quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef DaeDaluz het volgende:[..]
Ik dacht zelf aan sowieso voor lvl 69
Weapon Mastery 10
Heavy attack 10
Leap attack 10
Harden body 10
Armor Mastery 10
Taunt 3
Endure 5
Of raad je blood-attack aan, en welke dan wat minder?
En 65% str, 25% con en 10% dex, want wat extra dodge lijkt me wel handig.
Taunt had ik zelf niet, maar zullen je partyleden wel fijn vinden denk ik, en die zou ik gewoon lvl 1 doen, als het mislukt kan je toch 10 sec later weer proberen wat boeit dat
![]()
.
Verdere skills zien er goed uit, je kan misschien heavy/hard attack nemen als je wil.. dat wordt een goede stun attack op lvl 70 (Lightning crusher).
Blood attack: je kan hem nemen als je voor een tweede aoe wil gaan rond lvl 85, maar het is beter denk ik om 1 AOE te maxen voordat je de andere neemt, hiermee doel ik op Impact wave (aardbeving).
En daarna pas blood attack nemen, maar je moet het zelf weten
![]()
Hij is wel handig voor 160hp die hij geeft.
Stats.
Ik deed gewoon eerst vol strenght en con gelijk aan level.
Dex zou ik niet nemen want je merkt de extra dodge pas als je 75 dex hebt ofzo...
Intelligence had ik op lvl 88 55 van, op hoog lvl zijn die eerste punten toch heel goedkoop en ze geven extra mp,
magicdefense en
een betere endure best goedkope defense dus..
Endure geeft op lvl 5 normaal 110 defense dacht ik, met 55 intelligence rond de 125...
Wel een bug is, is dat je met meer intelligence ook meer mspd strafpunten krijgt, maarja wat maakt dat uit als je een 4 goblin kings tankt...
Magic defense buff is er trouwens ook, die geeft op lvl 3 met 55 intelligence 33 of 55 mdef (vergeten
![]()
) erbij voor de hele party in range (net als healbuff dus)
Dit is best handig in b3 en luna...
En de skill is erg goedkoop (6,8,12 sp als ik me niet vergis)
Edit:
Dit kan allemaal in tegenspraak zijn met de guides, die heb ik nooit gelezen.