abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42951933
Nouja dat dus.

Sinds ik VLC heb geinstalleerd zijn al mijn filmpjes (en ook DVD'S!) zo donker geworden dat er amper naar te kijken is.

En dit is niet alleen in VLC media player, maar ook in Windows Media Player.

Iemand enig idee wat hier aan te doen is? Want ik hoorde dat VLC heel goed is enzo, maar ik kan zo geen films kijken. En zelfs toen ik hem er afgegooid had, bleef het donkere beeld.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_42953534
je zou es naar je beeldscherm color-profiles kunnen kijken; contrast / brightness aanpassen.
pi_42953609
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef Stinger__ het volgende:
je zou es naar je beeldscherm color-profiles kunnen kijken; contrast / brightness aanpassen.
Maar dan wordt de rest van het beeldscherm ook heel erg licht, maar dat is gewoon goed...
pi_42953652
In de geavanceerde beeldscherm-instellingen onder het kopje overlay of overlapping kijken of alles op de standaardwaarden staat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42953768
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:50 schreef Jordy-B het volgende:
In de geavanceerde beeldscherm-instellingen onder het kopje overlay of overlapping kijken of alles op de standaardwaarden staat.
Kan het niet vinden?
pi_42954679
rechtermuisknop op je bureaublad->eigenschappen->instellingen->geavanceerd->overlapping.

Bij NVidia-kaarten kan het zijn dat je even verder moet zoeken (die gebruikt een ander menu dan ATI-kaarten)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42955100
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
rechtermuisknop op je bureaublad->eigenschappen->instellingen->geavanceerd->overlapping.

Bij NVidia-kaarten kan het zijn dat je even verder moet zoeken (die gebruikt een ander menu dan ATI-kaarten)
Ik zal dan even flink verder moeten zoeken, want overlapping staat er niet bij
pi_42955204
GEvonden

En opgelost!

Je bent mijn held
pi_42956866
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')