een puntje teveelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef roooosje het volgende:
www.013web..nl en dan 9 september. Ook leuk
Nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef D.zire het volgende:
tvptje ik ga met mn glowstickjes 24 november zwaaien bij de klaxons
Wat heeft dat met London Calling te maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef D.zire het volgende:
tvptje ik ga met mn glowstickjes 24 november zwaaien bij de klaxons
Ja goede vraag....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:48 schreef Breuls het volgende:
Stoer, maar is de passe-partout ook op de zondag geldig?
mja ik dacht dus dat dit concert ook onder "london calling" viel. Maar ik keek verkeerd sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft dat met London Calling te maken?
Edit: overigens als je ze in amsterdam gaat zien dan is het Klaxons op 16 november, op 24 november is het justice time![]()
Nope, vorig jaar stonden ze wel op London Calling, vandaar de verwarring denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef D.zire het volgende:
[..]
mja ik dacht dus dat dit concert ook onder "london calling" viel. Maar ik keek verkeerd sorry
Op Last.FM staat nu wel Reverend and the Makers, maar waar ze dat vandaan hebben...quote:The Metros en Dananananakroyd hebben helaas moeten afzeggen voor deze editie van London Calling. The Metros stelden hun komst uit vanwege de verlate release van het album. We hopen dat de band in de lente van 2008 wel naar London Calling zal komen. Na 31 oktober vliegen de goedkope luchtvaartmaatschappijen niet meer op Glasgow. Hierdoor werden de vliegtickets voor Dananananakroyd helaas veel te duur.
quote:Vrijdag 2 november:
Foals
The Hours
Look See Proof
XX Teens
Clocks
Scouting for the girls
Friendly Fires
Black Affair
The Maccabees
New Young Pony Club
Zaterdag 3 november:
Assembly Now
Blood Red Shoes
Does it Offend you, Yeah?
Prinzehorn Dance School
Dragons
Reverend and the Makers
Video Nasties
The Wombats
The Rakes
Los Campesinos
Jack Penate
PLUS!!!!!! 4 november(zie ook het blog)
Underground Heroes
The Displacements
The Runners
http://www.londoncalling.nl/veranderingen.htmlquote:Helaas zijn The Hours afgelast, de drummer is uit de band gestapt. Er wordt druk gezocht naar een vervanger voor the Hours. We houden jullie op de hoogte.
Voor zondag 4 november zijn er twee nieuwe namen bekend : Noah and the Whale (met Laura Marling in de gelederen) en Derek Meins , zanger van Eastern Lane die zich ontwikkeld heeft tot een meer dan eigenzinnige singer-songwriter/dichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |