abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2006 @ 14:21:33 #251
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43576623
quote:
Jij dan?
Van Spaanse afkomst
quote:
De Gelderlander

Column: Sport 1

Als rechtgeaarde liefhebber van het internationale voet­bal kan ik niet zonder mijn abonnementje op Sport 1, de enige zender met live-versla­gen van de Europese topcom­petities.

De commentatoren op Sport 1 zijn deskundiger en min­der schreeuwerig dan die van hun collega’s van Talpa, al gaat het geluid bij ons wel uit wanneer Onno Hansum in de microfoon brult, en de uitstekende pre­sentatoren Kees Jans­ma en Pascal Kamper­man (ex-Omroep Gel­derland) praten de programma’s met ver­stand van zaken aan elkaar.

In de Europese top draaft menig oud-spe­ler van Vitesse op. Ik volg ze belangstellend.

Zaterdag zag ik Roy Makaay op Sport 1 met Bayern Mün­chen winnen bij Bayer Lever­kusen. Voor de verandering scoorde de spits dit keer niet, maar met een bekeken assist bewees hij opnieuw dat hij veel meer is dan slechts een ijskoude afmaker. Ik blijf het jammer vinden dat Oranje nooit 4-4-2 heeft gespeeld, met de doelpuntenmachines Makaay en Ruud van Nistel­rooy samen in de aanval.

Tijdens de wedstrijd schakel­de ik met een ander kanaal op Sport 1, waarop aanvoer­der Dejan Stefanovic met Portsmouth gelijkspeelde te­gen Fulham. Stefanovic is de beste prof die ik bij Vitesse heb gezien. Ooit mocht hij van Ronald Koeman uitkij­ken naar een andere club. Ste­fanovic vertelde de trainer dat hij voor zijn kans ging vechten. Hij ging vier weken op vakantie naar Las Vegas, nam de loop­schoenen mee, liep zich elke dag een uur in het zweet, kwam topfit terug in Arn­hem en is vervolgens niet meer wegge­weest uit de basis van Vitesse.

Zondag, na het heerlijke voet­balgevecht Vitesse-FC Utrecht (4-2), zat ik rustig op de redac­tie in de wetenschap dat thuis de dvd-recorder snorde. Osasuna-Real Madrid, met de heersende Mahamadou Diarra. Het blijft een prach­tig gezicht, de meest getalen­teerde speler uit de historie van Vitesse in het magische wit van Madrid.

GERARD BORGMAN
Bridge over troubled water
pi_43578104
een goede column
  woensdag 15 november 2006 @ 16:41:49 #253
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43580600
We hebben echt grote talenten opgeleidt... Damn!
  woensdag 15 november 2006 @ 21:59:39 #254
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43591462
Godverdomme, wilde ik vanmiddag kaarten halen voor ADO-uit bij de plaatselijke ticketbox, zegt die vrouw achter de kassa dat ze niet meer beschikbaar zijn.

Op UA ook al gelezen dat ze waarschijnlijk allemaal verkocht waren.

Wilde Zuiderpark nog een keer meemaken
pi_43596311
Woensdag was de laatste dag van de verkoop ? dus das wel vaag.

Mischien kan je nog wel aan kaarten komen voor het ADO vak , heb nog wel ff op de site zitten kijken maar daar kan ik niks vinden of je een ado scc nodig hebt.

En anders heb je de kroeg nog :p
pi_43598392
quote:
Kaartverkoop ADO Den Haag – Vitesse

De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd van ADO Den Haag tegen Vitesse (zondag 19 november, 14.30 uur) gaat zaterdag 4 november aanstaande van start bij alle TicketBox-verkooppunten.
De voorverkoop via de TicketBox-verkooppunten heeft plaats op basis van de ADO Den Haag Club Card. Voor deze thuiswedstrijd geldt op de wedstrijddag géén Club Card-verplichting. Bij wijze van uitzondering kunnen supporters van ADO Den Haag voor dit duel op de wedstrijddag aan de stadionkassa’s op basis van een geldig legitimatiebewijs een toegangskaart kopen. Deze regeling geldt alleen voor supporters van ADO Den Haag.
"Hoi, ik kom uit Arnhem maar ben voor ADO, mag ik een kaartje?"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:44:26 #257
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43608556
Ik ga wel naar 't Pleintje, goed alternatief .

Morgen vindt er trouwens een gesprek plaats tussen de Mos, Streuer en V.D Kraan, zal wel over contractverlengingen/versterkingen gaan.
pi_43612177
quote:
Voor pechvogel Swerts is seizoen voorbij

16/11/2006 16:14

Voor Gill Swerts zit het huidige seizoen er alweer op. De Belgische alleskunner van Vitesse blijkt een zware knieblessure te hebben opgelopen in het oefenduel dat de Arnhemmers dinsdag afwerkten tegen de amateurs van Babberich.

Swerts heeft de voorste kruisband van zijn linkerknie afgescheurd en de buitenmeniscus van hetzelfde gewricht beschadigd, laat Vitesse weten. Binnenkort zal de 24-jarige Belg worden geopereerd. De medische staf van de Arnhemse club verwacht dat Swerts zes tot acht maanden niet kan voetballen.

Dit seizoen kwam Swerts amper in actie. Twee keer liet coach Aad de Mos hem de laatste weken invallen, waardoor hij in totaal iets meer dan een kwartier meespeelde. Het oefenduel met Babberich was er dan ook vooral georganiseerd om hem meer speeltijd te gunnen.
Mooi balen of niet?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43613319
klote oefenpotjes ook altijd!
pi_43614013
Het ging er af en toe veels te fel aan toe , en met die regen en daardoor het natte veld heeft dit verkeerd uitgepakt voor 1 van onze spelers en in dit geval Swerts , wel erg klote net een speler die we nodig hadden
pi_43615124
Gill ..
pi_43615969
Swerts blesseerde zichzelf, verdraaide z'n knie nogal ongelukkig. Kwam niet door een tegenstander ofzo. Blijft natuurlijk klote.
pi_43617163
Swerts uitgeschakeld tot einde seizoen

Vitesse - Ajax op 24 dec is vervroegd naar 12:30 uur.
pi_43627628
Gelukkig is het Lazovic niet zal ik maar zeggen

Waarom niet wapenaar
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:48:06 #265
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43637010
Vitesse krijgt twee Chinezen op proef, allebei voorhoede spelers

[ Bericht 14% gewijzigd door LosMillonarios op 17-11-2006 14:53:31 ]
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:19:06 #266
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43637872
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:48 schreef LosMillonarios het volgende:
Vitesse krijgt twee Chinezen op proef, allebei voorhoede spelers
Waar staat dit?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:24:28 #267
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43638019
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Waar staat dit?
Een vriend van me kreeg dit binnen via Vitesse SMS Ik zie het alleen ook nergens staan, misschien iemand anders hier die zulke smsjes ook ontvangt?
pi_43638261
Ja en 1euro per sms betalen zeker
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:50:51 #269
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43638709
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:
Ja en 1euro minus 45 cent per sms betalen zeker
quote:
Mads Junker heeft geduld tot de kerst

Mads Junker heeft een zware periode achter de rug bij Vitesse. De dure Deense aankoop zat de laatste twee maanden alleen maar op de bank. "Lazovic doet het goed in de spits. Ik wacht tot de kerst. Als ik dan nog geen speeltijd krijg, kan ik misschien beter weg. Na vier maanden op de bank is dat ook voor de club een betere oplossing, want ik ben een dure aankoop." Junker scoorde in een oefenwedstrijd in Babberich vier doelpunten. "Ook al was het tegen amateurs, voor mij was dat belangrijk, want ik had al lang niet meer gescoord. Maar liever maak ik ze in de eredivisie."
Waarom niet gewoon Lazovic en Junker samen in de spits?
quote:
De Mos: geen aanleiding voor plezier

Aad de Mos is tevreden over de progressie die Vitesse al doormaakt onder zijn leiding, maar de gelouterde trainer waakt voor euforie. "Er is geen aanleiding voor plezier, dat is pas zo als we een keer winnen van een topclub of bij de eerste negen eindigen. We zijn hier niet voor de gezelligheid, dit is ons werk. Die knop is nu ook om, ook bij spelers die al waren afgeschreven. Het beste voorbeeld daarvan is Junker." De Deen staat volgens de trainer weer dichtbij de basis. "Zo moet het. Als Lazovic zijn taken niet goed uitvoert, komt Junker zo weer in de basis."
ADO Den Haag is voor Aad de Mos wel een bijzondere wedstrijd. "Dit wordt de laatste keer in het Zuiderpark, want ze gaan er weg. Mooi om dat mee te maken."

De Mos wil de individuele fouten bij Vitesse uitbannen. "Eigenlijk kun je die er niet uithalen, dat is niet te coachen. Het enige dat daartegen helpt, is doorselecteren. Ik denk altijd twee stappen vooruit en ik zeg hier wie er kan voetballen, niet de heertjes."

De Mos liet de jonge Mike Louwaars met het eerste meetrainen. "Hij staat van nature altijd goed, maar mist nog het fysieke en de handelingssnelheid. Daar moet hij bij Kootwijk maar aan werken."
pi_43640219
De aanvallers zijn: Qu Xing (van Wuhan Guanggu, 19 jaar) en Yu Hai (Shanghai United, 19 jaar)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43640615
Op wiens verzoek zijn die gekomen?
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:58:01 #272
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43640747
Nah ik ben benieuwd... Nog meer aanvallers
pi_43640895
Ook Vitesse test Chinezen

17 november 2006, 16:42
Door: Roy van den Berghe
In navolging van PSV krijgt ook Vitesse twee Chinese spelers op proef. De aanvallers Qu Xing en Yu Hai zullen binnen afzienbare tijd in Arnhem arriveren om hun meerwaarde te bewijzen en zo een contract te verdienen.
Qu Ying staat op dit moment onder contract bij Wuhan Guanggu en is negentien jaar. Yu Hai is even oud als zijn landgenoot, maar speelt zijn wedstrijd voor Shanghai United.
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:33:20 #274
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43641096
Die spelertjes waren aangeboden aan Streuer las ik op .org forum?
pi_43641945
Is dit niet gewoon het netwerk van de Mos?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')