abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43107845
Qua skills, heeft scout dan nog een (groot) voordeel over Bourg?

Neem aan dat jij dexcleric wil proberen omdat het een coole setup is, wat zijn de redenen van anderen om te gaan worden wat ze straks willen worden?

@evdl waarom is movementspeed / dodge sterk? Dodge kan ik me iets bij voorstellen maar dat blijft naar als je FH's op kings e.d. wil maken die breken door je dodge heen.

tot morgen!

Ciao
pi_43122452
heeft iemand een linkje voor mij waar staat dat private ROSE servers legaal zijn, in dat geval wil ik er namelijk zelf eentje starten voor FoK! misschien.
maar moet dus wel legaal zijn.
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_43122854
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef Timminater het volgende:
heeft iemand een linkje voor mij waar staat dat private ROSE servers legaal zijn, in dat geval wil ik er namelijk zelf eentje starten voor FoK! misschien.
maar moet dus wel legaal zijn.
Moet je eerst aan de files zien te komen...En waar het staat, weet ik t. De eigenaar van deze pserver heeft iig contact gehad met Triggersoft en het wordt gedoogd zolang er geen geld aan wordt verdiend.
pi_43128875
Volgens mij kost het de host van die private server alleen maar.

1) een hoop tijd
2) een hoop geld
3) een hoop grijze haren

Maar die files, hoe ze er aan komen, geen idee maar zijn behoorlijk veel private servers.
pi_43130382
als je host wil dus zeggen dat je standalone kan rosen _o_ iemand die het regelt :p
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43130513
Op gamerzplanet.net en dan Forum kan je wel vinden hoe je een rose evo private server kan maken.
  woensdag 1 november 2006 @ 11:05:56 #57
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_43130906
zijn er hier nog mensen die de officiele spelen?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_43131074
files kan ik regelen, das geen probleem, ben bekend met alle emu groepen, dus server files heb ik zo, moet alleen weten of het legaal is.
Ctrl + W
pi_43131216
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:14 schreef Timminater het volgende:
files kan ik regelen, das geen probleem, ben bekend met alle emu groepen, dus server files heb ik zo, moet alleen weten of het legaal is.
Op Ruff-rose forum en irc heb ik al meer dan 10 man gezien met een private server en nog wel s 5 public privates...lijkt me niet zo'n probleem dus.
pi_43131350
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:21 schreef DaFan het volgende:

[..]

Op Ruff-rose forum en irc heb ik al meer dan 10 man gezien met een private server en nog wel s 5 public privates...lijkt me niet zo'n probleem dus.
klopt, maar World of Warcraft emu's zijn er ook meer dan 500. dat betekend niet meteen dat ze legaal zijn
Ctrl + W
pi_43131379
Zoals dafan zei, ruffRose is legaal, zolang er maar geen geld aan verdient wordt
pi_43131414
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:26 schreef Timminater het volgende:

[..]

klopt, maar World of Warcraft emu's zijn er ook meer dan 500. dat betekend niet meteen dat ze legaal zijn
Dat zei ik ook niet Zolang je m private houdt (voor jezelf binnen je eigen LAN) kan TS er ook niet achter komen, dat scheelt. Maar als al die servers blijven bestaan lijkt mij het dat ze niet zon haast hebben. Je krijgt trouwens vast eerst ook een waarschuwing via de mail
pi_43131511
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef DaFan het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet Zolang je m private houdt (voor jezelf binnen je eigen LAN) kan TS er ook niet achter komen, dat scheelt. Maar als al die servers blijven bestaan lijkt mij het dat ze niet zon haast hebben. Je krijgt trouwens vast eerst ook een waarschuwing via de mail
klopt, maar Band of Fok!kers is onderdeel van fok!,
dus een server betekend dat het legaal moet zijn zodat het image van FoK! niet geschonden word
Ctrl + W
pi_43132490
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef KumA het volgende:
zijn er hier nog mensen die de officiele spelen?
yup pRose zit in BabiesOfTweakers

level 81 hawkertje
pi_43132912
Een fun server voor alleen vrienden en fokkers ofzo kan voor fftjes wel lachen zijn denk ik.
pi_43133313
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:33 schreef Timminater het volgende:

[..]

klopt, maar Band of Fok!kers is onderdeel van fok!,
dus een server betekend dat het legaal moet zijn zodat het image van FoK! niet geschonden word
Ah voor BoF...ja dan moet je idd wel ff achteraan. Misschien kan je Ruff of Glov van rRose eens mailen of een andere houder van een private server.
pi_43144634
nadeel:

een leuke / grote community ontbreekt op een private fok! server
pi_43145623
nadeel: Als je flink gaat pk-en of ks'en sta je zo op de general chat
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43147922
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef Jonks het volgende:
nadeel:

een leuke / grote community ontbreekt op een private fok! server
ik heb nog een oud WoW community van 200 man die ook op zoek is naar een nieuw spel
dus genoeg spelers denk ik
ik heb 2 jaar lang een private Warcraft server gedraaid (WoW-Netherlands en WoW TDS voor de kenners) dus denk dat ik de server enz. snel genoeg aan de gang heb, probleem is legaliteit, want daar liep het na 2 jaar ook fout bij WoW.
Ctrl + W
pi_43150347
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Timminater het volgende:

[..]

ik heb nog een oud WoW community van 200 man die ook op zoek is naar een nieuw spel
dus genoeg spelers denk ik
ik heb 2 jaar lang een private Warcraft server gedraaid (WoW-Netherlands en WoW TDS voor de kenners) dus denk dat ik de server enz. snel genoeg aan de gang heb, probleem is legaliteit, want daar liep het na 2 jaar ook fout bij WoW.
Hehe na 2 jaar heb ik het ook wel gezien hoor. Ik zou trouwens liever zien dat je iROSE draait dan EVO want EVO is imo niet veel aan
pi_43151340
"na 2 jaar heb ik het ook wel gezien hoor. Ik zou trouwens liever zien dat je iROSE draait dan EVO want EVO is imo niet veel aan"

Hoe lang speel je iRose nu?
pi_43152583
irose indeed EVO zuigt kontjes :p ik hoor het wel, zolang ik op me werk maar kan spelen :p
pi_43154328
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef jorryt het volgende:
"na 2 jaar heb ik het ook wel gezien hoor. Ik zou trouwens liever zien dat je iROSE draait dan EVO want EVO is imo niet veel aan"

Hoe lang speel je iRose nu?
Ehm 2 jaar met downtime van ongeveer 16 maanden?

Tim: Voordeel van iRose draaien is dat TriggerSoft daar ws een heel stuk coulanter tegenover staat. Zij draaien op al hun clients inmiddels Evo namelijk
pi_43155790
Mja ik heb nooit EvoRose gespeeld, dus dat lijkt me wel leuk. Wel is iRose goed gebalanceerd, op dexcleric na, van EvoRose weet ik dat niet zo zeker. NaRose waren dealer en scout iig waardeloos.
pi_43159496
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef jorryt het volgende:
Mja ik heb nooit EvoRose gespeeld, dus dat lijkt me wel leuk. Wel is iRose goed gebalanceerd, op dexcleric na, van EvoRose weet ik dat niet zo zeker. NaRose waren dealer en scout iig waardeloos.
NaRose = Evo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')