Dudekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric
Bedoel je die niet DeVinger?
Hij blijft een held, elk conflict eindigt met Theo. Dat zag je vanmiddag ook weer.quote:Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef WebForce het volgende:
Theo-tikkie-terug-Janssen
Ownee, ik verbeterde je niet, maar ik bedoelquote:Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
je was te vlug
, maar bij Twente moet we nu ook zien punten te pakken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we pratenquote:Clubleiding Vitesse laat De Mos wachten
Aad de Mos heeft al meerdere malen aangegeven dat hij langer trainer van Vitesse wil blijven dan het ene seizoen dat nu in zijn contract staat.
De clubleiding is echter nog niet tot actie overgegaan, terwijl De Mos graag de optie in zijn contract gelicht ziet worden. "Ze zullen toch snel moeten zijn nu", zei de kleurrijke trainer na de 4-2 overwinning op FC Utrecht.
De clubleiding maakt geen haast. "We hebben hierover nog niet gesproken met de trainer", laat manager voetbal Jan Streuer weten. "Er is geen termijn voor. We vinden wel dat hij goed werkt levert,heel professioneel en gedreven."
Bewegingen die hij maar 9x deed bij Feyenoord, in veel meer wedstrijden.quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat deed lazovic weer voor bewegingen na zn goal![]()
Idd weer dom gekloot van Streuer. Gewoon voor het eind van het jaar verlengen, klaar. Geen spelletjes.quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we praten.
Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrechtquote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat deed lazovic weer voor bewegingen na zn goal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |