In eerste instantie had ik het niet door en heb ik proberen in te loggen. Gelukkig gebruikte ik de verkeerde e-mail adres. Ondanks dat accepteerde hij mijn login en vroegen ze meteen om mijn creditcard gegevens. Dit wantrouwde ik meteen. Maar nu vraag ik mij dus af waar ik dit soort dinegn kan melden.quote:Someone with ip address 00.1.1.2 tried to access your personal account! For your convenience you can log in to Online Account Services (OAS) from this e-mail to review your statement.
Security and simplicity—PayPal® is the place to come to:
Pay your credit card bill online for free*
View your statements and transactions
Check your credit limit and available credit
Update your personal information
More than credit cards
Did you know that we offer auto loans, home loans, medical financing, a variety of savings products, and more? Visit www.paypal.com to check our rates, use interactive financial tools, and to find out about all our innovative products.
Auto Loans
New/Used Refinance Motorcycle
Direct Banking
High Yield Money Market
Business Money Market CDs
Home Loans
Home Equity Refinance Purchase
Small Business
Credit Cards Loans Line of Credit
Add us to your address book
Please add our address—shown in the "From" line above—to your electronic address book to make sure that important account messages don't get blocked by a SPAM filter.
Credit Cards | Auto Loans | Direct Banking | Home Loans | Healthcare Finance | Personal Loans | Small Business
Important Information from PayPal
This e-mail was sent to neilgrew@hotmail.com and contains information directly related to your account with us, other services to which you have subscribed, and/or any application you may have submitted.
The site may be unavailable during normal weekly maintenance or due to unforeseen circumstances.
*Your online payment posts the same day when it's made before 3:00 p.m. Eastern Time (ET) Monday through Saturday. Payments made after 3:00 p.m. ET Monday through Friday will post the following day. Payments made after 3:00 p.m. ET on Saturday and anytime on Sunday will post to your account on Monday. Payments will not be posted on Thanksgiving, Christmas and New Years day.
PayPal and its service providers are committed to protecting your privacy and ask you not to send sensitive account information through e-mail. You can view our privacy policy and contact information at www.paypal.com. If you are not a PayPal customer and believe you received this message in error, please notify us by responding to this e-mail.
©2006 PayPal Services, Inc. PayPal is a federally registered service mark. All rights reserved.
Goh, wat een behulpzaam antwoord. Als je er nooit wat van zegt dan trappen er misschien onschuldige mensen in. Niet dat retards zoals jij daar een ene ruk om geven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef KhaZ het volgende:
Tokkies die denken dat het melden van dit soort dingen echt helpt![]()
Inderdaad. Het hééft ook helemaal geen zin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:37 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Goh, wat een behulpzaam antwoord.
Zodat mensen gewaarschuwd worden, niet zodat de "daders" aangepakt worden. Ik weeet ook dat dat geen zin heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hééft ook helemaal geen zin.
Deze scams op Paypal worden al 3 jaar rondgestuurd. Er komt elke maand wel weer een artikel in de krant, online magazine, weblog etc etc. En nog steeds trappen mensen erin. Het komt zelfs op het journaal. En nog steeds trappen mensen erin. Hoe vaak je ze ook waarschuwt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Zodat mensen gewaarschuwd worden, niet zodat de "daders" aangepakt worden. Ik weeet ook dat dat geen zin heeft.
Ok, was de eerste keer, dat ik zo'n e-mail ontving en ook de eerste keer dat ik ervan gehoord had. Wat wel is, dat ik ongelooflijk veel lees en deze scam is naar mijn mening niet zo heel erg bekend. Misschien dat daardoor zoveel mensen erin trappen. Ik ben daar normaal voor op de hoede en het was ondanks dat nog bijna gelukt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze scams op Paypal worden al 3 jaar rondgestuurd. Er komt elke maand wel weer een artikel in de krant, online magazine, weblog etc etc. En nog steeds trappen mensen erin. Het komt zelfs op het journaal. En nog steeds trappen mensen erin. Hoe vaak je ze ook waarschuwt.
Dus: maak je niet dik en vergeet het.
Zo hé, ondanks dat!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ok, was de eerste keer, dat ik zo'n e-mail ontving en ook de eerste keer dat ik ervan gehoord had. Wat wel is, dat ik ongelooflijk veel lees en deze scam is naar mijn mening niet zo heel erg bekend. Misschien dat daardoor zoveel mensen erin trappen. Ik ben daar normaal voor op de hoede en het was ondanks dat nog bijna gelukt.
Net zoals jij het verdient om keihard in je poeperd genaaid te worden door een neger die bubba heet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:48 schreef KhaZ het volgende:
Mensen die hierin trappen verdienen het om keihard genaaid te worden, net zoals de lui die Playstations naar Nigeria verschepen en dan nooit de beloofde $1800 zien van die lieve nigeriaan![]()
ik dacht al dat je een rugridder was.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef KhaZ het volgende:
Ja lekker, anaal, ganz toll
Don't drop the soap!
Het is tijd voor je pilletjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]
ik dacht al dat je een rugridder was.
Doh! wat een loze opmerking. Kun jij je eigen veters strikken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:25 schreef Wouser het volgende:
ga naar de politie
ze zulle je keihard in je face uitlache
quote:
Mensen die hier intrappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef KhaZ het volgende:
Tokkies die denken dat het melden van dit soort dingen echt helpt![]()
Welk boek? Ik zie geen boek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |