http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=206quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef Pikhoofd het volgende:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met alle correcte team/speler namen? Voor de PS2?
Vanochtend kon het in ieder geval nog nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:53 schreef denthemen het volgende:
kan men inmiddels al weer online?
ik kan daar alleen maar option files vinden, en geen gewone lijstquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=206
Check daar even.
Jij kan tenminste online spelen. De server van de ps2 versie ligt al de hele dag plat voor heel veel mensen, sommige zijn er met geluk op gekomen maar ik kom er maar niet op na 2uur proberen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef Robocock het volgende:
Beetje irritant, die gasten die op pauze drukken zodra ze op 1-0 staan
Daarna loopt ie vast
Sterf!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
Jullie doen net alsof PES6 alleen online te spelen is, het is maar een extra feature voor de leukigheid, het is geen MMO sports game ofzo.
voor 60 euro krijg je de game die je kan spelen, de online feature is alleen bout nu vanwege de gigantische drukte neem ik aan. Kun je Konami niet op aanspreken.
Widescreen en HD, vooral widescreen is heerlijk bij zo'n voetbalgame. Het speelt ook gewoon heel anders dan de andere versies, ik vind het een verbetering. Hopelijk krijgen ze het Live gebeuren ook nog redelijk aan de praat, alhoewel ik al redelijk wat potjes goed heb kunnen spelen. Ik heb de vorige delen ook intensief online gespeeld op de PC, en daar was de lag vele malen duidelijker merkbaar dan op Xbox live.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef Noax het volgende:
Tja als je dit leest dan vraag ik me toch af wat het nu dan nog zo speciaal moet maken om PES op de 360 te spelen...?
Voor de duidelijkheid, ik heb de PS2 en de Xbox360, sterker nog ik heb de 360 speciaal aangeschaft voor PES.
Alleen heb ik de 360 versie nog niet gekocht vanwege het bovenstaande.
Vind het enorm vreemd, PES5 op de xbox was vorig jaar ook al niets bijzonders....
Het lijkt erop dat PES en Xbox gewoon niet samen gaan.
Kom op zeg, ik was Olympique Lyon en jij Inter, ik 2 rode kaarten en dan nog met moeite van mij winnenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb vanmiddag wel een paar potjes online kunnen spelen tegen DriesNL en Wessiej ( allebei dik gewonnen, tegen dries met 6-0 gewonnen en tegen Wessiej met 2-1)
Inter is volgens mij de beste club in het spelquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef twi het volgende:
Zijn ze bij Konami zo dom dat ze Lyon nog steeds lager inschatten dan Inter?
Luister eens jong vuilak, die rode kaarten deed je jezelf aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik was Olympique Lyon en jij Inter, ik 2 rode kaarten en dan nog met moeite van mij winnen
Jij moest zonodig de scheids omkopen jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Luister eens jong vuilak, die rode kaarten deed je jezelf aan. En met moeite echt niet
Primaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij moest zonodig de scheids omkopen ja
Ik maak je nog wel eens in, met 4-0 oid.
Rosales is echt een neger in dit spelquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef twi het volgende:
Vleugelaanval met Mitea en Rosales. Man, ik kan echt niet wachten tot ik 'm kan spelen
Zometeenquote:
Nee m'n vriendin is er die wil aand8quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rosales is echt een neger in dit spelmaar wel goed, heb het ook zo staan als ik met Ajax speel.
[..]
Zometeen![]()
Hij lijkt beter qua uiterlijk, of qua spel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosales heeft teveel in de zon gelegen in het spel ja. De Mul lijkt beter.
Je bent gewoon bangquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee m'n vriendin is er die wil aand8morgen
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:32 schreef denthemen het volgende:
kutzooi, wil nu eindelijk wel weer eens online
Ja ze kunnen geen bal aannemenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang![]()
Die spelers die je krijgt bij de ML zijn dit jaar gewoon écht kút, heb nog helemaal niks gewonnen
Zou even koekeloeren of je 'm 2ehands kan krijgen, denk dat er toch wel een aantal mensen zijn die het vinden tegenvallen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand waar ik PES6 voor de 360 het goedkoopst kan krijgen?
Gewoon ff in adresbalk plakken, doet ie het gewoon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef denthemen het volgende:
k*t plaatje doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |