abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43463082
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef WebForce het volgende:
Jevric

Bedoel je die niet DeVinger?
Dudek

Jevric idd
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:54:24 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43464916
Vitessezuid nog aanwezig hier?

Ik zoek nog iemand om morgen mee ajax-psv te gaan kijken hier in de kroeg. Mijn vriendin gaat waarschijnlijk ook wel mee. Maar vrouwen en voetbal...

Welke kroeg in Arnhem is hier het meest voor geschikt en waar zit die?
pi_43465344
Ben er nog wel , ja op de Korenmarkt ( weet eigenlijk niet welke je het beste en waar precies maar heb wel dingen gelezen waar ze weleens wedstrijden van vitesse uitzenden , omdat ik meestal zelf live bij de wedstrijden aanwezig ben )

Anders drop je vraag ff in het arnhem topic , ik weet wel wat tenten zoals Bloopers , Murpy ( als ik het goed zeg ) die zenden volgensmij meestal wel de wedstrijden van vitesse uit , ( papelion op Kronenburg is volgensmij al dicht , supporterscafe vitesse daar had je ook kans )

Het beste kan je morgen gewoon naar de Korenmarkt gaan , en voor de zekerheid nog effe je vraag in het Arnhem topic droppen , of andere vitessefokkers zouden je misschien kunnen helpen .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Net nog een mooie goaltje van Martel op Talpa , vanaf de cornervlag rechtstreeks in de goal van RBC , na aanleiding van die goal van Van de Zeeuw , Martel was de laatste die dit deed in 2003

Schaars maakte vandaag ook een mooie
pi_43465478
Theo deed het tegen PSV ook nog bijna . 2x achter elkaar het zelfde geintje flikken trouwens .
  zondag 12 november 2006 @ 13:22:27 #205
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43474109
Er schijnt een verdacht pakketje te gevonden zijn bij het Gelredome, waardoor het stadion even dicht was. Blijkbaar is het nu weer veilig verklaard door de pliesie.
Bridge over troubled water
pi_43479917
Eindelijk eens scoren in de laatste minuten, maar pff wat was het weer overdreven spannend op het eind.
  zondag 12 november 2006 @ 17:03:25 #207
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43480543
pi_43480743
Heb ik het nou goed gezien, kregen we echt in penalty in de slotfase? Eerste helft goed, tweede helft veel te ver terug. Gelukkig op basis van de wedstrijd verdiende overwinning. Op naar ADO, wat mij betreft weer een 6-punten wedstrijd!
  zondag 12 november 2006 @ 17:18:03 #209
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43480955
Het was weer billenknijpen...

Wat is het Vitessepubliek toch af en toe matig. Dat gefluit met maar 17.000 man.
Maarjah, gelijkspel was dan ook totaal niet verdient geweest.
Goed gespeeld op het laatste kwartier na.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  zondag 12 november 2006 @ 17:38:12 #210
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43481534
Theo-tikkie-terug-Janssen
  zondag 12 november 2006 @ 17:41:34 #211
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43481638
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef WebForce het volgende:
Theo-tikkie-terug-Janssen
Hij blijft een held, elk conflict eindigt met Theo. Dat zag je vanmiddag ook weer.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_43482681
Je maakt het jezelf weer onnodig lastig.
DIe eerste tegengoal kwam voort uit een kanker uittrap van Wapenaar, geen Vitessenaar raakt hem meer aan voordat Kopteff hem in goal schiet.
Ook de tweede tegengoal was weer een slechte uittrap, maar daar zaten nog Vitessespelers aan voordat de goal viel. Sansoni blijft een rare kerel, hij mag dan wel leuk voetballend uitverdedigen, maar hij laat soms zijn man ook totaal vrij (als hij al weet wie zijn man is). Ik hoop dat hij eruit gaat als Knol terugkomt, en niet Sprockel (die ik dus wel safe vind).

Benson had het wat hoog in zijn bol, hij schoot vanuit iedere hoek op goal

Maargoed, 4-2. Leuke pot.
pi_43482932
Zoetebier heeft ons ook zien winnen in het dome

Toen Siebe Blondelle erin kwam dacht bijna iedereen dit gaat fout , maar gelukkig gaf die die penalty en bennute Danko hem , nu punten pakken in Den Haag en bij Twente.
pi_43482972
In Enschede
pi_43483074
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:22 schreef DeVinger het volgende:
In Enschede
je was te vlug , maar bij Twente moet we nu ook zien punten te pakken
pi_43483212
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

je was te vlug , maar bij Twente moet we nu ook zien punten te pakken
Ownee, ik verbeterde je niet, maar ik bedoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43483450
Datte , je kan zo eerst maar ff Talpa kijken voor ik daarover ga oordelen , maar het is wel een feit dat we bij FC Twente het niet makkelijk gaan krijgen daarbij komt ook nog dat het een vrijdagavond wedstrijd is ( TV ) weinig support uit Arnhem

Maar ja elke wedstrijd is weer een andere , maar willen we weer iets klimmen dan moeten we vanaf nu wel de punten gaan pakken

Al is het wel zo als we onze inhaalwedstrijd winnen tegen SC Heerenveen dan staan we 9de ( play - offs )
pi_43484643
Kaya , hoe hij die vrije trap er ook in schoot, heerlijk nonchalant . Zal hij er alsnog uit gaan voor Schaaf? Denk het wel ..

Voor de rest was het wel weer spannend zeg, tering . Danko blijft de man .
pi_43484685
Onur Kayaerts
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43484829
Als iedereen doet wat ik zeg

Aldus dictator Aad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 12 november 2006 @ 19:24:24 #221
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43484879
wat deed lazovic weer voor bewegingen na zn goal
pi_43484885
Verhaegh was ook weer heerlijk aan het bikkelen (vooral in de eerste helft), ondanks z'n foutje bij het eerste tegendoelpunt.
pi_43484896
quote:
Clubleiding Vitesse laat De Mos wachten

Aad de Mos heeft al meerdere malen aangegeven dat hij langer trainer van Vitesse wil blijven dan het ene seizoen dat nu in zijn contract staat.
De clubleiding is echter nog niet tot actie overgegaan, terwijl De Mos graag de optie in zijn contract gelicht ziet worden. "Ze zullen toch snel moeten zijn nu", zei de kleurrijke trainer na de 4-2 overwinning op FC Utrecht.

De clubleiding maakt geen haast. "We hebben hierover nog niet gesproken met de trainer", laat manager voetbal Jan Streuer weten. "Er is geen termijn voor. We vinden wel dat hij goed werkt levert,heel professioneel en gedreven."
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we praten .
pi_43484916
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Bewegingen die hij maar 9x deed bij Feyenoord, in veel meer wedstrijden.
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit soort fratsen heb ik eigenlijk geen zin in. Waarom niet gewoon zeggen rond de 'winterstop' oid gaan we praten .
Idd weer dom gekloot van Streuer. Gewoon voor het eind van het jaar verlengen, klaar. Geen spelletjes.
pi_43486070
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')