abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43294140
Hier een pic van mij... AARGH!!! MY MATIES!!!!

Na de reset ownen we toch wel weer....

Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43294196
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:21 schreef Jonks het volgende:
Bourg voor mij, hopelijk met gathering fix.

Dafan waarom had je punten in dex met je bourg, was dat vanwege EQ of ook paar points gekocht?
Ook beetje bijgedaan maar had eigenlijk wel achterwege kunnen laten. Minder Str, minder Dex, meer Sen
pi_43294437
Reset o/

I'm a believer, I just need a cause
pi_43294808
Dae wat heb je toch een sexy pakje
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43295284
Dankzij DaFan:

http://xs208.xs.to/xs208/06451/Jorryt.JPG

Unbuffed defense hea
Knight vond ik zeer geslaagd, leuke defense en de attack doet niet echt onder aan die van de champ, als je 2 sterke area attacks heb

DaFan merkte op dat ik veel skills maar half had: Knights kunnen gewoon heel veel goede skills imo en de meesten zijn het zeker waard geupped te worden.

Dus als de nieuwe knights tips nodig hebbben, vraag maar
pi_43295351
ey mensen,.. nueqen?
pi_43297476
ok, ben ik weer.
heb het effe helemaal uitgezocht.

server kan ik helaas niet starten ondanks dat ROSE niets doet tegen private servers staat in de eula vermeld dan emulatie van de servers niet mag. Dit is voor Fok! genoeg reden om het te verbieden en ik kan dus niets beginnen zo.

indien er iemand is die een artikel/mail naar ROSE/ander bericht heeft waarmee het blijkt dat het wel legaal is: contact me op MSN.
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_43300750
Backhander, nee, kap nou ff met je wanhopige neukpogingen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_43301084
http://xs108.xs.to/xs108/06451/screen060.jpg

Ik heb eindelijk mijn gelijke gevonden...
pi_43301652
Jonge, jij hebt al honderden keren je gelijke gevonden

Bovendien lig jij daar wel erg plat en vergelijking met die ander... is dat al gelijk ???
pi_43301850
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:45 ]
pi_43302371
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Zie je wel dat wij ook heus wel topics kunnen maken waar we ontopic in blijven
Neuqen???

[ Bericht 8% gewijzigd door Weizz op 06-11-2006 20:19:58 ]
pi_43302719
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef Weizz het volgende:
Jonge, jij hebt al honderden keren je gelijke gevonden

Bovendien lig jij daar wel erg plat en vergelijking met die ander... is dat al gelijk ???
Toen was ik er niet, en nu liet ik me expres doodgaan...
pi_43310038
Kan je zonder Master te zijn in Luna CF komen?
pi_43316421
Relaxte screenies!

Jullie mazzelaars konden gisteren ff rosen en vandaag weer :|

Moet nog eventjes geduld, monnikengeduld, hebben tot vrijdagavond / zaterdagochtend.

Ben 99% zeker over mijn keuze voor Bourg. Wil inderdaad SEN een redelijke plaats geven in mijn statpoints.

Sen telt voor maar 10% mee in de normale damage maar bij 200 SEN points scoor je al bijna 100% crithit (ergens gelezen, ik weet niet hoe waar het is. Is waarschijnlijk net als CON relatief?)
Daarnaast, SEN draagt bij aan skillatk power. Maar hoeveel? Is het zo dat je met 1 sen punt extra je zulie bolt 1 damage meer doet?
Of is dit iets wat percentueel gaat, iedere 10 SEN points is 5% krachtigere active skill ?

Had in gedachte:

- geen summons
- In den beginne STR & CON dan rond level 30 als de passives gemaxt zijn SEN erin, tot 1 SEN ongeveer 1/4e 1/3e van een CON punt kost.
- union weapon
- zulie pink

Ben nog niet echt uit de andere actives.
Zit ook nog te twijfelen over die CON passive. Er is een craftskill, weapon research, die niet veel pre-reqs. heeft die +1 con per lvl geeft. Bourg kan hier +10 CON mee halen.
Volgens mij kost het niet eens veel sp (de arti kan +20, die kost wel veel SP )
pi_43317414
ik ga voor deze strategy

BOW HAWKER

=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43318169
@Hutse:
Waarom Aim Shot? Aim Shot geeft op lvl 10 net zoveel atk power als Double Shot op lvl 3, waarna je verder kan met Triple Shot. Eagle Shot is vanaf lvl 5 natuurlijk wel erg interessant weer.
Na lvl 70 heb je nog niks staan, maar ik zou eerst verder gaan met de passives en Speed Shot / Hawker Spirit maxen. Maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten

@ Jonks:
Voor Sen weet ik niet precies wat de deal is qua skilldmg. En je zegt wel fijn dat 200 Sen bijna 100% Crit geeft (volgens mij wel waar) maar dit kost je wel erg veel punten. Ik ga ook naast mn main waarschijnlijk een bourg doen, of alleen bourg, ik ben er nog niet uit, maar daar ga ik voor deze tactiek:
Str - Min requirement voor launcher
Con:Sen - 2:1
Als je Con dan 200-230 is en hij wordt erg duur om punten in te doen kan je die eventueel in Sen doen (lvl 120 ongeveer).

Verder zou ik zo lang mogelijk weg blijven bij de craftskills ook al geeft ie je (vrijg goedkoop) +20 Con. Armor Research geeft je trouwens Def, ook geen slechte keuze eventueel
pi_43318727
Thnx,

Ik bedoelde ook niet dat ik pure sen naar 200 punten ga, lol!

Heb mijn precieze punten schema nog niet bedacht maar wat ik in mijn hoofd had:

t/m lvl 30 STR : CON 1:1

Daarna SEN erin mixen, STR -> launcher min req. CON langzaam meenemen.
Daarna inderdaad een STR net iets boven minimum houden (x / 15 gear) en con : sen 3: 1 ~ 5: 2 mee uppen.

Ja die +def is best leuk maar volgens mij heeft die heftigere pre req. daar moet je naast je level ook craft skill uppen.

De AP gear kan hopelijk compenseren voor wat minder optimale hoeveelheid STR. Net als de extra skill dmg en crits.

anyway ik zie wel, heb er zin in
pi_43319235
Str en Con geven aan het begin beide iets van 0,52 ap per punt. Con wordt steeds meer naarmate je hoger komt (richting de 1) maar Str blijft hetzelfde.
pi_43319304
Is dat zo?

Ik dacht dat de bijdrage aan AP een constante verhouding was die alleen voor crit hits nog wel eens verschilde.

Heb je een link naar een tabel o.i.d. waarin staat vanaf wanneer str & con gaan afwijken van de vuistregel 0.45 STR , 0.45 CON, 0.10 SEN?
pi_43319410
Lees dit topic eens:
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=10990

Sowieso dat hele deel subforum, staat een hoop info hier en ik haal de meeste kennis ook alleen maar daarvandaan
pi_43319874
Cool topic indeed!

Ik neem maar aan dat wat die gast zegt over launcherlevel v.s. invloed con / sen klopt

Dan krijg je een build die begint met str : con : sen 4:4:1 en beweegt naar 1:2:1 waarbij sen dan qua AP meer bij gaat dragen dan str, alleen bij sen 200++ heb je helaas geen voordeel van crit bonus.

Vraag me trouwens af bij welk level dat punt is en of ik dat ooit ga bereiken, ga me er iig niet drop om maken.
pi_43321789
Ik ga ook bow hawken, maar niet volgens hutse zijn strategie.

lekker 1/4 str en dex en dan skip ik aim shot en ga voor de speed en spirit. Trap en eagle komen er uiteraard wel in. En ik wil ook meer speed... Die fh's binnen tikken!
pi_43325320
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:45 ]
pi_43325409
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Zie je wel dat wij ook heus wel topics kunnen maken waar we ontopic in blijven
Yup, ik ben trots op jullie.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')