Voorlopig zijn de online-problemen niet opgelost denk ik hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
Morgen kom ik weer online, om me te laten slachten
Ik zal je straks ff toevoegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
Op de Xbox 360 is PES 6 ook sneller dan PES5. Maar dat vind ik juist wel fijn spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:10 schreef Cubewoods het volgende:
Zal ik vandaag eindelijk PES6 binnen krijgen van Nedgame? Ben nu al weer een beetje de PC versie gewendSpeelt de 360 versie heel anders? Vind die voor de pc toch een beetje te snel nog
Ik heb nog een twee dagen trial voor je over die bij PES zit. Dus als jij of iemand anders die wilt hebben moet die me maar even mailen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef Cubewoods het volgende:
Volgende week ook maar even zo een Live pack met Vision cam kopen. Wil ook wel is even pese online
Ik zal je vanmiddag ff toevoegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
Die trail zit ook bij PES 6, dus dat scheelt. En het omschakelen van een PS2 controller naar de Xbox360 controller is wel goed te doen. PES 1 en 3 speelde ik op PS2, maar het koste me weinig moeite om te wennen aan de Xbox360-controller bij PES5.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Cubewoods het volgende:
Als ik PES6 vandaag binnen krijg, wil ik wel zo een Trial hebben ja. Kunnen we meteen even online![]()
Moet wel eerst even oefenen, want het is toch altijd wennen zo een nieuwe PESSpeel ook al vanaf PES1 met een Playstation controller, maar de button layout van de 360 is bijna het zelfde dus dat zal wel niet zo een verschil zijn.
Kan niet wachten!
quote:Bonus Players
Win the Master League Division 1 to unlock a new set of players. You can do this up to three times, each time unlocking a different set.
Unlock the Worldwide All-Stars Team
Win the International League as any team.
Unlock the European All-Stars Team
Win the International Cup with any team.
Unlock the classic Italian team
Win the European Cup as Italy.
Unlock the classic Brazil team
Win the South American Cup as Brazil.
Unlock the classic Argentinian team
Win the South American Cup as Argentina.
Unlock "Call Name" Option
Win the Konami Cup with a club team. The "Call Name" option will now be unlocked at the "Edit Clubs" screen.
Realistic Faces
Win the Asian Cup as Japan to unlock more realistic faces for that team in edit mode.
Unlock the classic French team
Win the European Cup as France.
Unlock the classic England team
Win the European Cup as England.
Unlock the classic Germany team
Win the European Cup as Germany.
Unlock the classic Holland team
Win the European Cup as Holland.
Gek hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame![]()
Zie jullie volgende week weer
Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
Hier ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame![]()
Zie jullie volgende week weer
Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |