaar meer door vooruit

Maar ik kan idd begrijpen dat het klote is
mm, ja dat was ook een reden idd, wel veel van die man geleerd Haha, hij heeft me ook allemaal dingen meegegeven zovan: als je daarmee klaar bent he, kan je dat gaan doen! was wel grappig
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:08:29 #258
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_46873501
weet iemand nog leuke (rock)cd's die een beetje mee te drummen zijn als beginner? Ik heb alle basisritmes enz. wel onder de knie.
pi_46878732
Life of Agony
Queen
Kane
Eigenlijk veel wel als je het simpel houdt.
pi_46879307
hahah queen! Tjezus, lange tijd dat niet meer gedrumt! Goeie tijden, versterker vol.. lekker mee drummen! Ben tegenwoordig opzoek naar echt moeilijk nummers en die liggen bij mij nog wel bij snelheid.. ik probeer steeds sneller te worden.. en dan zijn de stukken altijd een mooie doel !
pi_46880453
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef Guusie het volgende:
hahah queen! Tjezus, lange tijd dat niet meer gedrumt! Goeie tijden, versterker vol.. lekker mee drummen! Ben tegenwoordig opzoek naar echt moeilijk nummers en die liggen bij mij nog wel bij snelheid.. ik probeer steeds sneller te worden.. en dan zijn de stukken altijd een mooie doel !
Meshuggah?
pi_46881290
Meshuggah hahaha

Succes
pi_46885658
Meshuggah ?
Doe dan maar Bobby Jarzombek van Spactic Ink

http://youtube.com/watch?v=TXpFrexDJ4A
^^ God
pi_46888228
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef _nWo_ het volgende:
Meshuggah ?
Doe dan maar Bobby Jarzombek van Spactic Ink

http://youtube.com/watch?v=TXpFrexDJ4A
^^ God
hij speeld open handed
(btw ik zag laast: http://www.youtube.com/watch?v=VESHXz-Ou_I was ook wel geinig voor de snelheidsfreaks)
pi_46889518
Ik reageerde een tijdje geleden hier, dat ik ook met drumles wilde beginnen enz. Nu heb ik inmiddels de drumlessen al aangevraagd maar ben nog op zoek naar een drumstel. Ik ben maar een student en heb dus niet veel geld, ik hoef ook niks speciaals op zich als ik er maar op kan oefenen.
Dit lijkt mij wel handig maar is dit qua kwaliteit iets? -> Link

En iemand enige ervaring met e-bay? weet niet of dat te vertrouwen is....

/Edit, als het met een gewoon drumstel 2ehands volgens jullie goedkoper kan.. GRAAG. tips altijd welkom.
pi_46889838
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik reageerde een tijdje geleden hier, dat ik ook met drumles wilde beginnen enz. Nu heb ik inmiddels de drumlessen al aangevraagd maar ben nog op zoek naar een drumstel. Ik ben maar een student en heb dus niet veel geld, ik hoef ook niks speciaals op zich als ik er maar op kan oefenen.

Ebay is wel te vertrouwen, maar Hayman is kut. Check www.drumforum.nl maar eens.
quote:
Edit, als het met een gewoon drumstel 2ehands volgens jullie goedkoper kan.. GRAAG. tips altijd welkom.
Ja veel goedkoper. Nieuw soms ook nog wel.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_46898001
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef MarsX het volgende:

[..]

hij speeld open handed
(btw ik zag laast: http://www.youtube.com/watch?v=VESHXz-Ou_I was ook wel geinig voor de snelheidsfreaks)
Achja, blasten...
Geef mij maar een stukje techniek wat Tomas Haake, Benny Greb of Bobby Jarzombek ken drummen.
pi_46901734
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef MarsX het volgende:

[..]

doet ie netjes, maar zijn preformance is om bij in slaap te vallen
  zondag 4 maart 2007 @ 12:50:57 #269
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_46901836
heej, ik ben ook drummert, ik hoor hier ook thuis
en daarom
deze tvp
pi_46919513
hoi:W
pi_46919965
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef Chr0nicle het volgende:

/Edit, als het met een gewoon drumstel 2ehands volgens jullie goedkoper kan.. GRAAG. tips altijd welkom.
Iemand nog tips voor merken (zo goedkoop mogelijk zoals je wel had begrepen), waar ik verder nog op moet letten en waar ik het kan kopen?
pi_46920133
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Iemand nog tips voor merken (zo goedkoop mogelijk zoals je wel had begrepen), waar ik verder nog op moet letten en waar ik het kan kopen?
Nee, sorry, ga gewoon naar een grote muziek winkel en check ze uit!
pi_46931377
Even een vraag wbt gehoorbescherming: hoe pakken jullie dat aan? Zelf heb ik een gehoorbeschermer uit de bouwwereld; zie plaatje hieronder.

Als ik wil meespelen met muziek, doe ik eerst 2 oordopjes in mijn oren, en zet dan dat ding er overheen. Het ziet er hilarisch uit, maar het werkt wel.

Maar ik heb ook wel eens van die in-ear-oordopjes gezien (ook voor monitorsystemen). Weet iemand of dat net zo goed werkt, en wat dat +/- kost?
  maandag 5 maart 2007 @ 11:34:20 #274
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_46934908
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:11 schreef koenimex het volgende:
Even een vraag wbt gehoorbescherming: hoe pakken jullie dat aan? Zelf heb ik een gehoorbeschermer uit de bouwwereld; zie plaatje hieronder.

[afbeelding]
Als ik wil meespelen met muziek, doe ik eerst 2 oordopjes in mijn oren, en zet dan dat ding er overheen. Het ziet er hilarisch uit, maar het werkt wel.

Maar ik heb ook wel eens van die in-ear-oordopjes gezien (ook voor monitorsystemen). Weet iemand of dat net zo goed werkt, en wat dat +/- kost?
ik heb zelf een senheisser hd 202. kost 30 euro ofzo en dat ding heb ik altijd op als ik ga spelen. ik hoor m'n drumstel en ik heb muziek erbij
pi_46936577
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:34 schreef dazzled het volgende:

[..]

ik heb zelf een senheisser hd 202. kost 30 euro ofzo en dat ding heb ik altijd op als ik ga spelen. ik hoor m'n drumstel en ik heb muziek erbij
25¤ bij de feedback, ik heb hem zelf ook!
nog gefeliciteerd btw
PS4 online: micro_nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')