abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42939290
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja dat zei ik dus ook al maar koppigmeneertje wil het niet geloven.
Dus feessie. Je krijgt je zin oke.

JA JONGEN JE STAAT STERK, GA VOORAL DIE RECHTZAAL IN. JE WINT DIT GEHEID, DIE VIJFHONDERD EURO ZITTEN IN JE POCKET.
Nee , ik ben niet koppig maar je begrijpt t nie. Die man zei dat we op dezelfde dag nog , het aantal konden wijzigen.. toen we daar stonden , begon hij te morren...
pi_42939316
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik denk dat hij inderdaad heeft gezegd dat je kon wijzigen, maar hou jezelf niet voor de gek door te zeggen dat het op de dag zelf ook kon....
dus, jij vroeg: ik weet niet of we met dertig komen kunnen we dat op de dag zelf wijzigen?
en toen zei hij: ja natuurlijk al kom je dan met honderd, dan rij ik tohc gewoon ff naar de albert heijn
toch is het zo ..
pi_42939326
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef feessie het volgende:

[..]

Nee , ik ben niet koppig maar je begrijpt t nie. Die man zei dat we op dezelfde dag nog , het aantal konden wijzigen.. toen we daar stonden , begon hij te morren...
Had je ook een prjisafspraak gemaakt?
pi_42939339
Bewijstechnisch kon de verhuurder nog wel eens een probleem hebben. (hoewel, als hij meeleest op Fok!..) Feit is wel dat TS gewoon zijn deel van de overeenkomst niet is nagekomen, namelijk betalen.
pi_42939349
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef feessie het volgende:

[..]

toch is het zo ..
dan is het jouw tegen het zijne en dan wint hij toch
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:34:03 #81
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42939385
En in plaats van een oplossing te zoeken door bijv. aan te bieden de kosten voor die 5 man die niet zijn komen opdagen te delen zijn jullie maar gewoon WEGGELOPEN en die man met de kosten laten zitten !!!
En dan verwachten jullie ook nog dat jullie hiervoor NIETS hoeven te betalen ?
Tjongejonge, wat een arrogantie
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_42939391
want hij heeft waarschijnlijk zijn regels ergens op papier staan
en daarin zal waarschijnlijk staan dat wijzigingen minimaal 24 uur van te voren moeten worden doorgegeven
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:34:23 #83
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_42939403
grappig topic
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_42939420
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Had je ook een prjisafspraak gemaakt?
Per persoon ja .. Als die man nou gewoon normaal zn afspraak nakomt en we het konden wijzigen. Maar nu ging hij opeens moeilijk doen .
pi_42939458
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Blue-eyes het volgende:
En in plaats van een oplossing te zoeken door bijv. aan te bieden de kosten voor die 5 man die niet zijn komen opdagen te delen zijn jullie maar gewoon WEGGELOPEN en die man met de kosten laten zitten !!!
En dan verwachten jullie ook nog dat jullie hiervoor NIETS hoeven te betalen ?
Tjongejonge, wat een arrogantie
We hebben die gozer nog gebeld ! Hij zei dat t niet meer kon..
pi_42939484
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef amaranta het volgende:
want hij heeft waarschijnlijk zijn regels ergens op papier staan
en daarin zal waarschijnlijk staan dat wijzigingen minimaal 24 uur van te voren moeten worden doorgegeven
Heb ik al naar gekeken , staat er niet...
pi_42939518
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef DonJames het volgende:
Bewijstechnisch kon de verhuurder nog wel eens een probleem hebben. (hoewel, als hij meeleest op Fok!..) Feit is wel dat TS gewoon zijn deel van de overeenkomst niet is nagekomen, namelijk betalen.
Welke overeenkomst ? Die mondelinge ? Daar hield hij zich ook niet aan ...dus er is dan totaal geen overeenkomst meer..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:37:59 #88
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42939590
Ik vind het wel een zaak voor de Rijdende Rechter.
Kunnen wij ook nog meegenieten
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_42939712
Als die man gewoon had gezegd : Jullie zijn met 15 man ...dat is dan 15 x 15 euro .. dan was er niks aan de hand.. dan hadden we gewoon gebruik gemaakt van zijn spullen.

En zo was het ook afgesproken
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:41:56 #90
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42939774
Over welke spullen/diensten praten we nu eigenlijk ?
pi_42939849
mountainbikes
pi_42940087
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef feessie het volgende:

[..]

Welke overeenkomst ? Die mondelinge ? Daar hield hij zich ook niet aan ...dus er is dan totaal geen overeenkomst meer..
Nee, jij bent jouw deel van de overeenkomst niet nagekomen. Hij hoeft niet zijn deel van de overenkomst na te komen zolang jij dat nog niet gedaan hebt.
Strikt juridisch genomen is die overeenkomst er trouwens dan nog wel, maar jij lijkt me niet het persoon dat bovenmatige interesse heeft in formele wetskennis.
pi_42940105
Lijkt me redelijk belangrijk wat dit voor branch is.
Stel ik ben een restaurant. Iemand wil dat ik een diner regel voor ca. 30 man van, zeg zijn studie-clubje. Dan mag hij tot een uur van te voren wel wijzigingen in het aantal personen doorgeven, dat spreek je dus ook af. Wat er dan bedoelt wordt, is dat het niet erg is als er 27 of 32 man komen. Met de HELFT komen is natuurlijk iets totaal anders. Dit is LOGISCH.

Dus waar gaat het hier specifiec over?

[edit] ik type te langzaam. Mountain biking lijkt me ook wel zo iets waarvoor bovenstaande geldt eigenlijk...
De prijs was vast ook anders uitgekomen als je van te voren had gezegd dat je met 15 man kwam? [/edit]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:49:35 #94
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42940114
Het gaat dus alleen om de verhuur van de mountainbikes, verder niets ?
Dat verandert de zaak al een beetje want of hij nu 15 of 20 fietsen uitleent: zijn kosten blijven hetzelfde.
Hij loopt uiteraard wel wat winst mis, maar dit had volgens mij makkelijk ter plekke besproken kunnen worden.
pi_42940151
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:49 schreef Blue-eyes het volgende:
Het gaat dus alleen om de verhuur van de mountainbikes, verder niets ?
Dat verandert de zaak al een beetje want of hij nu 15 of 20 fietsen uitleent: zijn kosten blijven hetzelfde.
Hij loopt uiteraard wel wat winst mis, maar dit had volgens mij makkelijk ter plekke besproken kunnen worden.
Nee alleen mountainbikes. Wij vonden het zelf ook al vreemd dat hij opeens zo moeilijk ging doen.
pi_42940220
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:50 schreef feessie het volgende:

[..]

Nee alleen mountainbikes. Wij vonden het zelf al vreemd dat hij zo moeilijk deed.
Hij had geen telefoontje gehad van jou die dag, dus had hij net een groep van 10 man weggesturud omdat hij geen mountain bikes meer had
Geen idee voor wat betreft de juridische vraag trouwens. Maar ik snap wel dat die gast pissed was.
pi_42940258
De prijs was vast ook anders uitgekomen als je van te voren had gezegd dat je met 15 man kwam? [/edit]
[/quote]

Ja klopt . 15 euro per persoon ..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:54:41 #98
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42940277
Hoe dan ook, je zult er echt niet onderuit komen dat je een deel of de gehele som moet gaan betalen.
Heb je na die dag nog wel contact met het bedrijf gehad ?
pi_42940325
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, jij bent jouw deel van de overeenkomst niet nagekomen. Hij hoeft niet zijn deel van de overenkomst na te komen zolang jij dat nog niet gedaan hebt.
Goed , welke overeenkomst stond er dan ? Ja idd , dat we kwamen.. en dat gebeurde ook ..
pi_42940376
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe dan ook, je zult er echt niet onderuit komen dat je een deel of de gehele som moet gaan betalen.
Heb je na die dag nog wel contact met het bedrijf gehad ?
Wij hebben op de dag zelf gebeld naar de baas. Die was zelf niet aanwezig op locatie. Maar in dat telefoongesprek begon hij moeilijk te doen over het aantal personen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')