abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42938560
mooi....want vergeet niet: niets is wat het lijkt!
pi_42938567
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef existenz het volgende:

[..]

Morgen moet ie overwerken, hij moet immers nog ¤530 ophoesten
Neej hoor , tis voor n vereniging .. niet mijn centjes dus
pi_42938588
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef amaranta het volgende:
mooi....want vergeet niet: niets is wat het lijkt!
Daarom lijkt het nu dat ik meot betalen
pi_42938658
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef feessie het volgende:

[..]

Daarom lijkt het nu dat ik meot betalen
jij snapt em
pi_42938680
Nog 1 ding .. Die vent gaf aan dat het wijzigen van het aantal personen eerst geen probleem was. Toen we er aankwamen begon hij te morren dat het niet kon .. dat was de reden dat we weggingen. Hij heeft zich dan niet aan de mondelinge overeenkomst gehouden . En er is totaal geen bewijsmatriaal...
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:16:07 #56
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42938686
Je mag nog blij zijn dat dat bedrijf jullie uberhaupt nog heeft geholpen. Hij had jullie ook kunnen wegsturen omdat jullie de reservering niet ondertekend hebben geretourneerd.
En nu het voor jullie beter uitkomt gebruiken jullie datzelfde formulier opeens tegen hem ?

Jullie hebben dus wel van de diensten gebruik gemaakt. Hebben jullie wel het gedeelte van de rekening betaald of gewoon helemaal niets ?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_42938736
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Je mag nog blij zijn dat dat bedrijf jullie uberhaupt nog heeft geholpen. Hij had jullie ook kunnen wegsturen omdat jullie de reservering niet ondertekend hebben geretourneerd.
En nu het voor jullie beter uitkomt gebruiken jullie datzelfde formulier opeens tegen hem ?

Jullie hebben dus wel van de diensten gebruik gemaakt. Hebben jullie wel het gedeelte van de rekening betaald of gewoon helemaal niets ?
Nee wij hebben zijn diensten niet gebruikt ......daarom gingen wij weg .
pi_42938780
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:15 schreef feessie het volgende:
Nog 1 ding .. Die vent gaf aan dat het wijzigen van het aantal personen eerst geen probleem was. Toen we er aankwamen begon hij te morren dat het niet kon .. dat was de reden dat we weggingen. Hij heeft zich dan niet aan de mondelinge overeenkomst gehouden . En er is totaal geen bewijsmatriaal...
Jij hebt niet betaald. Die kerel deed niks verkeerd. Ik ben godverdomme geen papegaai.
pi_42938838
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jij hebt niet betaald. Die kerel deed niks verkeerd. Ik ben godverdomme geen papegaai.
Even voor de duidelijkheid , wij hebben niet van zijn diensten gebruik gemaakt he !
pi_42938956
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef feessie het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid , wij hebben niet van zijn diensten gebruik gemaakt he !
Das die kerel zijn probleem niet. Das jullie probleem.
Stel ik bestel een koffie. En die koffie wordt op mijn tafel gelegd maar ik laat hem staan en loop weg. Dan hoef ik dus volgens jou niet voor die koffie te betalen.
Ik vraag om die koffie de ober zegt toe dat ik die krijg,mondelinge overeenkomst dus. Het zal die ober een worst wezen wat ik met die koffie doe als ik em maar betaal.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:23:59 #61
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42939003
Niet dat het uitmaakt, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel man jullie uiteindelijk zijn komen opdagen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_42939018
Met zn 15en zei hij net.
pi_42939032
Ja maar hij komt zijn belofte toch ook niet na.. ik bedoel .. we spreken iets af .. en op locatie gaat hij moeilijk doen..
pi_42939075
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef feessie het volgende:
Ja maar hij komt zijn belofte toch ook niet na.. ik bedoel .. we spreken iets af .. en op locatie gaat hij moeilijk doen..
Je kan niet een wijziging doorgeven op de dag zelf. Doorgaans kandat alleen tegen betaling.
Vaak staat er in zo;n contract dat je wijzigingen minimaal x uur van te voren moet doorgeven.
pi_42939086
quote:
Daarnaast ben jij de gene die is weggegaan.
pi_42939105
Ondertussen heb ik gebeld met een notaris.. hij zegt : Zolang er geen overeenkomst is getekend is het niet bindind.. En over die mondelinge deal : Hij heeft zelf ook een overeenkomst gesloten waaraan hij zich niet hield. En hiervoor is ook geeen bewijslast.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:27:08 #67
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42939118
quote:
Hij komt zijn afspraken WEL na ! Hij staat netjes met zijn spullen voor 30 man klaar op de afgesproken locatie. Hij heeft kosten gemaakt om die 30 man van diensten te voorzien.
Jullie komen pas op diezelfde dag met een wijziging van het aantal. Dan kan hij die kosten die hij gemaakt heeft toch ook niet meer terugdraaien ???
pi_42939135
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Daarnaast ben jij de gene die is weggegaan.
Ja , voordat we met de baas gesproken hadden. Als iemand nou eerst zeg .. je kan het wijzigen en op locatie kan het niet meer. Dan ga je toch ook moeilijk doen?
pi_42939152
Welke notaris kon jij om half twaalf bereiken?
pi_42939155
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Hij komt zijn afspraken WEL na ! Hij staat netjes met zijn spullen voor 30 man klaar op de afgesproken locatie. Hij heeft kosten gemaakt om die 30 man van diensten te voorzien.
Jullie komen pas op diezelfde dag met een wijziging van het aantal. Dan kan hij die kosten die hij gemaakt heeft toch ook niet meer terugdraaien ???
NEE , we konden het aantal op de dag zelf nog wijzigen . En toen we daar kwamen , kon dat niet meer..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:28:58 #71
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_42939174
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef feessie het volgende:
Ondertussen heb ik gebeld met een notaris.. hij zegt : Zolang er geen overeenkomst is getekend is het niet bindind.. En over die mondelinge deal : Hij heeft zelf ook een overeenkomst gesloten waaraan hij zich niet hield. En hiervoor is ook geeen bewijslast.
Dat had dus ook van zijn kant kunnen gelden. Hij had er dus helemaal niet hoeven te staan op de afgesproken tijd omdat jullie die overeenkomst niet hadden teruggestuurd.
En dan was er hier een ander topic geopend met als titel "bedrijf komt mondelinge reservering niet na"
pi_42939187
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef amaranta het volgende:
Welke notaris kon jij om half twaalf bereiken?
Een maat van me heeft een vriendin , en die der pa is notaris .
pi_42939204
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Ja dat zei ik dus ook al maar koppigmeneertje wil het niet geloven.
Dus feessie. Je krijgt je zin oke.

JA JONGEN JE STAAT STERK, GA VOORAL DIE RECHTZAAL IN. JE WINT DIT GEHEID, DIE VIJFHONDERD EURO ZITTEN IN JE POCKET.
pi_42939244
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Dat had dus ook van zijn kant kunnen gelden. Hij had er dus helemaal niet hoeven te staan op de afgesproken tijd omdat jullie die overeenkomst niet hadden teruggestuurd.
En dan was er hier een ander topic geopend met als titel "bedrijf komt mondelinge reservering niet na"
Ja kon ook , maar dat heb ik allang besproken met ze.. ik zoek nu andere middelen waardoor ik in mn recht kan staan..
pi_42939287
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef feessie het volgende:

[..]

NEE , we konden het aantal op de dag zelf nog wijzigen . En toen we daar kwamen , kon dat niet meer..
ik denk dat hij inderdaad heeft gezegd dat je kon wijzigen, maar hou jezelf niet voor de gek door te zeggen dat het op de dag zelf ook kon....
dus, jij vroeg: ik weet niet of we met dertig komen kunnen we dat op de dag zelf wijzigen?
en toen zei hij: ja natuurlijk al kom je dan met honderd, dan rij ik tohc gewoon ff naar de albert heijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')