Lekker praktisch ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
Rik heeft hoesjes gemaakt voor de 2 handvaten op het stuur
[afbeelding]
En hier wordt het ook gelijk de kop ingedruktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef n1ek het volgende:
geen fun op de streams,
Het is toch handvatten? Schandelijke spelfout, foei.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
Rik heeft hoesjes gemaakt voor de 2 handvaten op het stuur
[afbeelding]
Ik kom net als Semih uit Rotterdamquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het is toch handvatten? Schandelijke spelfout, foei.![]()
Zeikerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Plassert.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Of was 't nou zijkert?Of zeijkerdt
Bedankt voor de linkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Seikertquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Kijk maar uit voor [blauw] Day [/blauw]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ik was er niet mee begonnen en nu ga ik netjes weer on topicquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor [blauw] Day [/blauw]![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was er niet mee begonnen en nu ga ik netjes weer on topic![]()
Dit is dus niet de weekopdracht, maar zouden ze er toch nog eentje krijgenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Rik krijgt pijn in zijn rug van dat genaai zo te zien![]()
[afbeelding]
morgen denk ik als deze opdracht is afgelopenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is dus niet de weekopdracht, maar zouden ze er toch nog eentje krijgen
En dan een korte opdracht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
morgen denk ik als deze opdracht is afgelopen
Rijd een rondje met de gepimpte scooter over het Raadhuisplein in Aalsmeer (aan de overkant) zonder door de plaatselijke jeugd in elkaar te worden geslagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die kan altijd tot maandag duren, of heb ik teveel hoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |