mijn medelevenquote:Op maandag 13 november 2006 11:30 schreef Poison het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet vier ik het helemaal niet![]()
Ook gedaan vorig jaar.quote:Op maandag 13 november 2006 19:55 schreef kevin85 het volgende:
Op Time Square in New York met 3 vrienden
Zin in!
Mijn moeder vind het allemaal onzin, en vrienden om heen te gaan heb ik niet (lastige situatie)quote:Op maandag 13 november 2006 11:32 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
mijn medeleven![]()
hoezo niet?
Toch niet in je ups he?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:29 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker duur, donker en koud!quote:
Die brennivin is wel goed binnen te houden in die kou! Kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het Noorderlicht niet zichtbaar is met oud en nieuw. Die IJslanders zijn een soort chinezen. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel vuurwerk gezien als daar op oudjaarsavond. Die lui beginnen rond 21.00 uur al compleet los te gaan en dat duurt tot een uur of 6 in de ochtend. De verlichte vuurpijlen en de kruitdampen zullen het zicht op het eventuele noorderlicht meteen ontnemen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Lekker duur, donker en koud!![]()
Als je geluk hebt heb je ipv vuurwerk het noorderlicht.![]()
Ik zou maar genoeg brennivin drinken om warm te blijven!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |