Misschien kan ik iets voor je regelen, maar dat ligt nog ff aan Smeigh. Of hoef je toch niet zóóó graag naar ons Glazen Huis?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemen![]()
er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemen![]()
Ik wil niet héél triest klinken, maar hoe stuur je een PM? Da's toch alleen op t .org forum?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpen.
Roep maar of stuur maar ff een PM als je nog wilt gaan![]()
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik wil niet héél triest klinken, maar hoe stuur je een PM? Da's toch alleen op t .org forum?![]()
hoe duur is een kaart voor je vak donderdag ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staan, klik daar maar eens op
![]()
Leip!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee dat kan ook hier , zie je dat floppie naast Big Brother staan, klik daar maar eens op
![]()
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuidquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe duur is een kaart voor je vak donderdag ?
kan ik meequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuid![]()
quote:
kan jij dat ff regelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wil jij ook , kom je dan met het O.V
![]()
bedoelde het eigenlijk voor leolinedance omdat ik via hem aan kaarten voor PSV - Liverpool ben gekomen , een wederdienstje zeg maar, als hij niet wil valt er wel wat te regelen , alleen kan ik niet teveel meer bijkopen op mijn scc ,
of je moet ff wat mensen rond het gelredome aanspreken of je hun scc kan lenen om een kaartje te kopen![]()
4 per scc. ik kan misschien dus ook nog, maar dat ligt nog ff aan iemand anders ook...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
ga eerst maar ff kijken hoeveel je als scc nog kan bijkopen voor ik teveel ga beloven aan iemand , hoeveel kaarten heb je nodig dan ?
dan zou ik er nog maar 3 kunnen bijkopen voor iemand omdat ik er al 1 voor mezelf heb gehaaldquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
4 per scc. ik kan misschien dus ook nog, maar dat ligt nog ff aan iemand anders ook...
Diep triest dit....quote:Aad de Mos: PSV oogt onoverwinnelijk
Vitesse-trainer Aad de Mos is zeer onder de indruk van PSV, dat voor de beker donderdagavond naar Geldredome komt. "PSV oogt onoverwinnelijk, dat herken ik. Dat had ik ook met mijn elftallen bij Anderlecht en Mechelen."
De Mos won zelf in drie verschillende landen de beker. De gelouterde trainer kent de charme van het bekertoernooi. "Soms stijgen ploegen boven zichzelf uit en dit is de fase waarin topclubs wel eens tegen een zeperd oplopen."
De wedstrijd trekt donderdagavond naar verwachting slechts 8.000 toeschouwers. "Ik kan me Gelredome niet voorstellen met 8.000 mensen, dat is echt jammer."
TV Gelderland
idd niet alleen bij uitwedstrijden , maar dus ook bij thuiswedstrijden , er zullen morgen nog wel een paar mensen zijn die op het laatste moment hun kaartje kopen maar dat zullen er niet genoeg zijn om het hele stadion te vullenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:29 schreef Yozzz het volgende:Ik dacht dat de verkoop wel aardig liep, maar het valt dus weer vies tegen... Af en toe is Vitesse (/supportersschare) wel zó kansloos.
He! Nee sorry ik laat het schieten, heb een etentje morgen. Volgende keer maak ik graag van je aanbod gebruik!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er zou vast wel 1 iemand hier zijn die jou wil helpen.
Roep maar of stuur maar ff een PM als je nog wilt gaan![]()
Zo krijg je wel een leeg stadionquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He! Nee sorry ik laat het schieten, heb een etentje morgen. Volgende keer maak ik graag van je aanbod gebruik!
Inderdaad. Okey, mensen kunnen andere afspraken hebben, maar je gaat mij niet vertellen dat pakweg 12000 man donderdag niet kunnen.quote:1 voordeel je ziet de echte fans
Ik denk dat er nog wel meer mensen het eens zijn met zulke kotsicoontjes. Ik heb het niet zo op het Gelredome, Monnikenhuize is alleen al qau naam veel mooierquote:Oh en los milonarios: exactemente lo que dices: Gelredome![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |