Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sorry hoor, maar je gaat toch niet pre-orderen
Waarom zou je hem niet gewoon los in de winkel kopen als ie uit is?
Dan betaal ik liever de normale prijs met gegarandeerd spelen vanaf de eerste dag, dan 10 euro minder en maar hopen dat het spel voor 30 februari in de bus valtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.
Deze is 10x meer realistischer dan pes5.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:25 schreef twi het volgende:
Mensen waren ook ontevreden over PES5, en persoonlijk vind ik die beter dan PES4, simpelweg omdat het realistischer is geworden. Ik heb PES6 nog niet gespeeld, maar hoewel het ongetwijfeld wennen zal worden, vermoed ik dat ik het ook gewoon een topper ga vinden.
Inderdaad.. bij deze versie kan je ook medespelers onderuit raggen. Wat een keeper was dat!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Deze is 10x meer realistischer dan pes5.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:32 schreef Un4 het volgende:
[..]
Inderdaad.. bij deze versie kan je ook medespelers onderuit raggen. Wat een keeper was dat!
Konami = Japan = PS3.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat ze de volgende dingen eruit hebben gehaald:
Uitgebreide training
Co-op op Xbox Live
Rematch bij ranked match
Replay saven
Met naar links/rechts wisselen tussen je basis en je wisselspelers in formation settings
Quick settings (balanced, all attack enzo) (nog niet kunnen vinden iig)
Verder is het even wennen, kom je er af en toe echt niet doorheen en soms heb je een goal na een paar Y-passjes en lijkt het te makkelijk, maar vind ik het wel een goed spel.. hoewel ik toch heel erg hoop op een patch waardoor je vooral weer kan co-oppen.. wtf dachten ze in godsnaam bij konami om dát eruit te halen :S
Hoe smerig t ook is, dat zal idd vast wel.. Naja ik ben nu zelfs in staat die optie als downloadable content te kópen met die microsoft points, hopelijk wordt het duidelijk dat er veel mensen om zitten te springen en dat het alsnog aangeboden gaat worden..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Konami = Japan = PS3.
Let maar op dat ze al die opties wél voor de PS3 maken...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, de 360 versie van PES6 zuigt toch apenballen. Ook op de 'vaste' PES fora zijn er zeer veel mensen erg ontevreden en teleurgesteld in de game die Konami nu op de markt gedumpt heeft.
Voorlopig hou ik het dus gewoon bij PES5 op mijn gewone Xbox...
Ik snap de onvrede heus wel. Komt Microsoft met een next-gen aan en dan krijg je dit. Snap die teleurstelling best..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen die ontevreden zijn 'apenballen zuigen'
Best zwaar inderdaad. Enige minpunt is het feit dat je geen extra niveau kan unlocken in de shop..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:14 schreef EvertonPride het volgende:
Ik heb nu toch al tegen de 10 potjes gespeeld en ik moet zeggen tot ik zeer tevreden ben. Ik heb echt een gevoel tot ik tot het uiterst moet knokken om mijn potjes niet verliezend te willen afsluiten. (niv. regular!)![]()
Replay saven mis ik niet eens zo heel erg. Wat ik wel mis is de uitgebreide training, en de mogelijkheid om een transfer e.d. te editen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef Laton het volgende:
geen replays saven voor 360geen pes6 dus voor de 360
wtf bezielt ze
Dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Enchanter het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is gewoon Wesley Sonck met een andere naam![]()
Even om hierop in te gaan: Dit was dus ook de reden om het te doen. Er word vooralf met lage prijzen (pc versie) geschermd en als puntje bij paaltje komt scheelt het toch weer minder dan verwachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.
Huur 'm anders een uurtje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
Ik ga twijfelen of ik de 360 versie ga halen na deze slechte verhalen.
Was er gisteren toevallig zelf ook naar op zoek!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft iemand al een lijst met alle 'echte' teamnamen kunnen vinden? Ik word gek als ik tegen FC Londen moet spelen!!
Gr
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Angelob het volgende:
Het hoogste niveau is wel erg omlaag gegaan zeg !!Tis echt simpel nu
![]()
![]()
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.quote:Likewise, playing with the 360 pad's analogue stick isn't quite as responsive as it is using a PS2 d-pad - which is an ongoing issue we have with football games on Xbox 360. Sure, it's possible to use the Xbox's d-pad, but it's positioned awkwardly and just doesn't feel as smooth under the thumb. To be fair, playing with the stick is less of a problem the more you play, but - in our opinion - will never top a PS2 d-pad for fast, precision control.
de ps2 controller dat is de beste pes controller ooit gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.
Ik speelde International Superstar Soccer 64 op de Nintendo 64 al alleen maar met de stick. Nooit problemen mee gehad. En je kan er meer kanten mee op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.
mja, ISS 64 is ook best een matig spel, daar hoef je niet zo precies mee te zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik speelde International Superstar Soccer 64 op de Nintendo 64 al alleen maar met de stick. Nooit problemen mee gehad. En je kan er meer kanten mee op.
Yep, WE en ISS... een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja, ISS 64 is ook best een matig spel, daar hoef je niet zo precies mee te zijn.
is ook door een andere afdeling gemaakt.
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef -hypnagogia- het volgende:
Mja ik speel PES sinds het eerste deel op de PS1 met de PES controller, op de xbox had ik al een vergeefse poging gedaan om te switchen maar ik kan en wil geen afstand doen van mn ps2 controller when it comes to PES.
Dan maar geen next gen graphics op mn 32 inch LCD.... liever de oude en vertrouwde ps2 controller![]()
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt menquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:05 schreef -Dries- het volgende:
Getver.. nog steeds die gare lag op Live..
de ISS-en op de PSX waren wel van dezelfde makers als de WE'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Yep, WE en ISS... een wereld van verschil.
Ik heb die adapter ook gekocht toendertijd op liksang maar na 2 keer spelen uit frustratie uit het raam gegooid. Er zat een irritante vertraging in en in had niet de 100% controle die ik gewend was.... toen heb ik mezelf voorgenomen nooit meer op een andere console PES te spelen maar ik liet me opnieuw bijna verleiden door betere graphics.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )
Controlle vind ik zowieso minder op de xbox 360. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het zoveel realistischer is, maar ik wil een wedstrijd kunnen winnen omdat ik het spel goed kan, niet omdat het winnen van een wedstrijd puur afhangt van geluk en random fouten.
Ow gaafquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |