Mja, op ruff-rose was de meerderheid hawker, en ik denk toch dat scout dan nog iets boven raider staat (Eigen attackpower buff, eagle shot met 7sec. stun, duurste arrows, ranged, etcquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:34 schreef Jonks het volgende:
Evdl,
Thanks! Alweer een uitgebreid antwoord
Dodge is opzich heel weak tegen magic attacks toch?
Wat voor character is in een PVP battle (Heb ik nog nooit gedaan) superieur? Kan me voorstellen dat een dealer dan behoorlijk schraal is. Hoewel een bourg nog steeds wel lekker damage dealt.
Mage?
Bourg?
Raider?
Knight?
grr characters zijn allemaal wel interessant.
Cleric vanwege de betere buffs? Pas na 70 is dexcleric echt leuk om te spelen vanwege de aspd up en crit up. Kheb voor mezelf al een lijstje van wat ik precies neem etc, dan ben ik op 90 iig al een kerstboom met alle buffs. Ik heb er iig veel zin in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Jonks het volgende:
Kan iemand me een precieze uitleg over de dex cleric geven?
Wat ik me er van herinner :
- Muse met veel dex en int
- Boog vanwege dex
- Hoge magic resistance vanwege int
- Hoge dodge vanwege dex
Maar waarom cleric ipv magician? (solo??)
Hoe is de stat verhouding precies?
We'll see. Ik weet ook niet of het zo leuk wordt als mn vorige omdat ik nu helemaal geen 7/7 gear ofzo krijg (vorige had alleen maar 7/7 en 3/15).quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef jorryt het volgende:
Ik zou zelf ook geen dexcleric worden omdat me dat gewoon saai lijkt, geen active skills
Zo heel veel active skills gebruik ik normaal ook niet, alles nu als scout wel... Maar ik pomp nog heel erg veel in inactive skills... Dat brengt je gemiddelde gewoon het meest omhoog.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef jorryt het volgende:
Ik zou zelf ook geen dexcleric worden omdat me dat gewoon saai lijkt, geen active skills
Van dex krijg je geen aspd hoor...denk dat je eerder mspd bedoeltquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik zeg ook én dodged.
Gaat vooral om dodged, maar beetje extra aspd is ook niet verkeerd als je die er bij krijgt
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:22 schreef evdl het volgende:
Dex geeft geen attackspeed hoor
Bedoelde inderdaad mspd![]()
En een vraagje, waarom add je DEX als je launcher gebruikt?![]()
Ik had ook maar een klein beetje, met gear iets van 35 dex, en 130+ str en con, ik weet het niet precies meer maar ik had er iig een beetje van. Dex naar 35 brengen kostte na een tijdje evenveel points als 3 str erbij ofzo![]()
DEX geeft attack voor gun, niet voor launcher :p
Meest gebruikte launcher build is 4:4:1 CON/STR/SEN als ik het me zo goed herinner.
En bourg moet uiteraard ook voor sniping gaan, erg hoge attack en op lvl 19+ geeft ie sleep effect.
Ohja en als scout niet teveel STR nemen, als scout is 5STR 1 atk ofzo, dus vrij nutteloos.
Wel een beetje nemen uiteraard, voor klein beetje extra HP en defense, de eerste puntjes die je toevoegd kosten maar een paar statpoints =)
Het is trouwens officieel nu dat ze de 7e een nieuwe host krijgen, dan zal het dus niet lang meer duren voor ie weer online komt
@backhander: genoeg, kom maar op![]()
Tssquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Van dex krijg je geen aspd hoor...denk dat je eerder mspd bedoelt
Btw Jorryt, als je niet in Vaffanculo gaat krijg je ook geen buffsEn een flinke partij pvp voor je oren als ik je tegenkom op CF
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |