abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42984244
Jammer maar helaas.

Niettemin: kop op. Alles sal reg kom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:24:22 #177
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_42984330
Ik geloof er niets van, sigme, echt niet. Slechts donkere wolken van ellende en falen en wanhoop zie ik aan de horizon en boven mij regent het stalen priemen van pijn alsof een godheid besloten heeft er een eind aan te maken. De hele dag probeer ik maar afleiding te zoeken, maar niets blijkt te werken om het malen en rotten te stoppen.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_42984741
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef tvlxd het volgende:
Ik geloof er niets van, sigme, echt niet. Slechts donkere wolken van ellende en falen en wanhoop zie ik aan de horizon en boven mij regent het stalen priemen van pijn alsof een godheid besloten heeft er een eind aan te maken. De hele dag probeer ik maar afleiding te zoeken, maar niets blijkt te werken om het malen en rotten te stoppen.
Hmm. Als het echt zo erg is: daar zijn serieus goed werkende pilletjes tegen. Tegen dat malen vooral. Oxiopammetjes geloof ik, dat mijn vriendin ze noemde.

Verder kan ik je niets bieden, behalve oprecht medeleven en digitale lieflijke warmte. En de stellige overtuiging, echt, dat het beter wordt. En af en toe een .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42985138
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:45 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

Ik weet EN niet wie die troela gisteren was, EN ik heb geen idee wat er grappig is aan dit plaatje.
pi_42985380
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet EN niet wie die troela gisteren was,
heb ik iets gemist?
quote:
EN ik heb geen idee wat er grappig is aan dit plaatje.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/019676.html
pi_42985500
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die troela gisteren was...
Proef ik hier enige jaloezie? Ze is anders best spontaan hoor.
pi_42985531
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

heb ik iets gemist?
Die troela die jij ook niet wist. Fabienne of zo?
quote:
Ach zo. Mijn vrachtwagenchauffeur vraagt zich af waarom veel kinderen doen alsof ze aan een toeter trekken als van een stoomtrein, als ze graag betoeterd willen worden. Waarom doen ze dat?
pi_42985587
Omdat het geluid van een vrachtwagen toeter mooi is. Dat snap je toch wel?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42985615
Net als het gezellige gepruttel van een dieselaggregaat. Maar dat snappen vrouwen natuurlijk niet.
pi_42985670
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Proef ik hier enige jaloezie? Ze is anders best spontaan hoor.
Hebben we het over dezelfde? Die Fabienne of zo? Ik ken haar echt helemaal niet - geen spoor van jaloezie dus. Ik weet niet wie ze is, behalve een plaatje in de POLSC. En dan ben ik al weer vergeten welk tietenplaatje bij haar hoorde.

Dat van die troela kwam doordat ik godslasteraar er iets over had zien schrijven, dat ' ie geen tv had en daardoor een of andere troela (ik dacht dat hij dat woord gebruikt had, maar ik kan me vergissen) niet herkende.
pi_42985792
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
Omdat het geluid van een vrachtwagen toeter mooi is. Dat snap je toch wel?
Nee joh, dat snap ik wel. Waarom maken ze het gebaar *vuist omhoog en dan alsof ze iets met de vuist verend omhoog duwen*.
Dat gebaar hoort bij een het toeteren door het trekken aan een ketting, waarna ergens een klep van wat losgaat en de stoom met veel lawaai ontsnapt.

Dat soort mechanieken rijden al 100 jaar niet meer rond.
Waarom gebruiken moderne kindertjes zo'n prehistorisch symbool?
pi_42985882
Je lult jezelf er goed uit. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je, ook al is het maar een beetje, stinkend jaloers bent op haar enorme memmen? Dat is heus geen schande. Waarom zijn vrouwen onderling altijd zo vijandig?
pi_42985902
cultureel bepaald heet dat.
pi_42985997
Waarom de enige vrouw uit dit topic pesten?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:18:28 #193
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_42986013
Ik denk dat je in wratten ondergedompelde Turkse bergkenau's met snorren nu verwart met vrouwen, KB.
1 kernfysicus
pi_42986119
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je lult jezelf er goed uit. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je, ook al is het maar een beetje, stinkend jaloers bent op haar enorme memmen? Dat is heus geen schande. Waarom zijn vrouwen onderling altijd zo vijandig?
*ieks* Ik zou mijn borsten eventueel ruilen voor een mooie B-cup. Niet voor iets wat kan worden aangeduid als " enorme memmen". Wat een taalgebruik trouwens, KB.

Ik ben er zeker niet een van de krabbenmand.

En deze dame ken ik niet, ik kijk geen tv en geen tvbabes.nl, dus ik heb gewoon geen oordeel over haar. Overigens heb ik ook zelden een oordeel over persoonlijkheden die ik wel ken van tv of iets dergelijks, ik heb meestal niet het idee dat je iets zinnigs over iemand kan zeggen op basis van tv-kennis. Eventueel wel iets over een uiterlijk. Maar ik ben alweer vergeten hoe deze dame eruit zag.
pi_42986160
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Die troela die jij ook niet wist. Fabienne of zo?
Ow, ok, dacht mischien iemand in de slowchat. Niet mijn smaak overigens, die Fabienne, niet dat dat er toe doet, tis maar dat je 't weet
quote:
Ach zo. Mijn vrachtwagenchauffeur vraagt zich af waarom veel kinderen doen alsof ze aan een toeter trekken als van een stoomtrein, als ze graag betoeterd willen worden. Waarom doen ze dat?
omdat kinderen het liefst in een stoomlocomotiefje willen rijden. Een vrachtwagen is dan op z'n hoogst second-best. Daarbij is die manier van toeteren volgens mij nog wel in gebruik in de VS, of in ieder geval niet zo lang geleden. Denk aan Smokey and the Bandit. En dat zijn dan de films waar kinderen, en godslasteraars, graag naar kijken
pi_42986166
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom de enige vrouw uit dit topic pesten?
Omdat er geen andere vrouw is om te pesten, natuurlijk. Maar ze pesten me er niet uit hoor. Ik ben de enige vrouw die stand houdt - en ze weten allang dat ik standhoud.
pi_42986233
pff je bent nog steeds een nieuwkomer.
pi_42986235
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat er geen andere vrouw is om te pesten, natuurlijk. Maar ze pesten me er niet uit hoor. Ik ben de enige vrouw die stand houdt - en ze weten allang dat ik standhoud.
Heel goed, vrouwen met pit worden ook hier gewaardeerd.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:25:54 #199
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42986236
zo is dat, met beide poten in het klei
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:26:26 #200
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_42986262
1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')