Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef toma het volgende:
[..]
Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.
Dus goed werk![]()
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.
Doordat ik zo makkelijk penalty's kreeg was mijn tactiek altijd als een aanval mislukte om dan in het penalty-gebied te gaan kloten. Hij maakte meestal wel een of andere lullige overtreding en ik had weer een strafschop verdiend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag.Dat kan nu dus gelukkig ook niet meer
![]()
GODVERquote:Beste klant,
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.
MVG NEDgame
Jezus, wat een amateuristisch mailtje...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef taart het volgende:
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder
Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself manquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?
Drugs are bad m'kay?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself man![]()
Nou tegen de pc spelen blijft ook niet altijd leuk. En je vrienden blijven ook niet altijd logeren (altans dat hoop ik voor jou). Dus is t leuk om tegen iemand anders te spelen. Zo leer je nieuwe tactieken enzo.quote:
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Fargo het volgende:
Nu heb ik er veel verstand van...maar wat is daar allemaal voor nodig? Ik weet dat het met de X=-box 360 erg gemakkelijk is..maar wat zijn voor de PS2 de benodigheden?
Was dat zonder lag?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:56 schreef toma het volgende:
Iemand die online op PC speelt die nu wel kan spelen ?
Vannochtend lukte t wel. Maar nu niet meer
Ik vind dat echt superomslachtig. Wat dat betreft is dat wel goed geregeld bij de Xbox.. Gewoon kaartje erin, abbootje en klaar..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |