quote:Theo Janssen bij Zappsport
Theo Janssen is zaterdag 28 oktober om 17.00 uur te zien bij Zappsport. In het programma, te zien op Nederland 3, wordt Theo Janssen geïnterviewd door Ron Boszhard. Naast Theo heeft ook Youssouf Hersi een bijdrage geleverd aan Zappsport. Hersi heeft een jongetje geholpen met een voetbalprobleem. Deze kandidaat had moeite om uit de draai te schieten. Hersi heeft kunnen helpen door een aantal oefeningen met hem op het veld te doen. Wanneer het item met Youssouf Hersi uitgezonden wordt, is nog niet bekend.
Zappsport
Zaterdag 28 oktober, 17.00 uur
Nederland 3
vitesse.nl
quote:Due richt zich op linksbackpositie
Anders Due wil zich alsnog bewijzen bij Vitesse. De Deen wil zijn kans grijpen op de linksbackpositie. "Iedereen denkt dat ik alleen op het middenveld kans spelen, maar ik heb in Denemarken ook linksback gespeeld. Niet bij Nordsjaelland, maar wel bij de club waar ik daarvoor speelde, LFA Nykøbing. Ik wil me graag bewijzen als linksback. Vitesse heeft veel geld voor me betaald en dat moet ik waarmaken voor de club." Due baalt dat hij tegen Excelsior weer op de bank begint. "Dat is frustrerend. Verder heb ik het hier prima naar mijn zin, ik mis alleen speelminuten in het eerste. Ik versta jullie taal al wel."
Bron: Omroep Gelderland 27-10-2006
quote:Aad de Mos: ‘Winnen, anders is het crisis’
Vitesse-trainer Aad de Mos sprak gisteren klare taal aan de vooravond van de wedstrijd van vanavond bij Excelsior. Het is winnen of het is crisis. „We moeten winnen”, aldus De Mos. „Anders kom je in een crisissituatie terecht. Dat wil ik de groep niet aanpraten, en mezelf ook niet, maar het is natuurlijk wel zo.”
Het is de derde keer in het prille seizoen dat Vitesse een driepunter nodig heeft om het felbegeerde linkerrijtje niet uit het oog te verliezen. Of, zoals De Mos het verwoordt: „Het is de derde keer dat we onder druk staan en met een zak zand op de rug spelen. Tegen Heracles (4-0) en Willem II (1-0) hebben we dat goed gedaan. Nu is ‘Excelsior’ opnieuw een wedstrijd die we moeten winnen.” En dat is geen abc-tje, zo beseft de Haagse oefenmeester. „Er wordt vaak wat minderwaardig gedaan over Excelsior, maar dat is niet terecht. Ze hebben niet voor niets drie keer gewonnen (thuis tegen Heerenveen, Willem II en Sparta, red.). Wij moeten niet de fout maken die die drie ploegen hebben gemaakt.”
In het streven naar optimale professionaliteit heeft De Mos weer een stap gezet, de veredelde zevendaagse werkweek. De Mos: „Er zijn eigenlijk geen vrije dagen. Als we vrij zijn, dan is er altijd een trainer op de club. Geblesseerde jongens zijn sowieso elke dag op de club, maar dat kan ook voor andere spelers gelden. Afgelopen dinsdag heb ik getraind, op onze vrije dag. Stond ik met jongens als Danko Lazovic en Theo Janssen in de regen op het veld. Dat zij op hun vrije dag extra komen trainen, dat is weer een stap in de goede richting. Het moet wat professioneler worden, dat blijft het doel. Ik heb nu het voorbeeld gegeven. Straks zal dat Pieter of Dick zijn die er is op een vrije dag”, zo doelt hij op zijn assistenten Pieter Huistra en Dick de Boer.
Dat uitgerekend Lazovic en Janssen extra vlijt toonden, deed de trainer goed. Met beide bepalende krachten botste De Mos immers recentelijk. „Ik hou van Theo Janssen”, zo geeft de trainer daags voor het duel met Excelsior aan. „Hij maakte woensdag op de training zo’n prachtig doelpunt, een vanaf de eigen helft zo in de kruising, dat ik met plezier naar huis ben gereden. Dat moment maakte mijn dag meteen helemaal goed.”
Janssen keert vanavond ook terug in de basisopstelling van de Arnhemse club. De Mos brengt enkele wijzigingen aan. Deels noodgedwongen, doordat Ruud Knol moest afhaken met de knieproblemen die hij opliep in de oefenwedstrijd tegen Germinal Beerschot Antwerpen. Sébastien Sansoni zakt een linie naar de verdediging en op zijn plek keert Janssen terug in de basis. Daarnaast komt Purrel Fränkel in de ploeg voor Siebe Blondelle, die afgelopen zondag tegen NEC de nederlaag (1-0) inleidde door de strafschop te veroorzaken.
Bron: De Gelderlander 28-10-2006
Onze super spits Lazovic!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Onze super neger Prijor!

quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zeg er gewoon helemaal niks meer over.
Correct.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah kan nog steeds geen beelden zien hier (nog steeds geen sat hangen). Maar als ik alles zo hoor zwaar genaaid door de scheids.
Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wordt eens tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken en of de beelden. Dit kost zo veel punten en dan praat ik niet eens alleen over Vitesse.
Mee eens, domme actie van mquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:09 schreef andre77 het volgende:
Ik heb net de samenvatting (wat discutable momenten betreft) teruggekeken op 1/8 snelheid.
Wat me vooral opviel was dat van Nieuwstadt een VUURRODE kaart had moeten hebben. Als Essajas komt aanlopen, staat van Nieuwstadt met 2 handen vooruit om hem op te vangen. Op het moment dat Essajas er bijna is, gaat hij ineens met zijn linkervuist naar voren vol in het gezicht van Essajas.
Mwah slaande beweging, was meer dat ie die gozer van zich af wou duwen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan hadden we gewonnen en waren jullie met 9 man geeindigd
Die rode kaart van Lazovic, tsja, het is een slaande beweging maar ik vind achteraf rood niet echt nodig daarvoor. Het is natuurlijk wel dom van m.
En verder, van Egmond idd zwaar kut, en echt niet alleen in jullie nadeel.
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:21 schreef andre77 het volgende:
Na uitgebreide analyse van de discutabele momenten:
- Van Nieuwstadt had rood moeten hebben
- Lazovic had een penalty moeten hebben vlak voor zijn rood (toen hij onderuit werd gegleden en direct weer opstond)
- De rode kaart voor Lazovic is erg zwaar bestraft, maar conform de spelregels wel terecht
- De penalty voor Excelsior was terecht
- De valpartij van Sprockel met Simr was geen penalty. Ze gleden samen naar de bal en hun benen raakten met elkaar in de knoop.
- Dijkhuizen had een penalty moeten hebben toen van der Schaaf hem vasthield
- De 2e goal van Excelsior was buitenspel
Dus: allebei een penalty te weinig, Excelsior een buitenspelgoal en geen rode kaart.
In zin 1 staat precies de terminologie die ik zou gebruiken om de rest van de post aan te duiden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha hoezo gekleurde analyse? Simr ging onderuit doordat Sprockel zijn been ertussen gooide, strafschop dus!
Ohh en dat buitenspel, ja ik dacht daar ook aan toen ik de samenvatting zag, maar heb het hier niet opgenomen dus niet terug kunnen zien. Bleef Voskamp niet achter de bal?
En het geval Lazovic en strafschop? Daar werd volgens mij gewoon de bal gespeeld.
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef borisz het volgende:
Lazovic wijgert 3 wedstrijden op de tribune plaats te nemen
daar zit wat inquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
Eerder omdat hij 3 wedstrijden krijgt waar hij er hoog uit in het uiterste geval 1 had moeten krijgen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen om zondag nog te kunnen spelen tegen Feyenoord denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |