Op de dag zelf ???quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:46 schreef feessie het volgende:
Ehmm wij zij er zelfs nog geweest om het te melden ! Ze zeiden dat dit niet meer kon , toen zijn we weggegaan met zn allen..
Dus idd gewoon betalen voor 30 man... De schuld ligt bij jullie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:46 schreef feessie het volgende:
Ehmm wij zij er zelfs nog geweest om het te melden ! Ze zeiden dat dit niet meer kon , toen zijn we weggegaan met zn allen..
Hebben ze bewijs dan ? Neequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef amaranta het volgende:
Je staat niet sterk. Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst.
Beter opletten voortaan op school. En ook tijdens Nederland.
Tenslotte heb ik nog twee overeenkomsten hier..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef amaranta het volgende:
Je staat niet sterk. Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst.
Beter opletten voortaan op school. En ook tijdens Nederland.
Ja zeker, een formulier die jullie NIET hebben terug gestuurd. Hebben jullie bewijs: NEE.quote:
Die je niet hebt teruggestuurd. Je bent dus ook nog in gebreke gebleven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef feessie het volgende:
[..]
Tenslotte heb ik nog twee overeenkomsten hier..
Waarvan je er 1 had terug moeten sturen voor de definitieve reservering waarin je de wijziging had moeten aangevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef feessie het volgende:
[..]
Tenslotte heb ik nog twee overeenkomsten hier..
Er staat in die brief .. de resevering wordt pas bevestigd als er een exemplaar opgestuurd is naar ons...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Waarvan je er 1 had terug moeten sturen voor de definitieve reservering waarin je de wijziging had moeten aangeven![]()
Omg,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef feessie het volgende:
[..]
Er staat in die brief .. de resevering wordt pas bevestigd als er een exemplaar opgestuurd is naar ons...
Nee, en dat had je dus moeten doen LUL, dus je bent hoe dan ook in gebreken gebleven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef feessie het volgende:
[..]
Er staat in die brief .. de resevering wordt pas bevestigd als er een exemplaar opgestuurd is naar ons...
Ik heb er twee liggen , dan is er toch niks bevestigd?
Jij hebt eerst een mondelinge overeenkomst gemaakt met die meneer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik heb er twee liggen , dan is er toch niks bevestigd?
Dat wordt dus dokken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef feessie het volgende:
[..]
Ja , dat maakte volgens hun eerst niet uit
Geef maar aan : Waarom wij schuldig zijn , hun komen afspraken niet na .. en wij hebben die overeenkomsten achter de hand. Er is dus geen definitieve resevering.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Omg,
Die lessen Nederlands op de middelbare school h�, vooral de lessen begrijpend lezen, die hebben een reden![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef feessie het volgende:
[..]
Geef maar aan : Waarom wij schuldig zijn , hun komen afspraken niet na .. en wij hebben die overeenkomsten achter de hand. Er is dus geen definitieve resevering.
met 30 man (mogelijk minder, maar dat zou dan op tijd aangegeven worden).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef amaranta het volgende:
Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst.
Jij hebt mondeling toegezegd dat je kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |