abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43459280
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:40 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

ik had ze voor 100, en ik ga ze ook niet op mijn ipod testen...
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
Heb als nieuwe oordopjes voor mijn kpod nano deze gekocht
pi_43460486
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef super-muffin het volgende:

[..]

[..]
Het dynamisch bereik van de Ipod is vrij matig, om te horen of deze shure's echt zo goed zijn kan ik dit niet goed op mijn ipod testen. Omdat mijn ipod op dit moment mijn enige draagbare speler zal ik de shure's de komende tijd vooral gebruiken bij mijn ipod.

Duidelijk?
pi_43466673
Even een linkje hier. Een ipod Shuffle 1 gig voor 59.99 bij www.ibood.com! Koopje voor de gene die hem willen!
pi_43470752
Tee Vee Pee

Want ik heb zelf een Witte iPod Video 30 GB
pi_43470847
shure EC4
pi_43474953
waarom is dat itunes altijd een uur bezig met vanalles analyseren, en elke keer gaat hij nummers veranderen voor aaneensluitend afspelen terwijl hij dat al tig keer heeft gedaan geloof ik. Elke keer als ik muziek op m'n iPod wil zetten is iTunes een uur bezig met vanalles en nog wat .
Tap tap tap
pi_43486514
iPod tvp

pi_43487334
Kan iemand mij even vertellen hoe ik foto's van mijn ipod weer op mijn pc zet, ik heb ze op mijn pc per ongeluk verwijderd, dit geldt ook voor wat liedjes?
google is your friend
pi_43494982
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:14 schreef JoMo0 het volgende:
iPod tvp

[afbeelding]

ik heb nu die middelste, maar dan in zilver heul mooi idd
pi_43503525
Zune
quote:
AMSTERDAM - Officieel ligt Microsofts iPod-concurrent Zune pas dinsdag in de winkels, maar de eerste exemplaren van de muziekspeler zijn al over de toonbank gegaan. Een koper die het apparaat bij zijn lokale elektronicawinkel Best Buy wilde bestellen, kon de Zune direct mee naar huis nemen.
De koper betaalde, inclusief BTW, ruim 270 dollar voor de speler. Hij postte vervolgens foto's van de Zune op internet. Hij heeft het appararaat evenwel nog niet kunnen gebruiken: de installatie van de bijbehorende software liep vast in een nog onopgehelderde systeemfout.
Calmer than you are
pi_43503552
Hahahaha, typisch toch dat hij niet werkt!
pi_43503880
Hier nog wat meer foto's van het geheel.

Calmer than you are
pi_43504083
ranzig, is dat ding bruin?
mooie foto ook bij de installation error. erg toepasselijk .
Tap tap tap
pi_43504479
Wat een lelijk ding! Bruin en niet zo subtiel als de iPod!
  maandag 13 november 2006 @ 12:58:29 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43504806
Wat een faler, die Zune. .

Ik snap sowieso niet waarom ze achter de iPod zelf aangaan, terwijl de nano vele malen populairder is.
Ik ga naar huis.
pi_43508996
Wat een baggerkleur! Verder best sjiek, maar iets te groot.
pi_43513737
m'n ipod is voor de derde keer 'kapot'(dat denk ik). Telkens 'tzelfde: depressief gezichtje in beeld en geen enkele oplossing van de apple site werkt.. Eerste 2x kreeg ik 'n nieuwe maar nu is mn garantie dus verlopen (laatste heb ik nu 5 maanden oid)... dus nu ligt ie al n maand te verstoffen

Iemand nog enig idee wat te doen? Hoeveel zou 't me nu gaan kosten om 'm nog te laten maken?

't is een 60gb ipod, dus vind 't eigenlijk wel zonde om m in de kast te laten liggen.
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef mindgames het volgende:
Ik heb nu een jaartje de vijfde generatie-iPod. Daarvoor had ik een derde generatie-iPod.
De 3g-iPod kon ik helemaal niets meer mee, batterij was na kwartiertje helemaal leeg.
Toch vond ik het zonde om hem helemaal te laten verstoffen.
Dus ik heb donderdagavond een nieuwe batterij besteld voor 15 euro.
Vanochtend viel hij op de deurmat.
Ik kreeg de iPod niet open met de bijgeleverde tooltjes, dus ik heb een plectrum gebruikt.
Hierna was het een eitje op de nieuwe batterij in te voegen.
Hoe dan ook, hierna gaf de iPod alleen nog maar een icoontje met een mapje aan.
Hij wilde niet meer reseten, zelfs geen 'hard reset'. Ook de computer herkende het apparaat niet meer.
Helemaal dood. Jammer.
Later las ik ergens op internet dat iemand hetzelfde probleem had en uit frustratie het ding op de grond had gegooid ( ). Hierna had zijn iPod weer gewerkt.
Dus ik een subtiel zacht klapje op mijn iPod geven. En jawel hoor, hij werkt weer.
OMG, na 't berichtje typen las ik jouw bericht. Heb 'm even gepakt, en 'r een redelijk harde klap tegenaan gegeven. Een keer raden...

Hij werkt weer
  maandag 13 november 2006 @ 17:33:24 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43513865
Volgens mij krijg je op een vervangend exemplaar iets van een half jaar garantie, al zou dat ook gewoon weer een jaar moeten zijn. (Mits het geen refurbished exemplaar is, dat kan nog weer anders zijn.)

Ik zou in ieder geval gewoon gaan zeiken bij Apple, zo kort horen die dingen niet mee te gaan.
Ik ga naar huis.
pi_43518448
Lelijk zeg, zo'n Zune... geef mij maar mn mooie, witte gloednieuwe 30 gig iPodje
Work hard, play harder!
Last.fm
  maandag 13 november 2006 @ 22:23:41 #95
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_43525031
Heeft iemand hier ook wel eens last van dat zijn ipod zelf nummer plots begint te skippen tijdens t luisteren?

Soms springt mijn ipod op puur willekeurige momenten naar t volgende nummer.. En ja de keylock staat erop.

iPod Photo 60gb btw.
  FOK!fotograaf maandag 13 november 2006 @ 22:25:15 #96
159915 -Menn0-
MNO
pi_43525101
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef blup het volgende:
Heeft iemand hier ook wel eens last van dat zijn ipod zelf nummer plots begint te skippen tijdens t luisteren?

Soms springt mijn ipod op puur willekeurige momenten naar t volgende nummer.. En ja de keylock staat erop.

iPod Photo 60gb btw.
Ja ik heb dat ook.. Ik heb de Live Aid dvd geript en op mn iPod gezet maar sommige nummers kan ie maar half afspelen.. Hij zegt wel dat het nummer 4 minuten duurt maar speelt maar 1.5 minuut af... Heel vaag...
,,/
pi_43525172
Ik vind die zune wel vet. Als de geluidskwaliteit goed is mischien wel de moeite waard om te importeren.
pi_43534366
Weet iemand toevallig wat het telefoonnummer is als je met problemen met je iPod zit binnen de garantie die niet op de troubleshouting van te site zijn terug te vinden?

Dat telefoonnummer is gewoonweg onvindbaar.
pi_43536682
Kun je niet langs een Apple Centre gaan?
pi_43554076
Mijn zusje heeft allemaal stickers op haar rode nano geplakt
ipod mishandeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')