abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43325986
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik mijn raider in elkaar ga draaien..
Heel veel dex ofcourse en denk ongeveer de helft str..
en max 50-60 con en sen (kan altijd nog uitgebreid worden)
Ik heb wat guides gelezen over Raider en de meesten raden voor katars str 2 dex 3 aan..
Dual weapons mocht je dat willen: 6 str 4 dex
Con heb je niet veel nodig als je die hitbuff skill hebt, sen is idd wel handig maar hoeveel weet ik niet.

Ps. weet iemand hoe laat ie online gaat?

[ Bericht 6% gewijzigd door jorryt op 07-11-2006 15:36:45 ]
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43326435
Jorryt geldt bij katars niet hetzelfde als voor launchers, de schade bijdrage per stat verschilt naar gelang de kwaliteit van het wapen beter wordt?

Als bij bourg een 4:4:1 verhouding beweegt naar 1:2:1, dan ik kan ik me goed voorstellen dat bij katars op hogere levels de schade ook verschuift, weet niet in welke richting, denk dex.

BTW is er al meer nieuws over de xp-rate, drop-rate, gathering e.d.? Wanneer gaat de server ook daad werkelijk up voor publiek, 8 - 9 nov?
pi_43326508
Nooit van gehoord Jonks..
pi_43326554
Geen info over alle bovenstaande vragen
pi_43327348
ghehe, ja sorry.

Je zal me niet snel iets zien posten met een melding, d'r zit altijd een vraag bij

Kom op Fok! uit eigen belang

Daarom alsnog een vraag: Jorryt, heb je de thread bekeken die dafan vanmorgen postte? Daar zegt iemand die volgens mij verstand van zaken iets over de damage verdeling van de launcher.

Evdl, jij loopt ook al een tijdje mee in het circuit. Het verhaal 'kwaliteit / type launcher bepaald hoeveel AP bijdrage STR heeft of CON of SEN' m.a.w. er is geen vaste verdeling 0,45 : 0,45 : 0,1. Hoe sta jij daar tegenover?
pi_43327547
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef jorryt het volgende:
Dus als de nieuwe knights tips nodig hebbben, vraag maar
Ik dacht zelf aan sowieso voor lvl 69
Weapon Mastery 10
Heavy attack 10
Leap attack 10
Harden body 10
Armor Mastery 10
Taunt 3
Endure 5

Of raad je blood-attack aan, en welke dan wat minder?
En 65% str, 25% con en 10% dex, want wat extra dodge lijkt me wel handig.
I'm a believer, I just need a cause
pi_43328466
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Jonks het volgende:
ghehe, ja sorry.

Je zal me niet snel iets zien posten met een melding, d'r zit altijd een vraag bij

Kom op Fok! uit eigen belang

Daarom alsnog een vraag: Jorryt, heb je de thread bekeken die dafan vanmorgen postte? Daar zegt iemand die volgens mij verstand van zaken iets over de damage verdeling van de launcher.

Evdl, jij loopt ook al een tijdje mee in het circuit. Het verhaal 'kwaliteit / type launcher bepaald hoeveel AP bijdrage STR heeft of CON of SEN' m.a.w. er is geen vaste verdeling 0,45 : 0,45 : 0,1. Hoe sta jij daar tegenover?
Ik heb het niet gelezen maar aan de hand van wat jij zegt concludeer ik het volgende: Andere wapens (hogere level wapens) hebben de attack anders gebaseerd dan lagere lvl wapens, of is dit met alle wapens zo. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord en het nooit zelf getest.
Volgens mij had je in EvoRose wel dat je op lvl 100 als soort thirdjob charm of con moest hebben voor een skill maar ik weet niet of dat er nog is/hiermee te maken heeft.
pi_43328722
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef DaeDaluz het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan sowieso voor lvl 69
Weapon Mastery 10
Heavy attack 10
Leap attack 10
Harden body 10
Armor Mastery 10
Taunt 3
Endure 5

Of raad je blood-attack aan, en welke dan wat minder?
En 65% str, 25% con en 10% dex, want wat extra dodge lijkt me wel handig.
Taunt had ik zelf niet, maar zullen je partyleden wel fijn vinden denk ik, en die zou ik gewoon lvl 1 doen, als het mislukt kan je toch 10 sec later weer proberen wat boeit dat .
Verdere skills zien er goed uit, je kan misschien heavy/hard attack nemen als je wil.. dat wordt een goede stun attack op lvl 70 (Lightning crusher).
Blood attack: je kan hem nemen als je voor een tweede aoe wil gaan rond lvl 85, maar het is beter denk ik om 1 AOE te maxen voordat je de andere neemt, hiermee doel ik op Impact wave (aardbeving).
En daarna pas blood attack nemen, maar je moet het zelf weten Hij is wel handig voor 160hp die hij geeft.

Stats.
Ik deed gewoon eerst vol strenght en con gelijk aan level.
Dex zou ik niet nemen want je merkt de extra dodge pas als je 75 dex hebt ofzo...
Intelligence had ik op lvl 88 55 van, op hoog lvl zijn die eerste punten toch heel goedkoop en ze geven extra mp, magicdefense en een betere endure best goedkope defense dus..

Endure geeft op lvl 5 normaal 110 defense dacht ik, met 55 intelligence rond de 125...
Wel een bug is, is dat je met meer intelligence ook meer mspd strafpunten krijgt, maarja wat maakt dat uit als je een 4 goblin kings tankt...

Magic defense buff is er trouwens ook, die geeft op lvl 3 met 55 intelligence 33 of 55 mdef (vergeten ) erbij voor de hele party in range (net als healbuff dus)
Dit is best handig in b3 en luna...
En de skill is erg goedkoop (6,8,12 sp als ik me niet vergis)

Edit:
Dit kan allemaal in tegenspraak zijn met de guides, die heb ik nooit gelezen.
pi_43330742
Count me in, Katar Hawker..
pi_43332650
het schiet niet op :| ga maar ff uurtje nfs carbon spelen, ga ik morgen op me werk wel ruffen als die dan online is
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43340940
[22:04:17] <@deebee> well, not really, we're waiting until softlayer has our servers ready
[22:04:30] <@deebee> and also I'm waiting for glov to be online
[22:05:02] <@deebee> the servers are already online, but their public ip addresses aren't working correctly, for some reason
[22:05:13] <@deebee> but it doesn't matter anyways cause we still need to configure everything
pi_43342031
Dat is dus morgenvroeg kunnen beginnen en anders pas achterin de middag beginnen met wachten op het online komen van de zoveelste post-reset verslaving.
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43346982
Zo hele storage geleegd, wat een leeches nog zeg Een zo'n lvl 120+ scout pakt de helft op, wil ik daarna zn WDW kopen voor 2 miljard, gaat ie moeilijk lopen doen.

Weer een versie zonder WDW...en ik was zo dichtbij, kwam maar 10 DS tekort
pi_43350067
en we hebben een hangende downloading char screen zal het dan snel goedkomen

edit > helaas hij doet het weer maar nog steeds die stink hawker lvl 47 :|

[ Bericht 18% gewijzigd door Chapter_V op 08-11-2006 09:54:38 ]
pi_43359059
het is vandaag wel erg druk he
pi_43360573
Duurt gewoon allemaal wel erg lang. Dat data noemen moeten ze maar mee kappen
pi_43361088
Brr nog steeds niet :/
pi_43367288
Brr nog steeds niet :/

[ Bericht 68% gewijzigd door Weizz op 08-11-2006 18:52:35 ]
pi_43373360
Brr nog steeds niet !!! :/
pi_43373701
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:46 ]
pi_43373809
same here...

donderdagnacht natuurlijk wel, en volgens Romalo is er voor vrijdagnacht ook al een leuek party mogelijkheid
pi_43374343
Ja sterf dan ben ik er niet
pi_43375125
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 52% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:46 ]
pi_43375823
Screenshots van mij, als de servers on komen ga ik meteen weer spelen Afkicken is zwaar he

Screenie met clan:

Nog eentje maar dan met 1 extra man en buffs (geen area buffs die verneuken de screen )

Edit: mooie kikkers, even wachten hoor
Edit2: kikkers zijn weg nu als het goed is
~~
pi_43376026
Is het nog steeds gratis of niet..? Was erg leuk toen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')