In de beker weet je het maar nooit... das toch altijd weer iets anders dan de competitie. Maja, PSV maakt weinig slippertjes.quote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Tha_Mars het volgende:
Tegen PSV loop je tegen de gebruikelijke muur op. Ben bang dat we geen goed resultaat gaan halen, of PSV moet een offday hebben (maar dat bestaat niet volgens mij)
quote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat we geen punt of meer hebben weten mee te nemen , weer standaardsituaties maar daar gaat Aad nu op trainen dus wie weet help het.
Dan moeten we Donderdag maar van de broer van Erwin winnen![]()
op de site van talpa kan je het bekijken voor een paar euroquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt een leuke match, jammer dat ik er niet bij kan zijn...![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:34 schreef Tha_Mars het volgende:
Sansoni was eergister samen met Sprockel een van de betere dacht ik
Ik ga wel in de kroeg kijken danquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
op de site van talpa kan je het bekijken voor een paar euro( of je moet al andere verplichtingen hebben waarom je er niet bij kan zijn )
[..]
heb je goed gezien
Waarom kan je er neit bij zijn dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt een leuke match, jammer dat ik er niet bij kan zijn...![]()
ben wel benieuwd welke zender het dan wel uitzendquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga wel in de kroeg kijken dan![]()
je kan zelfs Donderdag ( op de wedstrijddag ) nog kaarten aan de kassa kopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef Elvislives het volgende:
Neem aan dat ik woensdag nog wel kaartjes kan halen toch? Smeigh, hoeveel wil je d'r???
oh ja, heb je een punt. Deze week staat meer in het teken van Ajax - PSV, dus die beker zal allemaal wel goed komen. Ben ik wel een keer een teletekstsupporter, of hoe men dat ook mag noemenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd welke zender het dan wel uitzendwant Talpa heeft Ajax - Ado
![]()
[..]
je kan zelfs Donderdag ( op de wedstrijddag ) nog kaarten aan de kassa kopen![]()
Daar valt wel een mouw aan te passen toch? Zoek iemand met een Vitesse-seizoenskaart en die kan wel een kaartje regelen toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb geen kaarten. Ja PSV seizoenskaart, maar daar kom ik vast niet mee binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |