ja dat is wel een nadeelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef VoreG het volgende:
binnenkort maar even halen, gaat anders ten koste van m'n studie
voor zover ik weet wel ja!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef Rorata het volgende:
kan je wel co-op online spelen met de pc-versie?
Geen idee wat de besturing daarvan is. heb het boekje nog niet geleden en gisteren kwam het slechts een keer in beeld en dat ging toen te vlug voor mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
Als je een vrije trap (vaak op t middenveld indirect dus) krijgt. Dan moet je snel op R1 en L1 drukken op de pc vaak E en Q. Maar dat krijg je dan ook rechtsboven in beeld te zien. Er staat dan L1+R1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
heb je een bericht gekregen dat hij verzonden is? Ik nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:46 schreef Cubewoods het volgende:
Zo ik hoop toch echt dat ik hem vandaag binnen krijg van Nedgame. Kan niet wachten om een ML te beginnen met Ajax
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.
dat probleem had ik gisteren ook. heb het zeker 10 keer geprobeerd voordat ik 1 potje gespeeld had. das wel jammer... sowieso het hele online menu ben ik niet echt tevreden over.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
Of dát is opgelost weet ik eerlijk gezegd niet. Wat me gisteren wel opviel was dat ik een aanval uitverdedigde (daarbij iemand omver liep van de tegenstander) en dat de computer de bal er weer inpompte op een diepgaande speler, terwijl die zojuist omhoog gekrabbelde speler vanuit buitenspelpositie terugkwam. En er werd niet gefloten!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef VoreG het volgende:
Is het dat ontzettend irritante onnodige buitenspel lopen inmiddels opgelost?
Dat de spelers op plekken gaan staan waar de meeste vrouwen zelfs van weten dat dat buitenspel is.
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
of ergens anders. ik heb ge-orderd bij zuiderpark computers en had hem gisteren thuis liggen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef Crush65 het volgende:
Kwam net even in de free record shop hier in Rotterdam....staat gewoon in de winkel! (pc versie) gvd, ik pre-order NOOIT meer!!!
Doen ze lekker dan..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf morgen gaan de servers van Konami officieel de lucht in, tot die tijd is het nog in testfase ( volgens geruchten ).
Hopelijk vanaf morgen dus betere connections e.d.
Ik krijg morgen PES6 opnieuw binnen, en waag ik me er weer aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |