Staanplaatsen zijn over het algemeen goedkoperquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef Ghanschje het volgende:
Mijn ervaring is dat je niet van de zitplaatsen naar de staanplaatsen kunt lopen (anders zou iedereen toch de goedkopere kaartjes kopen en vrolijk naar voren huppelen?)
Zitplaatsen zijn volgens mij duurder van de veldkaarten, dus dat gaat niet op. Andersom weet ik het even niet, maar als dat ene kan, kan het andere ook natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef Ghanschje het volgende:
Mijn ervaring is dat je niet van de zitplaatsen naar de staanplaatsen kunt lopen (anders zou iedereen toch de goedkopere kaartjes kopen en vrolijk naar voren huppelen?)
foute quotequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:02 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Zitplaatsen zijn volgens mij duurder van de veldkaarten, dus dat gaat niet op. Andersom weet ik het even niet, maar als dat ene kan, kan het andere ook natuurlijk.
Ik heb er verdomme gisteren niet op gelet
Gebeurt wel eens, he?quote:
Alle hallen? Gelredome is naar mijn weten 1 hal...uhm, voetbalveldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, he?
Ik kan de vraag ook anders stellen. Staan alle hallen met elkaar in verbinding en kan je dus in de pauzes binnen een rondje lopen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef ivetje het volgende:
Staanplaatsen zijn over het algemeen goedkoper![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:02 schreef Nachtdier het volgende:
Zitplaatsen zijn volgens mij duurder van de veldkaarten,
Bij Marco Borsato kosten de staplaatsen 45 euro. Zitplaatsen kosten 55 of 65 euro. Paar vakken van 25 eur0 en 35 euro.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Staanplaatsen zijn duurder; da's namelijk eerste rang.
Een beetje muziekliefhebber zal ook altijd voor veldkaarten gaan, welke dus ook altijd als eerste uitverkocht zijn.
In welke pauze wil je dan gaan??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:19 schreef Nachtdier het volgende:
Teruggevonden...
Goed, de vraag wat specifieker.
Ik heb nu een kaartje voor vak 107 en wil daar een kaartje bijkopen zodat we met zn tweeen kunnen. Welke vakken zijn in de pauze bereikbaar, zodat de ander toch daar kan zien en we toch beetje bij elkaar kunnen zijn op dat moment?
Staanplaatsen zijn goedkoper dan 2e en soms 3e rang zitplaatsen. Waarom, geen idee maar het is wel zoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Staanplaatsen zijn duurder; da's namelijk eerste rang.
Een beetje muziekliefhebber zal ook altijd voor veldkaarten gaan, welke dus ook altijd als eerste uitverkocht zijn.
Hmmm...quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:23 schreef ivetje het volgende:
Staanplaatsen zijn goedkoper dan 2e en soms 3e rang zitplaatsen. Waarom, geen idee maar het is wel zo
een pauze was het eigenlijk, direct na Ilse DeLange...quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
In welke pauze wil je dan gaan??
Heb geen pauze gezien tijdens het concert.
Best een eindje lopen naar de Arena vanuit het Gelredome.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
een pauze was het eigenlijk, direct na Ilse DeLange...
Toch nog een vraag, kun je vanuit de vakken eerste ring ook naar de Arena lopen om daar bijvoorbeeld wat te drinken te halen? Of is de arena niet te bereiken vanaf daar?
Volgens mij waren de kaarten van het veld juist goedkoper dan de tribunequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef Sm0keZ het volgende:
In Gelredome kun je over de tribunes het hele rondje lopen als je wilt. Alle kaarten zijn dan ook even duur (bij de concerten waar ik ben geweest). Behalve de veldkaarten, die zijn wat duurder dan de tribunekaarten.
Dat lijkt me niet logisch, gezien de veldkaarten meestal binnen enkele uren uitverkocht zijn bij bijv. een concert van Metallica. Tribunekaarten zijn vaak weken later nog steeds bij het postkantoor te halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Volgens mij waren de kaarten van het veld juist goedkoper dan de tribune
Ik heb 't vanavond nog 's aan m'n concertmaatje nagevraagd,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat lijkt me niet logisch, gezien de veldkaarten meestal binnen enkele uren uitverkocht zijn bij bijv. een concert van Metallica. Tribunekaarten zijn vaak weken later nog steeds bij het postkantoor te halen.
Je zou dan eerder verwachten dat de veldkaarten duurder zijn, denk je ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |