abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43163040
Niet.

De NARose die ik gespeeld heb dan
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43164829
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:41 ]
pi_43165879
Timminater,

Om de algemene gedachte samen te vatten:

- TriggerSoft (ontwikkelaar ROSE) draait op de betaal servers een versie EVO, iRose is ook bij TriggerSoft een hele lange tijd gratis geweest en daarna gesloten.

- Er zijn vele private servers en Ruff-Rose was / is een grote community waar TriggerSoft ongetwijfeld van af weet.

- Als je niet verdiend aan je 'product' zullen ze het ook niet erg vinden als je zelf een server start. Of het 100% legaal is weet ik niet, het is eerder 'gedoogd'. Als je de politie explicitiet vraagt of ze het okay vinden als je een sticky opsteekt in het volkspark tussen tig spelende kinderen zullen ze je beboeten. Terwijl als je rustig in de zon zit en ze lopen op een afstandje langs er niets aan de hand is.

Anyways we zouden het gewoon tof vinden als je een poging waagt en liever gister dan morgen 200 ex-WoWers is ook wel geinig. Ben benieuwd in hoeverre Rose aanslaat.
Handelen e.d. is gewoon iets wat interessanter is / wordt als er veel users zijn.
Give it a try, ik denk dat iedereen benieuwd is.
pi_43166403
Zolang het maar op iRose gebaseerd is en de exp op 250% staat ofzo, maakt het spel een stuk interessanter imo.
pi_43172676
[15:12:20] <p4ra> server is going to be re-opened probably by 7th of Nov
[15:12:29] <p4ra> this are the last news from glov
[15:12:34] <p4ra> please, wait for annoucement
pi_43173426
Idd, exp op 250%, 300% mag ook wel maar veel hoger niet..
pi_43174583
@ post Dafan,

sweet!!

@ Jorryt, waar staat Ruff-Rose op? 200%?

Het nadeel van het xp systeem in Rose, het gaat zo zwaaar ongelijkmatig op. Natuurlijk moet je bij ieder spel meer moeite doen om lvl 59 te worden dan om lvl 2 te worden.

Maar bij Rose is het verschil tussen level 64 en lvl 65 veel minder groot dan het verschil tussen lvl 24 en lvl 25.
Echter ben je bij Rose in grofweg 10 ~ 15 minuutjes lvl 25 maar duurt het je een 10-voud om lvl 65 te worden.

De xp-rate omhoog gooien zorgt ervoor dat je gemiddeld een paar levels hoger uit komt na een uur of 60 gamen, maar vervolgens ga je vanzelf weer traag levelen als je lvl maar hoog genoeg wordt.

Wat mij betreft stijgt de benodigde xp voor een volgend level iets te exponentieel.

Overigens moet je ook je drops aanpassen als je je xp rate omhoog gooit.

Als je 2x zo snel level 80 bent dan heb je maar de helft van de tijd gehad om loot te vinden, je hebt dus relatief minder gear en wealth dan als je langzaam naar level 80 gaat.
pi_43176159
Als iedereen dat heeft heeft dat verder geen invloed op de relatieve prijs van gear etc, dat zou jij als econoom moeten weten. Als iedereen 50% minder rijk is is er niks aan de hand toch?
pi_43176685
Als goeie items 50% minder droppen worden ze ook duurder.

@Jorryt heb jij goeie knight guide / build voor me?
I'm a believer, I just need a cause
  donderdag 2 november 2006 @ 18:04:11 #85
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_43178004
zijn er nog mensen die op de (officiele) evo spelen?? ik zoek een party
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_43178471
* Jonks sluit zich aan bij Dae

Maar ik snap je punt.

Het werkt voor items die gecraft worden, die bewegen naar een prijs volgens de markt, 2/15 gear e.d.

Maar refines en crafting material, crystals e.d. zijn dingen die droppen uit mobs een monster dropt loot tot een bepaald niveau verschil. Hoe eerder het niveau verschil des te minder dat mobje dropt.

anyway,

tot morgen!

Laat die server maar komen
pi_43178757
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef KumA het volgende:
zijn er nog mensen die op de (officiele) evo spelen?? ik zoek een party
Moet je wel ff zeggen welke versie je speelt, al neem ik aan dat het NaRose is. Niemand hier speelt een officiele versie, behalve Chapter_V op pROSE.
Succes met zoeken
  donderdag 2 november 2006 @ 18:47:31 #88
31971 KumA
pi_43179335
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:29 schreef DaFan het volgende:

[..]

Moet je wel ff zeggen welke versie je speelt, al neem ik aan dat het NaRose is. Niemand hier speelt een officiele versie, behalve Chapter_V op pROSE.
Succes met zoeken
Dude, als ik vraag of er nog iemand de officiele evo speelt...welke versie denk je dan dat ik speel
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_43179546
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef KumA het volgende:

[..]

Dude, als ik vraag of er nog iemand de officiele evo speelt...welke versie denk je dan dat ik speel
NaRose? kRose? pRose? jRose? Zeg het maar hoor, allemaal officieel en ze draaien allemaal op de EVO-content.
  donderdag 2 november 2006 @ 18:56:03 #90
31971 KumA
pi_43179602
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef DaFan het volgende:

[..]

NaRose? kRose? pRose? jRose? Zeg het maar hoor, allemaal officieel en ze draaien allemaal op de EVO-content.
Als in de officiele van de officiele site!!! niet zo'n heel moeilijk concept hoor...
pi_43179777
http://www.roseonlinegame.com/
http://www.roseonline.co.kr/
http://www.roseonline.ph/

Maarja whatever je zal wel NARose bedoelen omdat er 'Official Site' boven staat.
pi_43179807
  donderdag 2 november 2006 @ 19:05:15 #93
31971 KumA
pi_43179957
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef DaFan het volgende:
http://www.roseonlinegame.com/
http://www.roseonline.co.kr/
http://www.roseonline.ph/

Maarja whatever je zal wel NARose bedoelen omdat er 'Official Site' boven staat.
serieus.... hoe groot schat je de kans dat ik 1 van die 2 onderste speel? common sence dude!!!
pi_43180650
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef KumA het volgende:

[..]

serieus.... hoe groot schat je de kans dat ik 1 van die 2 onderste speel? common sence dude!!!
!
Dafan zegt helemaal niks verkeerds hoor.
Jij zegt dat je de officiele versie speelt, pRose en naRose zijn voor europa speelbaar, allebei 100% 'official' en allebei rose Evo.
En er zijn trouwens ook zat europeanen die pRose spelen, als je denkt dat alle europeanen naRose doen.
pi_43181740
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:41 ]
pi_43183457
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef DaeDaluz het volgende:
Als goeie items 50% minder droppen worden ze ook duurder.

@Jorryt heb jij goeie knight guide / build voor me?
Stats:
200 str
75 Int
95 con

Richt je daar maar op. (int alleen als je endure heel tof vindt, zoals ik)

Skills:
Active: Leap attack, heavy/hard attack en blood attack (spin attack als je wil knallen bij scarabs/aquas)
Passive: Weaponmastery armormastery hardenbody mental mastery

Dat is t/m 69*
Ik bedoel de skills**
pi_43185374
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:31 schreef Jonks het volgende:
Qua skills, heeft scout dan nog een (groot) voordeel over Bourg?

Neem aan dat jij dexcleric wil proberen omdat het een coole setup is, wat zijn de redenen van anderen om te gaan worden wat ze straks willen worden?

@evdl waarom is movementspeed / dodge sterk? Dodge kan ik me iets bij voorstellen maar dat blijft naar als je FH's op kings e.d. wil maken die breken door je dodge heen.

tot morgen!

Ciao
Movementspeed = altijd fijn, hawker op lvl 120+ heeft heel veel meer movementspeed dan een cart. Geloof mij, als je eenmaal zo'n movementspeed hebt wil je niet anders
En dodgerate voor PVP, op laag lvl zul je dat niet zo veel doen, maar op hoger lvl gaat dat wel een rol spelen.
Als je dodgerate hoog genoeg is zullen mensen je zeer weinig raken
~~
pi_43195083
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:56 schreef KumA het volgende:

[..]

Als in de officiele van de officiele site!!! niet zo'n heel moeilijk concept hoor...
Als je die wilt hebben wens ik je erg veel succes met je koreaans... Krose is volgens mij het origineel....
Niet denken dat je geen domme dingen zegt als je er de ballen verstand van hebt. Vooral niet als je het vraagt aan mensen die al wel 3 verschillende versies gespeeld hebben en wel weten dat er 5 originele Triggersoft versies zijn. En die officiele website... DIE BESTAAT OOK 5 KEER!!! Schrale joker....
Geen vragen stellen waarop 20 antwoorden zijn en dan denken dat wij weten wat je bedoeld. Ruff-rose heeft ook een officiele site....

Maargoed, ib!!! had wat problemas met mn acc en pw en dat soort bagger en dat zorgt voor frustraties blijkbaar. Ik hoorde van Dafan al dat iedereen aan de indeling van de clan aan het werken is. Ik weet het nog niet zeker, maar dat zal snel komen. Tis altijd hawker voor en na geweest, dus misschien eens iets anders..... right ......... ............. of niet....

Ik zit alleen wel eens op zon hawkerhoedje te wachten, vooral met een screw hoef je dat niet eens je handen meer uit te steken

[ Bericht 6% gewijzigd door Weizz op 03-11-2006 02:49:16 ]
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43197145
Evdl,

Thanks! Alweer een uitgebreid antwoord
Dodge is opzich heel weak tegen magic attacks toch?
Wat voor character is in een PVP battle (Heb ik nog nooit gedaan) superieur? Kan me voorstellen dat een dealer dan behoorlijk schraal is. Hoewel een bourg nog steeds wel lekker damage dealt.

Mage?
Bourg?
Raider?
Knight?

grr characters zijn allemaal wel interessant.
pi_43198847
Volgens mij is op hoog level (dus 130+) Raider het sterkste, zeker met buffs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')