Klopt, maar in de pan bakken is wel een stuk makkelijker hoor. In de oven gegrild is ook wel erg lekker maar dan moet je wel een goede oven hebben...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten zijn te beperkt voor vlees.
Misschien als ik een nieuwe oven heb, je kan vlees geloof ik ook in de oven grillen ipv in de koekenpan bakken.
Die van jou is ongeldig verklaard ivm een verkeerd nummer. Sorry!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef versabommie het volgende:
deze is te laat. Sorry!
Deze was eerder, ook leuker trouwens!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef versabommie het volgende:
deze is te laat. Sorry!
Die paar keren dat ik vlees gemaakt heb was het erg frustrerendquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Klopt, maar in de pan bakken is wel een stuk makkelijker hoor. In de oven gegrild is ook wel erg lekker maar dan moet je wel een goede oven hebben...
Ze horen hier te komenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Micheline heeft zich geregistreerd op VOL.... zal wel weer een lekkere slijmboel worden.
nope Mike, vele malen later..sorry!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Deze was eerder, ook leuker trouwens!
Ik had deze al een tijdje klaarstaan, maar omdat Peter plostseling 5 keer achter elkaar postte had ik niet zo snel in de gaten dat ik hem al moest plaatsen. Maar geef toe, deze is leuker toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope Mike, vele malen later..sorry!
Slotje svp!
Niets mee te maken, de policy van onze geliefde mods is hier heel strikt in...deze was later dus slot erop!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:37 schreef Peter6000 het volgende:
Deze heeft al veel meer posts en vieuws![]()
Ik hou je eraan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets mee te maken, de policy van onze geliefde mods is hier heel strikt in...deze was later dus slot erop!
Laatste letter die ik in dit illegale klotetopic heb gepost!
Maak ook ff een verslagje danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zet de streams toch maar ff aan, al volg ik het tegenwoordig eigenlijk vooral nog maar op tv.
Vaardigehden niet vereist, een zekere doodsverachting is genoeg . . .quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar mis ik helaas de vaardigheden voor.
Anders zou het graag hebben gedaan.![]()
Aan je posts te oordelen is er niets mis met jouw redactionele vaardigheden....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar mis ik helaas de vaardigheden voor.
Anders zou het graag hebben gedaan.![]()
Ik ben als 1 van de weinige zelfs niet voor de BB-log gevraagd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Aan je posts te oordelen is er niets mis met jouw redactionele vaardigheden....
Modulisme ws ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef Mike1964 het volgende:
Vandaag gaat ie weer los, als dat maar goed gaat....
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |