m'n ipod is voor de derde keer 'kapot'(dat denk ik). Telkens 'tzelfde: depressief gezichtje in beeld en geen enkele oplossing van de apple site werkt.. Eerste 2x kreeg ik 'n nieuwe maar nu is mn garantie dus verlopen (laatste heb ik nu 5 maanden oid)... dus nu ligt ie al n maand te verstoffen
![]()
Iemand nog enig idee wat te doen? Hoeveel zou 't me nu gaan kosten om 'm nog te laten maken?
't is een 60gb ipod, dus vind 't eigenlijk wel zonde om m in de kast te laten liggen.
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef mindgames het volgende:Ik heb nu een jaartje de vijfde generatie-iPod. Daarvoor had ik een derde generatie-iPod.
De 3g-iPod kon ik helemaal niets meer mee, batterij was na kwartiertje helemaal leeg.
Toch vond ik het zonde om hem helemaal te laten verstoffen.
Dus ik heb donderdagavond een nieuwe batterij besteld voor 15 euro.
Vanochtend viel hij op de deurmat.
Ik kreeg de iPod niet open met de bijgeleverde tooltjes, dus ik heb een plectrum gebruikt.
Hierna was het een eitje op de nieuwe batterij in te voegen.
Hoe dan ook, hierna gaf de iPod alleen nog maar een icoontje met een mapje aan.
Hij wilde niet meer reseten, zelfs geen 'hard reset'. Ook de computer herkende het apparaat niet meer.
Helemaal dood. Jammer.
![]()
Later las ik ergens op internet dat iemand hetzelfde probleem had en uit frustratie het ding op de grond had gegooid (
![]()
). Hierna had zijn iPod weer gewerkt.
Dus ik een subtiel zacht klapje op mijn iPod geven. En jawel hoor, hij werkt weer.
![]()
OMG, na 't berichtje typen las ik jouw bericht. Heb 'm even gepakt, en 'r een redelijk harde klap tegenaan gegeven. Een keer raden...
Hij werkt weer