Lekker praktisch ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
Rik heeft hoesjes gemaakt voor de 2 handvaten op het stuur
[afbeelding]
En hier wordt het ook gelijk de kop ingedruktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef n1ek het volgende:
geen fun op de streams,
Het is toch handvatten? Schandelijke spelfout, foei.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
Rik heeft hoesjes gemaakt voor de 2 handvaten op het stuur
[afbeelding]
Ik kom net als Semih uit Rotterdamquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het is toch handvatten? Schandelijke spelfout, foei.![]()
Zeikerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Plassert.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Of was 't nou zijkert?Of zeijkerdt
Bedankt voor de linkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Seikertquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Kijk maar uit voor [blauw] Day [/blauw]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ik was er niet mee begonnen en nu ga ik netjes weer on topicquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor [blauw] Day [/blauw]![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was er niet mee begonnen en nu ga ik netjes weer on topic![]()
Dit is dus niet de weekopdracht, maar zouden ze er toch nog eentje krijgenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Rik krijgt pijn in zijn rug van dat genaai zo te zien![]()
[afbeelding]
morgen denk ik als deze opdracht is afgelopenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is dus niet de weekopdracht, maar zouden ze er toch nog eentje krijgen
En dan een korte opdracht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
morgen denk ik als deze opdracht is afgelopen
Rijd een rondje met de gepimpte scooter over het Raadhuisplein in Aalsmeer (aan de overkant) zonder door de plaatselijke jeugd in elkaar te worden geslagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die kan altijd tot maandag duren, of heb ik teveel hoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rijd een rondje met de gepimpte scooter over het Raadhuisplein in Aalsmeer (aan de overkant) zonder door de plaatselijke jeugd in elkaar te worden geslagen![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die kan altijd tot maandag duren, of heb ik teveel hoop![]()
Dat was de jokerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Celleron het volgende:
FF eem fftopic vraagje,
Zou er geen oudgediende inkomen?
Dat wat toch aangekondigt op de Talpa site en in de live uitzending????![]()
Nah, dat was de helaas overleden hond nu van Michelinequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Celleron het volgende:
FF eem fftopic vraagje,
dat was die joker alleen is dat in de live niet aanbod geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Celleron het volgende:
FF eem fftopic vraagje,
Dat was de joker? Wat een flauwe grapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat was die joker alleen is dat in de live niet aanbod geweest
Dab heb ik het anders begrepenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nahhhh dat meeeen je niet!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja, want de winnaar heeft een pentium (weet ik veel wat)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef Celleron het volgende:
[..]
Nahhhh dat meeeen je niet!!!!!!!!
Dan ben ik bij deze net zo blond als de zusjes![]()
(ehh ik bedoel als Sabrina, Mo is een sluwe vos?
:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, want de winnaar heeft een pentium (weet ik veel wat)![]()
![]()
No probsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:49 schreef Celleron het volgende:
Moet eigenlijk haakje sluiten zijn ipv ?
Maar dat was wel duidelijk
Dat ze überhaubt nog met Sabrina praat snap ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef Bartoli het volgende:
daar komt marlies weer voor de 1000x dit is echt leuk
Neeeee, in somige 12+ diso's is dat verrrryy hip!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef arneaux het volgende:
Zou Sabrina nou echt niet door hebben dat ze haar broek moet optrekken?
Marlies?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:56 schreef Spablauw het volgende:
"Oh leuk dit, echt leuk, Superleuk! Helemaal Cool!"
Raad welke bewoner dit hijgt zegt!![]()
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:02 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Helemaal goed, jij wint de scooter!!!![]()
Net als haar vader............quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
en marcia heeft voor de 1000x weer eens de hik. Of was dat Sa?
laat fokking maar komen. Hell fokking yeahquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:11 schreef Morwen het volgende:
Fokking Hell, Marcia gaat al naar bed, nou fokking Lies erachteraan en dan gaan we fokking roddelen![]()
roze onderdelen aan de zijkant ,strass steentjes op de achterkant van de spiegels, bb sticker aan de zijkantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef yellowfirst het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik nog amper verschil met de scooter van 3 uur geleden, behalve een ander zadel.............![]()
En schaamhaar, de scooter is volwassen geworwuhquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef yellowfirst het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik nog amper verschil met de scooter van 3 uur geleden, behalve een ander zadel.............![]()
Maar dat schiet niet op dus, dat gepiel op de millimeter............quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
roze onderdelen aan de zijkant ,strass steentjes op de achterkant van de spiegels, bb sticker aan de zijkant
Sem komt er al aan, we kunnen fokking lossssssssquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat fokking maar komen. Hell fokking yeah
ze willen hem niet verpestenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar dat schiet niet op dus, dat gepiel op de millimeter............
Dan schiet het op ja...................quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze willen hem niet verpesten
ik vergeet ze doen ook nog duim afdrukken van hun erop met heel klein bb 2006 erbij geschreven
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan schiet het op ja...................![]()
we heten niet allemaal Herman brood tochquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
Hebben die mensen nu geen enkel creativiteit in hun donder...................................te triest voor woorden..wat een lam zooitje...![]()
Heb je de gouden kooi al gezien en daar geschrevenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
Hebben die mensen nu geen enkel creativiteit in hun donder...................................te triest voor woorden..wat een lam zooitje...![]()
Nee, dat is waar...maar zò erg.........................quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
we heten niet allemaal Herman brood toch
Uhm, nee, maar dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
we heten niet allemaal Herman brood toch
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Morwen het volgende:
Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter![]()
Sorry![]()
Nee..ik moet daar ook maar eens gaan koekeloeren....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je de gouden kooi al gezien en daar geschreven
en daarmee toeteren we maandag naar marliesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Morwen het volgende:
Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter![]()
Sorry![]()
Inderdaad daar kun je veel meer van je gezeik kwijtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee..ik moet daar ook maar eens gaan koekeloeren....![]()
Palm! Licht in mijn leven, mijn zonsondergang op een duistere dag, de slagroom op mijn stomend hete lijfquote:
Was het maar waar, dat wordt tot morgenmiddag slapende bewonersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:30 schreef henk.jansen het volgende:
Even poetsen voorat we weer gaan pimpen aan de scooter
[afbeelding]
Dat is echt Bizarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vanwege die opmerking "it's not my cup of thea weet je wel"
Pfffff, die heeft niet 2 gezichten maar een heel arsenaal aan gezichten en persoonlijkheden. Kom op met dat plasmascherm met al haar uitsprakenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vanwege die opmerking "it's not my cup of thea weet je wel"
komt nog wel een keer mag ik hopen. Maja dat zal wel niet voor maandag zijn want dan is het bye bye zwaai zwaaiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pfffff, die heeft niet 2 gezichten maar een heel arsenaal aan gezichten en persoonlijkheden. Kom op met dat plasmascherm met al haar uitspraken![]()
Ik heb helaas alleen een spiegel voor jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pfffff, die heeft niet 2 gezichten maar een heel arsenaal aan gezichten en persoonlijkheden. Kom op met dat plasmascherm met al haar uitspraken![]()
Ik word echt naar van haar uitspraken, gewoon 100 % draaien en dat meerdere malen per dag. Gelukkig gaat haar dat Maandag hopelijk opspelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb helaas alleen een spiegel voor je
[afbeelding]
Bloesssquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Mo en Sa over BB.
Wij zijn doetjes, watjes, niks gewend.
Gewoon zoals je handen naar de knoflook stinkt maar je hebt het niet gegeten, weetjewel.
ik snap er weer eens geen kut van
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je zit te wachten op roddels he?
vrouwen..
het is wel sabrina's geluk geweest ,maar als jeroen hem niet gepakt had maar iemand anders had jeroen waarschijnlijk weer op de bank gezetenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
Volgens de zusjes heeft het lot bepaald dat jeroen de joker heeft.
Het lot heeft Jeroen vleugels gegeven of zoiets.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
Volgens de zusjes heeft het lot bepaald dat jeroen de joker kreeg.
Waar zitten ze dan aan met hun handjes, mijn vingers stinken niet als ik nergens aan zitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
De zusjes haten het dat het steeds harder wordt. Dat je handen naar de knoflook stinken maar dat je geen knoflook hebt gesneden?????
dat bedoelen ze denk ook,dat ze nergens met hun vingers aan zitten,en dus niet mee bemoeien,maar het toch in hun hoek (schoenen) word geschovenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar zitten ze dan aan met hun handjes, mijn vingers stinken niet als ik nergens aan zit![]()
Slecht geheugen, Fok! BB5 was minderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind BB niet meer zo leuk, maar ik lees nog wel even mee hier
BB5 was leuker enzo
Nou, *dat* was echt andersom hoor Henkie-Penkiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Slecht geheugen, Fok! BB5 was minder![]()
![]()
Oh, op die manierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat bedoelen ze denk ook,dat ze nergens met hun vingers aan zitten,en dus niet mee bemoeien,maar het toch in hun hoek (schoenen) word geschoven
volgens mij werd 5 ook pas echt leuk toen ze met minder mensen warenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, *dat* was echt andersom hoor Henkie-Penkie
pff ik ga het nog snappen ook die zusjes taalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, op die manierIk heb geen geluid aan
![]()
Ik vond de mensen wat meer persoonlijkheid hebben. Als je nu naar de streams kijkt en dat vergelijkt met Naat, Dido, Roel, Joost en Lieske bijv.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens mij werd 5 ook pas echt leuk toen ze met minder mensen waren
De verwachtigingen worden te hoog na een aantal BB'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, *dat* was echt andersom hoor Henkie-Penkie
Ik hoef alleen maar dat gezicht van Sabrina te zien en ben vrolijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
pff ik ga het nog snappen ook die zusjes taal![]()
Lekker in de pisnichtenstand.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk die Rik nu eens (Het lijkt niet op Bart of Ruud)
[afbeelding]
Die zit in zijn vrije tijd op een amsterdammertjequote:
Ohh...telepathie Henkie Penkie!!!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar dat gezicht van Sabrina te zien en ben vrolijk![]()
Ja ik ben een simpele ziel net als Coos![]()
ik ook hoor ik vind het ook zo een supere zet wat ze gedaan heeft met die jokerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Sabrina ook de verdiende winnaar van dit BB. Heel onschuldig, geen greintje kwaad.
Maarja, ook geen greintje verstand
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohh...telepathie Henkie Penkie!!!!!
Ik log net in!!!![]()
Wel even blijven kijken of Monique haar de volgende zet kan gevenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ook hoor ik vind het ook zo een supere zet wat ze gedaan heeft met die joker
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wel even blijven kijken of Monique haar de volgende zet kan geven![]()
![]()
Daar begin ik niet aan.quote:
Is gewoon klinkklare waarheid, nu Monique nog redden van die walgelijke Tijn met zijn altijd maar glijdende handjesquote:
Ja, dat had ik ook regelmatig in mijn slaapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:21 schreef Day het volgende:
Huh? ik hoor zowel het gesprek in de Japanse kamer als in de kamer van Jeroen en Tijn.
Dadelijk na BB6 gaan we naar DGK, lekker meekletsen over het geld en de restquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan.
Eens per jaar een stel randdebielen in het BB huis is zat voor mij.
maar ik voel me nu al weer schuldig dat ik je antwoord geef.
"tis snel OT Henk.![]()
Tijn is gewoon een vreselijk walgelijk mannetjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:45 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vraag me wel eens af: is het mogelijk om continu politiek-correcte antwoorden te geven of opmerkingen te maken. Het antwoord heb ik: Ja. Hoezo? Nou, luister voor de aardigeid maar eens naar Tijn. Het gáát maar door.![]()
![]()
![]()
Maar ik zou mezelf niet met een foto van Hilde willen profilerenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:47 schreef BB6kijker het volgende:
En Jeroen, even was hij bij mij uit beeld, maar ik denk weer precies zo over hem als een paar weken terug. Hoe? Nou, zo:![]()
![]()
![]()
En ik mag aannemen dat iedereen het hier met je eens is. Overigens mijn complimenten, want je drukt je nog zeer zachtaardig uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tijn is gewoon een vreselijk walgelijk mannetje![]()
![]()
Niet iedereen hoeft met mij eens te zijn hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:50 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En ik mag aannemen dat iedereen het hier met je eens is. Overigens mijn complimenten, want je drukt je nog zeer zachtaardig uit.
Sinds TTT, daarna is alles bergafwaarts gegaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds wanneer heb jij een Nachtploeg tag
TTTquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds TTT, daarna is alles bergafwaarts gegaan![]()
The Twin Towers, blondiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TTT
Is dat een soort servival waar ik nooit aan meegedaan heb, stomme kliek![]()
Weet ik veel, ik probeer hiero een beetje de lol erin te houdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Wat heeft Henk nou met 9/11 te maken
![]()
Ik heb sex alleen buiten het bed, dat is mijn ding zegmaar, weetjuhwelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik ook, zullen we maar naar bed gaan?![]()
Ik heb hoofdpijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb sex alleen buiten het bed, dat is mijn ding zegmaar, weetjuhwel![]()
Sex?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb sex alleen buiten het bed, dat is mijn ding zegmaar, weetjuhwel![]()
Laten we maar stoppen ja, anders gaat mijn sterretje ernstig verkracht worden en dat wil ik niet, zeg maar weet juh welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
En misschien moeten we verder rellen in je eigen topic in ONZ
Ja, sex jaquote:
ik zit geloof ik fout, op de talpa site is nog niets te vinden over stemmen, dus dan zou er nog wel iets met de bank gewijzigd kunnen wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:41 schreef Verida het volgende:
bb zal denk ik niet meer ingrijpen, vanaf vandaag kun je stemmen, dus er zal niet meer een andere naam op de bank komen of iemand erbij.
Helemaal met je eens, wat een stelletje zeursokken. Een en al gezeur van 8 mensen; het is maar goed dat die scooter nu pas ingezet wordt in plaats van aan het begin van BB met 15 mensen; was er nog veel meer gemopper, gezanik en gezeur geweest.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:12 schreef pullup het volgende:
En het grappige is eigenlijk dat dit gezeur nou precies de reden was voor Semih om de eerste Tijn/Semih ruzie te beginnen. Zeik ,snotter, zeur het houd gewoon niet op.![]()
Als degene die opneemt niet Marcia of Marlies is komt niet de bank in gevaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:39 schreef marky het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat de rooie telefoon gaat. BB moet maar eens niet ingrijpen nu. De dames mogen geconfronteerd worden met hun gedrag. Dan zit de schrik er bij de andere ook in dat stemafspraken niet verstandig is en dat je uit moet gaan van je eigen kracht.
Ja, en dat Tijn dan te horen krijgt dat ie genomineerd staat voor maandag 6 november en als er iemand anders opneemt dan moet diegene deze mededeling aan Tijn doorgeven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef berney het volgende:
[..]
Als degene die opneemt niet Marcia of Marlies is komt niet de bank in gevaar.
Ik hoop dat Tijn opneemt.
In our dreams babe,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef NS het volgende:
[..]
Ja, en dat Tijn dan te horen krijgt dat ie genomineerd staat voor maandag 6 november en als er iemand anders opneemt dan moet diegene deze mededeling aan Tijn doorgeven.
Maar dat zal wel niet!
Gewoon zeggen joh! Ik zie Tijn (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:57 schreef gerxan het volgende:
ik zeg niks meer over Tijn, anders valt t op hoe ik over m denk
Hierdoor stijgt Jeroen steeds meer in mijn achting, wordt zowaar nog een fan van hem........quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef NS het volgende:
Heerlijk die Jeroen. Hij zei net dat er een verschil is in meningen en dat als je een keer je mening zegt dat dat voor hem genoeg is ipv 10 keer dezelfde mening geven. En ja hoor Marlies die dan weer aan hem vraagt wie hij daarmee bedoelt, dat hij namen moet noemen en dan zegt Jeroen weer: Als je je aangesproken voelt!!!Volgens Jeroen gaat het niet om namen maar hij bedoelt het in het algemaan. En Marlies was uitgeluld. Yes!!!!! Goedzo Jeroen
Heb ik iets gemist tussen Tijn en Marliesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
Tijn begint Jeroen juist leuk te vinden, het is kut zegt ie. Sab en Marcia zijn schatjes maar met Jeroen heeft ie steeds meer, wie moet ie dan nomineren. Mon en marlies zal ie nooit nomineren.
Daarom was het zo briljant wat er gebeurde. Ze waren zo blij dat hun plannetje geslaagd was.... dachten ze. Totdat Sabrina de joker kocht en ook Marlies op de bank zettequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef Gia het volgende:
Als Marcia en Marlies gewoon op Jeroen hadden gestemd, dan had Jeroen zijn joker gewoon ook aan Marlies gegeven. Dat hij hem verkocht heeft aan Sa doet er dus niet toe. De uitkomst is hetzelfde.
dat is al vanaf het begin dat heeft even een dipje gehad maar dat is weer aan het opbloeien. Voor Tijn zou het goed uitkomen als ze vertrekt. Hij kan dan altijd Marcia en Semih en dan pas op het laatst op Jeroen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
-
[..]
Heb ik iets gemist tussen Tijn en Marlies
Het gemene van Marlies is is dat ze gewoon haar vriendin aan het opofferen was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom was het zo briljant wat er gebeurde. Ze waren zo blij dat hun plannetje geslaagd was.... dachten ze. Totdat Sabrina de joker kocht en ook Marlies op de bank zette![]()
![]()
Vriendin ????quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Het gemene van Marlies is is dat ze gewoon haar vriendin aan het opofferen was.
Dat zou schitterend zijn he, dat de telefoon Marlies een joker geeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Stel je voor dat BB echt de telefoon laat over gaan en dat er dan iemand van de bank af wordt gehaald en iemand anders wordt opgezet. Zijn er dan nog mensen die verder kijken?
krijg ik dan toch gelijk? laat rammelen dat dingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
Rode telefoon in beeld
Alleen als Mo erop gezet wordt zal het lastig worden. Ik denk dat Als ze Jeroen erbij zetten het ook is afgelopen met de geen die er daar nog bij zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Stel je voor dat BB echt de telefoon laat over gaan en dat er dan iemand van de bank af wordt gehaald en iemand anders wordt opgezet. Zijn er dan nog mensen die verder kijken?
Nee, alles behalve. Deze bank is zo geweldig, dat ik niet hoop dat het idee ook maar enigszins in het hoofd van BB is opgekomenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou schitterend zijn he, dat de telefoon Marlies een joker geeft.
Het zonnetje schijnt nu net zo lekker; laat het vandaag zo blijven, please. Ik ben net zo blij met deze genomineerden als met het zonnetje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou schitterend zijn he, dat de telefoon Marlies een joker geeft.
Waar, maar Marlies en Mo had ik ook een leuke gevondenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Deze bank is zo geweldig, dat ik niet hoop dat het idee ook maar enigszins in het hoofd van BB is opgekomen
Ik zou er alleen niet tegen kunnen. Ik zou het niet kunnen verdragen dat Marcia en marlies dan precies krijgen wat ze willen. Maakt niet uit wie ze dan op de bank zetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:23 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als Mo erop gezet wordt zal het lastig worden. Ik denk dat Als ze Jeroen erbij zetten het ook is afgelopen met de geen die er daar nog bij zit.
Ja nee, dat ben ik ook wel met je eens, maar het leuk voor de spanningen in huis. Om eerlijk te zijn hoop ik dan dat ze Monique op de bank zet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Deze bank is zo geweldig, dat ik niet hoop dat het idee ook maar enigszins in het hoofd van BB is opgekomen
Marcia die dan naar de telefoon sprint en te horen krijgt dat ze haar gewonnen geld weer moet inleverenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef gerxan het volgende:
[..]
krijg ik dan toch gelijk? laat rammelen dat ding
maakt voor de bank niks uit.. wie er ook bij komt..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar godzijdank zal het vanavond in de uitzending komen dat Marlies op de bank is gezet en dan kunnen de kijkers vast ook gaan bellen. Dan wordt het sowieso niet meer veranderd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja nee, dat ben ik ook wel met je eens, maar het leuk voor de spanningen in huis. Om eerlijk te zijn hoop ik dan dat ze Monique op de bank zet.
Jeroen of Sabrina gaat winnen. Dat is zeker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:26 schreef marky het volgende:
Lijkt me toch niet dat BB nu de kip met de gouden eieren gaat slachten door Jeroen nu in gevaar te brengen. Die levert nog steeds aardig wat sms geld op gezien de enorme %tuele verschillen afgelopen maandag.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen of Sabrina gaat winnen. Dat is zeker.
Het punt is dat Jeroen alleen maar tegenover ontzettend onleuke mensen op de bankt heeft gezeten inderdaad, Tijn en Rik zijn waarschijnlijk ook vrij populair. Maargoed, het ontzettend hoge percentage waarmee Jeroen de vorige keer won zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor![]()
Alleen ben ik daar zelf nog niet zo zeker van. Ik vlak Tijn en Rik ook nog niet uit
Alweer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Marlies gaan het uitpraten
In de slaapkamer wekte ze de indruk dat ze Monique wel even ging aanpakkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
Och, dan krijg je weer een betoog van Monique en Marlies die ja knikt.
Maar net in de slaapkamer bracht ze het opeens alsof ze Sabrina gestemd had omdat ze het blok tegen Marcia weg wilde hebben. Yeah right...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef gerxan het volgende:
marlies moet nie zeikuh... heeft 4 keer jeroen gestemd behalve toen hij de joker had... volgende week stemt ze weer jeroen... achterbaks teef!
Volgende week kan ze niet meer stemmen, dan is ze niet meer in het huis.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef gerxan het volgende:
marlies moet nie zeikuh... heeft 4 keer jeroen gestemd behalve toen hij de joker had... volgende week stemt ze weer jeroen... achterbaks teef!
oops... liet me ff gaan
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef NS het volgende:
[..]
Volgende week kan ze niet meer stemmen, dan is ze niet meer in het huis.
Nou prima als dat zo is, maar dan moet ze nou niet gaan lopen janken omdat ze zelf op de bank zit. What gets around, comes around.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar net in de slaapkamer bracht ze het opeens alsof ze Sabrina gestemd had omdat ze het blok tegen Marcia weg wilde hebben. Yeah right...
dan klopt de poll bij scan niet meer hahahaquote:
Het is alleen niet zo. Anders had ze dat al wel eerder gedaan. Maar net nu Jeroen een joker heeft, die hij natuurlijk aan haar zou geven, wilde Marlies haar 'vriendinnetje' helpen door op Sabrina te stemmen. Leuke uitleg Marlies, maarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou prima als dat zo is, maar dan moet ze nou niet gaan lopen janken omdat ze zelf op de bank zit. What gets around, comes around.
Die van mij ook niet, maar dat heb ik er graag voor overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef gerxan het volgende:
[..]
dan klopt de poll bij scan niet meer hahaha
heb namelijk eerst marcia, daarna marlies...sem, tijn, enz
Mo moet nog even blijven om Sabrina tussen die slangen Tijn en Rik staande te houden tot de finalequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:55 schreef petraa het volgende:
Vind het ondertussen wel tijd worden dat mo op de bank komt. Begin me erg te irriteren aan haar
Dat heeft Sabrina niet nodig, leuke bank zou zijn Tijn en Monique. Laat Tijn ook maar even zweten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mo moet nog even blijven om Sabrina tussen die slangen Tijn en Rik staande te houden tot de finale
Mwah Rik mag er van mij wel uit. Nog voor Mo weggaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mo moet nog even blijven om Sabrina tussen die slangen Tijn en Rik staande te houden tot de finale
Ik denk dat ze het op eigen houtje prima red qua stemmers. Maar ik schat het gekonkel van vooral Rik toch als gevaarlijk in. Die gaat dan echt zijn best doen om haar pootje te lichtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heeft Sabrina niet nodig, leuke bank zou zijn Tijn en Monique. Laat Tijn ook maar even zweten.
vraag me af of ze t gebrabbel van tijn kunnen verstaan in groningen friesland enz..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op eigen houtje prima red qua stemmers. Maar ik schat het gekonkel van vooral Rik toch als gevaarlijk in. Die gaat dan echt zijn best doen om haar pootje te lichten
is toch prima te verstaan?! ik denk alleen dat Tijn door zijn over-correctheid een hoop krediet verspeeld heeft.(bij mij wel iig!)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:11 schreef gerxan het volgende:
[..]
vraag me af of ze t gebrabbel van tijn kunnen verstaan in groningen friesland enz..
ik kom zelf uit de achterhoek!
dus hoe popi is tijn nu eigenlijk
idd die heeft t helemaal gehad, had juist van hem vuurwerk verwachtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef NS het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Semih er niet zoveel zin meer in heeft.
Ja, superjammer dat ie zo van slag is! Had eigenlijk verwacht dat ie daar beter mee om zou kunnen gaan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef NS het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Semih er niet zoveel zin meer in heeft.
daarom tijn eruit, weinig te konkelen dan voor Rik. Finale met Sab, Rik en Jeroen (helaas) en Sab wint.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op eigen houtje prima red qua stemmers. Maar ik schat het gekonkel van vooral Rik toch als gevaarlijk in. Die gaat dan echt zijn best doen om haar pootje te lichten
Een ideaal scenarioquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
daarom tijn eruit, weinig te konkelen dan voor Rik. Finale met Sab, Rik en Jeroen (helaas) en Sab wint.
Ja vind ik nou ook, maar ja wij zitten hier, en zij zitten daar. Helaasssssssssssssssquote:
Niet echt, ze hangen voornamelijk in de bankenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:51 schreef Bartoli het volgende:
zijn ze nog steeds aan het pimp my scooteren ?![]()
Ik kijk nu ook weer voor het eerst, het is weer lekker spannend zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:51 schreef Bartoli het volgende:
zijn ze nog steeds aan het pimp my scooteren ?![]()
Wil zijn mening weer doordrukken door bepaalde dingen 'fout' te noemen. Wie bepaalt of iets fout is of niet??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Day het volgende:
Wat zit Rik weer te zeiken?
Dat probeert hij al sinds gisteravond. Want Rik is gay dus hij weet wat hot is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil zijn mening weer doordrukken door bepaalde dingen 'fout' te noemen. Wie bepaalt of iets fout is of niet??
Rik moet gewoon niet zo zeiken. Stond er in de brief van BB niet 'het kan niet gek genoeg'?
Skippen die handel. Anders wordt weer alle aandacht van de onderlinge 'strubbelingen' afgeleid. Dat is nu al een beetje zo door die scooterquote:
Ik had meer respect gehad als hij WEL namen had gegeven. Dit is zo een vage opmerking. Beetje lafquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:15 schreef marky het volgende:
Jeroen: als iemand tien keer het zelfde zegt dan is dat toch ook je zin doordrukken... Marlies: wie doet dat dan noem eens namen? Jeroen: Als jij je aangesproken voelt. Marlies gelijk over de zeik je moet dan wel zeggen wie. Jeroen: Waarom moet ik altijd een naam erbij zeggen het is gewoon in het algemeen.
Gaat nu echt lekker tussen die twee.
Ja, maar jij mag Jeroen niet. Dat is het verschilquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had meer respect gehad als hij WEL namen had gegeven. Dit is zo een vage opmerking. Beetje laf![]()
diegene waar hij het over heeft weten wel wie hij bedoeld. Alleen Marlies snapt dat niet. Hij doelt dus op o.a Rik, Marlies en wellicht ook Tijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had meer respect gehad als hij WEL namen had gegeven. Dit is zo een vage opmerking. Beetje laf![]()
Het zijn net vrouwen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Day het volgende:
Dat hele scooter oppimpen wordt nog het meest belemmerd door de 2 broers. Ze willen beide altijd hun zin hebben. Gebeurd dat niet dan gaat ze zeiken en vervolgens hun kont tegen de krib gooien.
thnx voor de notie. Dat was ook al met Egbert en Floris zo. Als je wat negatiefs zei wordt je neergehaaldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Micheline heeft zich geregistreerd op VOL.... zal wel weer een lekkere slijmboel worden.
En als je er wat van zegt.... krijg je alleen maar commentaar...
Heerlijk dat Fok het weer doet
Ach je had erbij moeten zijn denk ik. Hij plaatste de opmerking algemeen dat als mensen 10 keer het zelfde zeggen dat je dan toch probeert je mening door te duwen. Marlies voelde zich klaarblijkelijk meteen weer aangesproken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zelf heb ik daar ook alleen maar negatief over Marcia gepost en dat wordt best wel geaccepteerd. Het viel zelfs op dat er opeens meer mensen schreven dat ze Marcia niet leuk vonden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
thnx voor de notie. Dat was ook al met Egbert en Floris zo. Als je wat negatiefs zei wordt je neergehaald![]()
Precies dus onduidelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
diegene waar hij het over heeft weten wel wie hij bedoeld. Alleen Marlies snapt dat niet. Hij doelt dus op o.a Rik, Marlies en wellicht ook Tijn![]()
ja ok dat klopt ook wel. deed me ook deugd dat egbert niet zo te spreken was over zijn dochterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zelf heb ik daar ook alleen maar negatief over Marcia gepost en dat wordt best wel geaccepteerd. Het viel zelfs op dat er opeens meer mensen schreven dat ze Marcia niet leuk vonden.
'Als er een schaap over de dam is .... '
HIj huilt omdat hij had verwacht er eerder uit te zijn dan mich, kan me voorstellen dat je dan kapot ben als je er nog inziet, terwijl je vriendin voor de eindstreep ging. Vind het wel leuk hem nu ook van andere kant te zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn nog steeds met het oppimpen van de scooter bezig, zie ik.
Jezus, Semih is nò§ ³teeds aan het huilen.
edit: ik vind huilen en kwetsbaar zijn een goede eigenschap hoor, alleen ik kan het enorme drama zo slecht invoelen. Ze zien elkaar over een paar weken wel weer.
3 streams met een huilende Semih is wel wat veel van het goede.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj huilt omdat hij had verwacht er eerder uit te zijn dan mich, kan me voorstellen dat je dan kapot ben als je er nog inziet, terwijl je vriendin voor de eindstreep ging. Vind het wel leuk hem nu ook van andere kant te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |